Web
Analytics
Avantajele utilizarii unui sistem ERP intr-un depozit | scribsoftware
  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Logistica se raporteaza la diferite activitati cum sunt cele de planificare, conducere si control a fluxului de bunuri si servicii, de oameni si de informatii adiacente. Aceasta include toti pasii necesari pentru a obtine livrarea la timp a produselor, bunurilor si serviciilor, de la punctul initial, originar, pana la punctul de destinatie.

Gestiunea  asistata de calculator permite automatizarea unui sir de calcule, respectand datele care vizeaza produsul si gama de fabricatie (nomenclatura, posturi de incarcare, s.a.). ERP (Entreprise Resourse Planning) este un soft de gestiune integrata si inseamna Planificarea Resurselor in Intreprindere.

Informatia detine un rol crucial in desfasurarea corespunzatoare a activitatilor oricarei companii. Ca urmare, importanta sistemului informational in cadrul lantului de aprovizionare-livrare este una semnificativa, de aceasta depinzand in cele din urma gradul de satisfacere a nevoilor clientilor, deci eficienta si eficacitatea pe ansamblul organzatiei respective si al celor partenere.

ERP contribuie la:

  • Reducerea costurilor de intretinere prin automatizarea sarcinilor
  • Reducerea inventarelor;
  • Reducerea costurilor administrative
  • Obiective administrative
  • Reducerea termenelor de tratare sau de coordonare a fluxurilor de informatii din intreprindere
  • Imbunatatirea proceselor
  • Unificarea functiilor in intreprindere
  • Reducerea intarzierilor (intarziere de inchidere, intarziere de livrare)
  • Integrarea fluxurilor fizice si financiare pentru a face din ele un suport deciziei, in acelasi timp, pentru managerii operationali si managerii financiari.
  • Disponibilitatea informatiei in timp real si capacitatea de reactie pornind de la orice post de lucru cer o integrare a sistemului de informatii.

Un sistem ERP functional este capabili screasca posibilitatea firmei de a utiliza la maxim capacitatea, sa programeze productia corect, sa reduca inventarul, sa respecte datele de livrare, sa mareasca eficienta si eficacitatea lantului aprovizionarii.

Avantajele utilizarii acestui sistem sunt:

  • Reduce volumul de munca;
  • Creste gradul de cunoastere a informatiilor despre produse si clienti in orice moment;
  • Creste flexibilitatea companiei;
  • Transmite informatii referitoare la existenta unui produs pe stoc;
  • Apreciaza momentul livrarii;
  • Plaseaza comenzi catre furnizori;
  • Realizeaza rapoarte financiare sau de eficienta in functie de mai multe criterii, care pot fi interogate in orice moment de catre cei interesati din cadrul retelei: companie-furnizori;
  • Exporta aceste rapoarte in diferite formate: Word, Excel, etc.;
  • Asista mnagementul companiei in luarea celor mai bune decizii;
  • Stabileste care este transportatorul cel mai eficient in functie de oferta acestuia (costuri, greutate maxima admisa, timp pentru transport);
  • Informeaza clientii in ce stadiu se afla produsele comandate si cand vor fi livrate.

Companiile incearca in mod constant sa gaseasca modalitati de a imbunatati performanta operatiunilor de depozit, de acceea managerii se concentreaza pentru a obtine eficienta maxima pentru costuri minime. Pentru a obtine cele mai bune rezultate in timpul exploatarii, un numar de bune practici pot fi adoptate pentru a imbunatati productivitatea si satisfactia clientilor general. Desi […]

Warehouse management system, prescurtat ca si – WMS, nu este altceva decat parte integranta a lantului de aprovizionare care tinde sa controleze miscarea si depozitarea marfurilor intr-un depozit si sa proceseze tranzactiile respective, incluzand expedierea, receptionarea, depozitarea si colectarea. Obiectivul sistemelor Warehouse Management System este de a furniza un set de proceduri computerizate care sa faciliteze receptia stocurilor […]

ATENTIE!!! Deoarece ANAF a schimbat modul de incadrare a contractelor din domeniul constructiilor, pentru aplicarea facilitatilor conform OUG 114/2018, precum si marimea coeficientului pentru calculul contributiei asiguratorii (CAM), de la 0,3375 la 2,25, toate firmele care au aplicat facilitatile in perioada ianuarie – aprilie 2019, trebuie sa refaca calculele privind lichidarea si sa genereze declaratia […]

x Close

Like Us On Facebook