Ca manager al unei echipe care lucreaza din teren, vei avea nevoie sa accesezi in timp real informatiile transmise de agentii de vanzari, precum clientii cu care interactioneaza sau produsele livrate la anumite puncte de vanzare. Solutiile de tip SFA sunt dezvoltate pentru a facilita accesarea datelor din departamentele de vanzari, pastrand totodata si toate detaliile relevante legate de o anumita tranzactie. Astfel, vei sti nu doar cine sunt clientii tai, dar si ce produse achizitioneaza fiecare si in ce context.
In concluzie, vei putea lua decizii bazate pe date concrete si vei putea ajusta strategiile atunci cand observi schimbari in tendintele pietei. Ai primit o solicitare pentru a livra anumite produse la un punct de vanzare? Afla imediat ce agenti sunt disponibili si planifica o ruta pentru a aproviziona locatia respectiva. Capacitatea de a raspunde intr-un mod atat de eficient cererii clientilor inseamna confirmarea calitatii serviciilor, cresterea vanzarilor pe viitor si consturirea unor parteneriate pe termen lung.
Odata cu implementarea aplicatiilor de tip SFA, agentii din teren obtin instant acces la numeroase informatii legate de clientii cu care interactioneaza, produsele pe care le vand, inventar si nu numai. Avand acces la o astfel de solutie, acestia pot colecta datele folosind un terminal mobil (telefon, laptop sau tableta) si apoi le pot sincroniza cu sistemul centralizat.
In plus, o aplicatie SFA complexa permite tuturor membrilor unei echipe sa acceseze informatii relevante atat inainte cat si in timpul unei discutii cu clientii. Acest lucru elimina momentele in care un agent nu poate raspunde unei cerinte, deoarece nu are acces la toate datele pentru a lua o decizie, acestea fiind acceisible doar la sediul central. Cu alte cuvinte, unul din beneficiile immdiate pe care le vei observa atunci cand implementezi o solutie mobila de tip SFA pentru angajatii tai este eficienta mai mare in ceea ce priveste interactiunea cu potentiali clienti. Pe termen lung, acest lucru poate insemna ca echipa ta de vanzari este mai bine pregatita pentru a raspunde cerintelor si a efectua sarcinile zilnice. Capacitatea de a concretiza mai multe vanzari va creste la scurt timp dupa implementarea unui soft SFA.
Aplicatiile SFA asigura independenta agentilor din teren
Solutiile mobile pentru automatizarea activitatilor de vanzari nu sunt folosite ca instrument de supraveghere al agentilor de vanzari. De fapt, folosind o astfel de aplicatie, acestia beneficiaza de mai multa libertate si mai multe oportunitati de a raspunde cerintelor clientilor.
Folosind o solutie mobila SFA, echipele tale din teren isi vor putea organiza activitatea mai bine, fara a astepta confirmare sau instructiuni de la sediul central. Chiar si plangerile clientilor vor fi rezolvate pe loc, rutele pot fi optimizate pentru a castiga timp, iar relatia de colaborare cu furnizorii se va imbunatati.
Cele trei beneficii dezvoltate in acest articol sunt doar cateva din cele mai importante avantaje ale folosirii unei solutii mobile de tip SFA, si cele mai evidente. Fara indoiala, o astfel de aplicatie va imbunatati activitatea afacerii tale, indiferent de domeniul de activitate, nu doar in departamentul de vanzari.
Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne contactati telefonic sau pe mail si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru mai multe informatii, intrebari, nelamuriri, va stam la dispozitie atat prin intermediul functiei de chat de pe site, cat si telefonic sau la sediul nostru.