Web
Analytics
Aveti nevoi de noi? - scribsoftware

Aveți nevoie de noi?

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Nu știm dacă aveți nevoie de noi, dar întrebările/afirmatiile ce urmează se bazează pe experiența noastră dobândită în ani de implementări și sunt destinate a vă crea o imagine a problemelor întâlnite în alte companii și care au fost depășite prin implementarea soluțiilor propuse de noi. Dacă considerați că vă confruntați cu asemenea situații, puteti să luați în considerare o discuție cu specialiștii firmei noastre pentru propunerea unor soluții în vedrea remedierii disfuncționalităților constatate/îmbunatăţirea proceselor din cadrul companiei d-voastre.

  • aplicația pe care o folosiți este dezvoltată intern pentru firma d-voastră;
  • documentele se operează de mai multe ori (o factură este înregistrată și de către gestionar și de către departamentul financiar-contabil);
  • există o procedură manuală de import – export a documentelor între diversele aplicații folosite în firmă;
  • primiți informația cu întârziere, datorită faptului că nu sunt actualizate datele în aplicația financiar-contabilă/fișiere xls;
  • primiți informația cu întârziere, deoarece informațiile nu sunt în firmă, activitatea de evidență contabilă este externalizată;
  • frecvent aplicația de gestiune, financiar-contabilă nu funcționează;
  • obținerea unei situații este condiționată de intervenția furnizorului ( obținerea inchiderilor de lună poate fi efectuată doar de furnizorul aplicației);
  • când apare o problemă în sistemul informatic, sunteți pasați de la furnizorul de soluții hardware la cel de soluții software și invers;
  • nu puteți să urmăriți, pe fiecare utilizator în parte, modificările pe care  acesta le face în aplicație;
  • nu puteți să limitați accesul operatorilor doar la anumite funcții ale aplicației;

  • o parte din deciziile pe care le luați se bazează doar pe flerul/intuiția d-voastră deoarece nu dispuneți de informații contabile pe care să le fundamentați;
  • deciziile pe care le luați sunt bazate pe date prelucrate de către un operator în xls;
  • analizele pe care le faceți sunt bazate pe date prelucrate în fișiere xls;
  • deși desfășurați o activitate profitabilă, există probleme cu plata prestațiilor de la terți (fluxul de numerar);
  • obțineți o situație clară a profitabilității activității doar după data de 25 a lunii următoare;
  • aplicația ERP (Enterprise Resource Planing) nu este integrată (legată, interfațată) cu aplicația CRM;
  • raportele aplicației folosite nu pot fi modificate decât cu intervenția unui specialist, fapt ce presupune că aveți informația după un anumit timp (poate fi și o săptămână) și că veți plăti modificarea rapoartelor (de obicei se sună furnizorul soluției, se stabilesc cerințele, se realizează modificarea raportului și se achită contravaloarea prestației către acesta);
  • datele, rapoartele pot fi accesate doar din interiorul companiei;

  • nu dispuneți de o evidență clară și în timp real a stocului;
  • aveți probleme cu optimizarea stocului (stoc minim/maxim, stocuri cu mișcare lentă) și a comenzilor către furnizori;
  • nu dispuneți de o evidență clară și în timp real a soldului partenerilor (furnizori/clienți);
  • aveți probleme în a identifica cea mai bună ofertă de la furnizori;
  • aveți puncte de lucru și nu știți mai nimic sau foarte târziu, despre activitatea curentă a acestora (stocuri, vânzări, încasări, cheltuieli,etc);

  • aveți probleme în a identifica cel mai profitabil client, cu rulajul cel mai mare, cel mai bun platnic, cu cele mai mari/mici discounturi acordate;
  • evoluția vânzărilor  pe fiecare client în parte;
  • aveți probleme în gestionarea ofertelor/comenzilor primite de la clienți;
  • aveți probleme în a determina care sunt cauzele  care au condus la refuzul ofertelor lansate către clienți;
  • stiți câte oferte au fost refuzate, în ultimul trimestru, de către clienți?
  • clienții au întrebat dacă nu există posibilitatea să introducă comezile online, să vizualizeze stocurile online, să-și acceseze situația financiară online;
  • se introduc comenzile online, dar un angajat le operează în aplicația de facturare;
  • doriți să vă informați clienții asupra soldului (automat email, sms);
  • doriți să se blocheze facturarea către client la depășirea plafonului maxim sau la depășirea termenelor de plată;

  • ştiți care sunt vânzările realizate de către fiecare consultant de vânzări?
  • știți câți clienți noi a adus  un consultant de vânzări în luna curentă?
  • dar câte întâlniri noi a avut un consultant de vânzări în luna curentă?
  • știți care este rata de succes în a atrage un nou client sau lungimea ciclului de vânzare (din câți potențiali clienți se câștigă un nou client, din câte întâlniri se atrage un nou client)?
  • agenda consultantului de vânzări este pe caiet, nu într-o aplicație specializată;
  • preluarea comenzilor de la clienți, de către agenții de vânzare se face manual cu procesare ulterioară în sistemul informatic;
  • daca agenții de vânzări ar avea posibilitatea să preia comenzile de la clienți pe PDA-uri, ar scădea riscul neonorării comenzilor;
  • agenții de vânzări nu folosesc o soluție de tip SFA (Sales Force Automation) care permite o gestionare rapidă și eficientă a comenzilor de la clienți, a componenței soldului client, a încasărilor de la aceștia, etc;

  • aveți consumurile prea mari;
  • producția se realizează pe stoc, în funcție de ceea ce cred oamenii de la producție că este necesar;
  • există întreruperi în fluxul de producție datorate lipsei de materii prime sau stocul de materii prime este prea mare;
  • comenzile clienților se corelează manual cu comenzile de producție;
  • lansarea în producție se face după flerul/intuiția omului de la producție;
  • urmărirea costurilor cu manopera este foarte complicată;
  • rețetele sunt la inginerul de producție;
  • activitatea pe care o desfășurați este foarte complexă, aveți rețete cu peste 500 de repere;

Puntru că afirmațiile/întrebările enumerate de noi vă sunt cunoscute și vă confruntați cu ele, este recomandabil să contactaţi deparatamentul de vânzări al scribsoftware.


Citește pe Blog: