Multe companii se lupta sa decida ce tip de instrument CRM sa cumpere sau daca au intr-adevar nevoie de unul. Pentru orice manager, cunoasterea, definirea nevoilor si a dorintelor clientilor este unul dintre obiectivele principale care ar trebui sa faca obiectul oricarei afaceri.
Fiecare companie ar trebui sa inteleaga importanta unui instrument CRM, care poate colecta date de la clientii si potentialii lor clienti si poate utiliza informatiile in beneficiul departamentului de vanzari, ajutand la strategia de afaceri si dezvoltarea companiei in general.
Multe companii sau departamente ale unei companii pot beneficia de un instrument software CRM personalizat, de la marketing digital si resurse umane la imobiliare, eCommerce, turism etc.
De ce ar trebui insa sa alegem un CRM personalizat?
Deoarece fiecare afacere este diferita si fiecare proces al clientilor este diferit. Trebuie sa va asigurati ca adunati cele mai relevante informatii despre fiecare client.
Un instrument CRM personalizat ofera analize excelente pentru a va atinge obiectivele comerciale, in timp ce un software CRM existent pe care il puteti cumpara este de obicei destul de simplu si are nevoie de multa munca, pachete suplimentare care costa o multime de bani pana cand poate ajunge sa ofere rezultate nevoilor specifice ale fiecarei afaceri.
Aplicatiile CRM personalizate sunt proiectate pentru cerintele specifice ale fiecaruia. Primiti exact ceea ce aveti nevoie, fara functii sau addon-uri inutile. Aplicatia este dezvoltata pe baza fluxului de lucru cu care echipa voastra este deja familiarizata, instruirea acestora necesita mai putin timp.
De ce sa investim intr-o solutie CRM?
- Buget mic
- Functionalitati personalizate
- Timp scurt de training
- Integrare usoara
- Procese de afaceri automatizate
- Caracteristici personalizate
Ce caracteristici ar trebui sa aiba un CRM?
Managementul contactelor – Aceasta functie stocheaza si gestioneaza datele despre clientii dvs., cum ar fi nume, e-mailuri, numere de telefon, adrese etc. Va ajuta, de asemenea, sa pastrati un istoric al interactiunilor din trecut cu acestia intr-un mod rapid si organizat.
Managementul potentialilor clienti – Importati cu usurinta prospectii si clientii, individual sau in masa, din surse prin care i-ati contactat: campanii e-mail, reclame, social media etc.
Managementul taskurilor – Automatizati rapid sarcinile fiecarui utilizator din CRM, cum ar fi setarea mementourilor de apel, e-mailuri, follow-ups, deadline-uri si multe altele.
Managementul ofertelor – Conceput pentru a face o prezentare generala a tuturor ofertelor dvs., pentru a vedea starea acestora, caror persoane le sunt atribuite, progresul vanzarilor si pentru a le gestiona in diferite etape.
Automatizarea marketingului – Dezvoltati campanii de marketing personalizate pentru a va informa clientii despre produse noi, noutati despre compania dvs., trimiteti felicitari si urari, trimiteti oferte etc.
Integrari de instrumente externe – Puteti obtine potentialul maxim al CRM-ului dvs. personalizat prin integrarea altor aplicatii in CRM, cum ar fi aplicatia de e-mail, calendarul, aplicatiile de contabilitate etc. Integrarea acestora economiseste mult timp si resurse, nu este nevoie sa comutati intre aplicatii sau sa folositi in exces metoda copy-paste.
Gestionarea facturilor – A avea un instrument incorporat pentru facturare va economiseste, de asemenea, mult timp si resurse. Puteti automatiza facturarea clientilor dvs., puteti genera chitante, puteti avea rapoarte detaliate ale tuturor facturilor dvs. si puteti adauga diferite cursuri valutare, politici fiscale etc.
Rapoarte si analize – Va ajuta sa aveti o imagine de ansamblu a fluxurilor de lucru si a progresului. Un instrument puternic cu filtre personalizate, cu toate datele relevante pentru afacerea dvs., care pot fi exportate in excel si alte formate.
Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne scrieti pe messenger si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru mai multe informatii, intrebari, nelamuriri, va stam la dispozitie atat prin intermediul functiei de chat de pe site, cat si telefonic sau la sediul nostru.