Web
Analytics
De ce ar trebui să alegem un software personalizat sau un sistem ERP! - scribsoftware
  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Foarte mulți dintre noi încă se întreabă de ce ar trebui să alegem un software personalizat, un sistem ERP pentru compania noastră!

Răspunsul ar veni de la sine și spunem că o companie, asemeni unei persoane are necesități proprii care să o ajute să se dezvolte mai rapid sau să își eficientizeze munca angajaților, serviciile, vânzările.  Uneori, aceste necesități sunt depășite de timpurile prea în viteză, de cantitatea de informație, de cantitatea de produse, servicii, clienți, etc Ca atare, trebuie să facem ceva care să ne ajute să dăm randament, să ieșim dintr-un desiș birocratic și să muncim mai ușor, mai practic.

Produsele software, încet, încet, au devenit niște componente esențiale ale multor sisteme, precum şi un factor deosebit de important  în comerţul de produse şi servicii dezvoltat de multe companii. Totuși, ca orice produs, complexitatea şi multitudinea factorilor care influenţează calitatea acestora, presupune aplicarea unor metode riguroase de cercetare a pieței, metode care s-au dovedit eficiente și practice.

Câteva sfaturi pe care ar trebui să le urmați când doriți să contactați un furnizor de ERP, ar fi:

Scopul implementarii unui software ERP este acela de a transforma afacerea ta într-o afacere eficientă și de a ajuta procesul de management al afacerii să devină mai fluidizat. De aceea, trebuie nu doar să constați, dar și să definești cât mai clar problemele cu care se confruntă compania. Problemele unei companii pot fi de mai multe naturi, cum ar fi: eficiența, trasabilitatea, securitatea, volumul, etc. Așadar, înainte de a face pasul, concentrează-te pe procesele de business specifice și definește-ți problemele. În funcție de aceste probleme, trebuie să elaborezi un plan unde să expui toate cerințele pe care le dorești de la noul sitem ERP.  Doar așa, furnizorii de ERP, respectiv noi, putem vedea clar ce anume doriți să integrăm în softul de care aveți nevoie.

Consultarea tuturor celor implicați este foarte importantă. Trebuie să te consulți cu toți viitorii beneficiari ai sistemului ERP: departamentul IT, managerii de departamente, angajații care vor opera propriu-zis softul.

Caietul de sarcini este o garanție a faptului că proiectul se va implementa la timp și în bugetul prestabilit.  program salarii, management resurse umane, managementul depozitelor etc.

– Personalizarea software-ului ERP este ea însăși o parte a afacerii pe care trebuie să știi să o negociezi cât mai bine atât din punct de vedere al programului pe care urmează să îl achiziționezi, dar și al timpului în care acesta va fi realizat și al bugetului. Sigur că toți ne dorim un program care să fie mănușa perfectă pe necesitățile noastre, dar trebuie să înțelegem că un program pornește deja de la un modul prestabilit. Dacă dorim unul doar al nostru, financiar va fi foarte scump. De aceea, vom alege un program modular, deoarece acesta ne va permite în timp să scoatem module sau să adăugăm.

Este mult mai eficient pe termen lung să îți adaptezi procesele de business în funcție de anumite standarde operaționale, decât să ceri adaptarea softului în funcție de operațiunile pe care le desfășoară compania ta.

– Suportul tehnic este un alt factor de care trebuie să se țină cont în momentul în care dorim să achiziționăm un software. Suportul trebuie să fie unul dedicate, care va prelua rapid toate problemele sau cerințele post-implementare de care vă veți lovi pe parcurs.

Acestea sunt doar o parte din informațiile pe care trebuie să le luați în calcul dacă sunteți decis să apelați la un software ERP. Dacă sunteți convins că aveți nevoie de un soft dedicat, dacă doriți mai multe informații pentru a vă face o idee refritoare la ce vi s-ar potrivi cel mai bine, nu ezitați să ne contactați. Într-o lume a tehnologiei și a promovărilor media, vă stăm la dispoziție la doar un click distanță sau, dacă sunteți mai practic și vă place abordarea clasică, vă așteptăm la sediu sau să ne sunați la numărul de telefon afișat mai jos!

Adresa:
Chișoda, str. Someș, nr. 38, CP 307221, jud. Timiș

Office:
Mail: office@scribsoftware.ro
Fix: 0374-998 222

Suport:
Mail: suport@scribsoftware.ro
Fix: 0374-998 222

Persoană de contact:
GALEA Ștefan-Florin
Mobil: 0729-905 555

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Citește pe Blog: