Web
Analytics
10 semne că trebuie să alegi un sistem ERP - scribsoftware
  • Descoperiți paleta de soluții oferite pentru mediul de afaceri.

Descoperă 10 semne care arată că afacerea ta are nevoie de o soluție software ERP (Enterprise Resource Planning).


Mediul de afaceri devine de la o zi la alta tot mai competitiv, de aceea credem că fiecare companie trebuie să fie preocupată în a identifica acele unelte care să îi permită să integreze cât mai mult din activitățile/departamente și să contribuie la o gestiune cât mai eficient a întregii afaceri.

Dacă determinarea vânzărilor se realizează cu întârziere, lună de lună. Dacă departamentului contabil îi este tot mai greu să facă închiderile de lună și acestea se realizează cu o mare întârziere sau nu aveți informații exacte despre disponibilitatea stocurilor din depozit, sunt semne că este necesar să luați în considerarea implementarea unui sistem ERP.

Fiecare companie este unică, dar semnele care indică faptul că o companie se confruntă cu o serie de neplăceri cauzate de lipsa unui sistem informatic performant sunt similare.

În cele ce urmează o să vă prezentăm 10 semne care arată că trebuie să luați în considerare implementarea unui sistem ERP.

Folosiți mai multe soluții software.

Aveți mai multe soluții software folosite pentru scopuri diferite în cadrul companiei. Dacă departamentul contabil folosește o aplicație proprie, departamentul de vânzări urmărește comenzile sosite de la clienți într-o altă aplicație, posibil ca anumite activități din cadrul companiei să nu funcționeze eficient.

Actualizarea și administrarea acestor aplicații poate să fie dificilă și uneori poate să conducă la disfuncționalități în gestionarea stocurilor, livrarea produselor către clienți, etc.


Informațiile despre afacere nu sunt unitare și greu de accesat.

O altă problemă des întâlnită în companiile care folosesc mai multe soluții software este data de discrepanțele existente între informațiile afișate de aceste aplicații.

Să luăm un exemplu concret: să presupunem că vrei să afli care este valoarea vânzărilor de luna aceasta și întrebi acest lucru pe managerul de vânzări, acesta se va uita în aplicația CRM pe care o folosește și îți va transmite o valoare. Dacă întrebi directorul financiar despre aceleași vânzări este foarte posibil ca acesta să-ți furnizeze o alta valoare din aplicația de contabilitate pe care acesta o folosește.

Experiența clienților are de suferit.

O situație frecvent întâlnită este dată de incapacitatea angajaților de a oferi detalii unui client despre disponibilitatea stocurilor (dacă un anumit produs se află pe stoc sau nu, cât durează până se aprovizionează, există o comandă furnizor lansată pentru acel produs sau nu), trebuie să sune un alt coleg să afle despre statusul unei comenzi primite de la client, etc.

O soluții ERP oferă accesul tuturor angajaților la aceleași informații, acestea fiind disponibile în timp real. Astfel un angajat poate să ofere toate informațiile solicitate de către un client dintr-o singură interfață.

Angajații mobili nu au acces la informații.

Zilele acestea este esențial ca echipa ta sa poată să-și desfășoare activitatea de oriunde. Această situație se regăsește preponderent în cazul echipelor de vânzare care au nevoie permanent de informații actuale pentru a-și putea desfășura activitatea.

Dacă ești o firmă de distribuție sau de producție care-și distribuie produsele realizate, știi cât este de important ca un angajat aflat pe teren să aibă acces la informații legate de disponibilitatea stocurilor, a soldului clienților, să poată înregistra o comandă, să emită o factură sau o chitanță.



Întâmpinați probleme în gestionarea eficientă a resurselor financiare

Deși desfășurați o activitate profitabilă, există întârzieri în plățile către furnizori și facturile emise către clienți sunt încasate cu precădere după depășirea scadenței.

O aplicație ERP gestionează toate aceste informații și afișează rapoarte care să contribuie la optimizarea fluxurilor de numerar prin identificarea perioadelor când sumele încasate sunt inferioare sumelor plătite și identificare din timp a surselor de finanțare necesară.

În această postare găsiți 5 dintre semnele care arată necesitatea achiziției și implementării unui sistem ERP.

Pentru a avea acces la ebook-ul gratuit “10 semne care arată că trebuie să implementezi un sistem ERP” în care găsești toate cele 10 semne, te invit să te înregistrezi în newsletter-ul nostru.



Află mai multe despre soluțiile noastre ERP și cum pot acestea să-ți ajute afacerea să se dezvolte.

WinMENTOR ENTERPRISE

Aplicația ERP WinMENTOR ENTERPRISE vă permite să integrați și să automatizați toate procesele din cadrul firmei într-o singură aplicație, rezultatul fiind  o reducere a erorilor de operare, o creștere a profitabilității și a disponibilității informațiilor necesare pentru fundamentarea deciziilor manageriale.

Avantajele WinMENTOR ENTERPRISE

  • aplicaţia este implementata la un numar de peste 12.000 de clienţi în toată ţara şi beneficiează de maturitatea unei dezvoltari continue a aplicaţiei, de peste 20 ani;
  • este un sistem integrat de tip ERP care permite generarea în timp real  a situaţiilor financiar-contabile şi a informaţiilor necesare managementului în procesul decizional;
  • aplicaţia conține peste 25 de module (gestiune, contabilitate, comercial, producție, CRM, IFRS, WME Analytics, imobilizări, salarii, parc auto, retail, etc) module care vă permit să integrați majoritatea activităților într-o singură aplicație;
  • rapoarte configurabile asemanătoare cu Microsoft Excel, ce permit personalizarea acestora conform cerinţelor venite din partea beneficiarilor fără să fie necesară intervenția programatorilor.
  • existenta unui număr de peste 200 de rapoarte, configurabile, realizate pentru a vă fundamenta deciziile activităţii curente si viitoare;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Citește pe Blog: