Care sunt avantajele unui ERP in sectorul serviciilor?

sistem erp

WinMentor reprezinta solutia ERP dedicata business-urilor din acest sector, asigurand cu succes controlul tuturor proceselor si dezvoltarea competitivitatii in piata. Indiferent de sfera de activitate, aceasta contribuie la automatizarea fluxurilor, determinand imbunatatirea relatiei cu clientii existenti si cresterea satisfactiei lor, precum si atragerea unor clienti noi.

Prin aplicatiile sale, noastra ofera urmatoarele beneficii, care privesc atat nivelul extern, cat si cel intern al business-ului tau:

Controlul integral al contractelor cu clientii

Cu ajutorul WinMentor, poti obtine si stoca date importante despre clientii tai, utile in colaborarea cu acestia. Altfel spus, sistemul te ajuta sa pastrezi toate datele contractuale cu clientii companiei – persoane de contact, preturi, termene, conditii speciale, modalitate de facturare, garantii, etc.

Mai mult decat atat, acesta iti ofera posibilitatea sa automatizezi facturarea serviciilor prestate, facand posibila emiterea facturilor de avans, totale si partiale. Personalizarea si automatizarea modalitatilor de facturare se poate realiza in functie de conditiile contractuale.

 
sistem erp

Facilitarea deciziilor de business

Integrarea informatiilor cu privire la toate proiectele finalizate sau in curs intr-o singura baza de date permite organizarea lor pe centre de profit. In plus, colectarea si repartizarea costurilor directe si indirecte pe proiecte este realizata automat.

Toate aceste date sunt elemente utilizate in analizele de profitabilitate, analize extrem de importante in luarea deciziilor ( venituri previzionate sau realizate versus cheltuieli previzionate/realizate in perioada analizata, resurse planificate a fi realizate versus cele realizate, incadrarea in timp).

Motivarea performantei angajatilor

WinMentor ERP permite nu doar supravegherea cash-flow-ului si a profitabilitatii contractelor, ci ofera si o imagine detaliata asupra performantei angajatilor si a mecanismelor de motivare sau recompensare a acestora.

Poate fi realizata astfel definirea obiectivelor generale ale companiei si specifice ale departamentului, stabilirea competentelor si evaluarea angajatilor, inregistrandu-se si numarul de ore lucrate pe proiecte. In acest fel, se stabilesc mecanisme de motivare a performantei angajatilor si de crestere a gradului lor de retentie.

Cresterea satisfactiei clientilor si atragerea lead-urilor

WinMentor  te ajuta sa inregistrezi si sa tratezi toate cererile clientilor si sa reduci riscul de nefacturare al serviciilor prestate, contribuind astfel la imbunatatirea relatiei cu acestia si la fidelizarea lor.

Pe de alta parte, integrarea tuturor canalelor de vanzari si marketing intr-un singur loc sustine atragerea si gestionarea lead-urilor prin identificarea oportunitatilor de vanzari si transformarea consumatorilor in clienti.

Optimizarea costurilor operationale

Solutia ERP iti ofera posibilitatea de a tine evidenta stricta a costurilor, conform unor indici personalizati, stabiliti in strategia generala a companiei.

Mai exact, documentele primare operate in sistem specifica comanda/clientul (colectare automata a costurilor directe), urmand ca apoi programul sa repartizeze automat si costurile indirecte pe comanda/client.

Evaluarea precisa a performantei afacerii

Prin integrarea tuturor informatiilor cu privire la companie intr-o baza de date unica, solutia ERP permite obtinerea indicilor relevanti referitori la performanta acesteia.

Mai mult decat atat, prin intermediul rapoartelor si a indicatorilor grafici, care pot fi personalizati in functie de obiective, sistemul faciliteaza asumarea deciziilor relevante cu privire la viitorul companiei.

Daca am reusit sa va captam atentia si sunteti in cautarea unei solutii ERP, echipa Scribsoftware este aici pentru a discuta cu dumneavoastra si a gasi impreuna cele mai bune solutii.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *