Web
Analytics
ERP-ul te ajută să-ți crești vânzările - scribsoftware
  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

ERP

Baza oricărei companii o reprezintă vânzările, dar în momentul în care acestea nu vin însoțite și de un sistem bine pus la punct,

atunci calitatea lor scade. Pentru a preveni problemele cauzate de un sistem de vânzări deficitar, o soluție ideală este implemetarea unei aplicații ERP. Pentru a înțelege în primul rând cum te poate ajuta aceasta pentru a-ți crește vânzările, este necesar să înțelegi sistemul din spatele aplicației.

ERP sau Enterprise Resouce Planning îl reprezintă modul de funcționare al soft-ului prin care toate informațiile existente într-o companie sunt integrate într-o singură platfomă. Aceasta deservește nevoile diverselor departamente dintr-o companie: aprovizionare, gestiune (stocuri), comercial (vânzări), financiar-contabil, trezorerie, urmarirea bugetelor, contabilitate de gestiune, obiecte de inventar și mijloace fixe, urmărirea parcului auto și multe altele. Practic un sistem ERP se mulează pe informațiile, documentele și modului de organizare al fiecărei companii în parte.

Și pentru că tot vorbeam de cum o astfel de aplicație poate crește nivelul vânzărilor, mai jos vom enumera câteva idei în atingea acestui scop:

  1. Centralizarea tuturor informațiilor într-un sistem ERP îi ajută pe oamenii de vânzări să fie mai eficienți, oferind date valoroase precum: istoricul vânzărilor unui anume client, periodicitatea achizițiilor și modalitățile de plată utilzate de către acesta
  2. Aplicația oferă un overview complet asupra datelor vânzărilor anterioare, ceea ce reprezintă un avantaj în timpul petrecut pentru a întreprinde vânzări viitoare
  3. Cu ajutorul aplicației se poate observa rulajul stocurilor și astfel prezice cu exactitate un timp optim pentru o nouă achiziție de materiale sau produse. Astfel se previn rupturile de stoc ce pot apărea în proces, lucru care împactează în mod negativ volumul vânzărilor înregistrate
  4. Deciziile de vânzare sunt luate pe baza tuturor informațiilor înregistrate, iar având o aplicație care generează rapoarte standard, informațiile pe care se bazează deciziile sunt actuale, coerente și exacte
  5. O companie care utilizează o aplicație ERP va beneficia de un control precis asupra tuturor informațiilor din domeniul vânzărilor, ceea ce aduce un plus de imagine și credibilitate în fața clienților actuali și potențiali

O companie care dorește să crească volumul vânzărilor, să aducă un plus de valoare clienților, să ușureze munca angajaților, dar care să opereze și după cele mai actuale sisteme, are nevoie de o aplicație ERP.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Citește pe Blog: