De ce sa alegi o platforma eCommerce?

sistem erp

Deoarece ofera toate instrumentele necesare!

Inovatiile tehnologice au produs schimbari in toate domeniile, astfel ca nici mediul economic nu a ramas neafectat de acestea. In acest context, antreprenorii s-au vazut nevoiti sa caute noi solutii de management care sa ii ajute sa ramana in pas cu competitia din piata. 

Astfel, pentru a-si putea pastra nivelul de performanta, de integrare si interconectare cu piata, achizitia unui soft de tip ERP a devenit imperios necesara.

Scopul utilizarii unui astfel de sistem este acela de optimizare si eficientizare a tuturor operatiunilor si este realizata prin reunirea tuturor activitatilor si proceselor dintr-o companie intr-o singura platforma.

Daca in trecut o companie era nevoita sa utilizeze mai multe aplicatii independente, cate una pentru fiecare componenta a afacerii, intr-un soft de tip ERP acestea sunt transformate in module ale aceluiasi sistem care au o baza de date comuna cu fluxuri de date interconectate, care includ toate departartamentele firmei.

Conectivitatea la toate date unei companii sau interconectarea unei afaceri se refera la accesul tuturor oamenilor dintr-o companie la toate resursele si procesele interne, in timp real, de oriunde si oricand.

Specific sistemelor de tip ERP este faptul ca baza de date este comuna pentru toti utilizatorii, comunicarea facila si rapida a tuturor departamentelor intre ele, toti membrii organizatiei din orice punct de lucru si indiferent de localizarea geografica pot accesa in orice moment si din orice loc informatiile care ii intereseaza, iar schimbul de date se face rapid si de la distanta.

Astfel ca, in contextul actual, cand in ultimii doi ani am fost asaltati de tot felul de evenimente care ne afecteaza din punct de vedere al normalitatii lucrurilor: pandemie, conflicte, crize economice, cand pe plan  mondial schimbarile sunt la ordinea zilei, apar tot mai multe restrictii, lucru care a dus la mutarea multor afaceri din mediul fizic in cel online.

Daca pentru unii tranzitia a fost un pas natural, unul pentru care se pregateau de ani de zile, pentru altii procesul a fost anevoios si marcat de decizii complexe. Decizii care au trebuit luate in decurs de cateva saptamani sau chiar zile.

Piata de eCommerce este in crestere

Conform unui studiu al celor de la ARMO, sectorul de e-Commerce va atinge in Romania pragul de 5,5 miliarde de euro pana la final de 2020, cresterea fiind de 30% fata de anul precedent. Sectorul de e-Commerce este vedeta anului 2020, nu numai in Romania, ci si la nivel global. Marile companii au exemplificat ce atributii pot aduce succesul unui magazin online. Convenienta si siguranta sunt in topul acestora datorita reglementarilor si ordonantelor militare impuse de autoritati. Printre avantajele industriei, mai este important de mentionat si faptul ca oamenii vor sa fie cat mai protejati, si, de aceea, firmele care fac livrari, fie de mancare, fie de alte produse, sunt avantajate.

Desi site-urile de eCommerce sunt in plina ascensiune, oamenii iau in considerare si facilitarea accesului la cosul de cumparaturi, precum si comunicarea constanta in cazul unei comenzi intarziate. Cu cat un consumator este multumit de interactiune, chiar si online, el va fi mai deschis la ideea de a reveni in viitor.

 
ecommerce

A title

Image Box text

De ce sa alegi o platforma?

Deoarece o platforma ofera toate instrumentele necesare integrarii magazinului tau intr-un ecosistem comercial, instrumente a caror dezvoltare ar fi mult mai costisitoare in alte conditii.

Folosind o platforma de ecommerce, vei putea:

  • economisi banii dedicati dezvoltari functionalitatilor de baza, majoritatea fiind disponibile inca de la instalare
  • economisi timp – cele mai performante platforme iti pot transpune afacerea online in mai putin de doua luni!
  • avea o predictibilitate mai mare a costurilor tale
  • avea acces la cele mai noi functionalitati si aplicatii ale platformei, fara cost suplimentar
  • utiliza sisteme care altfel ar trebui achizitionate separat precum cel de management al comenzilor si cel de marketing
  • avea acces la integrari predefinite cu firmele de curierat si sistemele de plata, scutindu-te de negocieri si dezvoltare
  • avea acces la o baze de tutoriale si resurse care sa te ajute sa oferi suport cumparatorilor tai
  • uita de grija mentenantei care poate fi inclusa in pachetul ales
  • uita de grija securitatii sistemelor si utilizatorilor tai

In plus, in cazul platformelor cunoscute, nu vei fi niciodata primul lor utilizator – asa cum s-ar intampla cu un sistem construit de tine. Experientele altor magazine online de pe aceeasi platforma te vor ajuta sa depasesti mult mai usor eventualele blocaje tehnologice si chiar de business.

O platforma nu este doar cea mai buna alegere in termeni de costuri, este si cea mai scurta cale catre obiectivele tale financiare. Asa cum mentionam in paragrafele anterioare, interesul creatorilor platformei este ca tu sa obtii cele mai bune rezultate – atat business-ul tau cat si al lor depinde de asta!

Provocarile eCommerce datorita cresterii bruste

Cresterea brusca in sectorul de eCommerce nu vine doar cu beneficii, ci si cu obstacole si provocari. In primul rand, gestionarea stocurilor. La fel ca magazinele fizice, si cele online au nevoie sa isi gestioneze stocul pe baza unor date cum ar fi bugetul cumparatorului, profilul lui si produsul in sine. In al doilea rand, livrarea produselor, fie la nivel local, national sau regional a avut de suferit. Costurile suplimentare, nemultumirile clientilor au fost si sunt la ordinea zilei. Un fenomen intalnit recent este dropshippingul. Acesta presupune livrarea produsului de un intermediar, implicand astfel mai multe persoane in lantul de aprovizionare. 

Nu numai ca este aproape imposibil de gestionat stocul, dar este si costisitor sa se incheie contracte cu fiecare furnizor sau partener. Mai mult decat atat, este greu pentru firmele mici si mijlocii, sa aiba un management corespunzator al tuturor comenzilor, facturilor si stocului fara o solutie software personalizata nevoilor lor, care sa tina cont si de costurile ridicate.

O astfel de solutie care exceleaza in automatizarea fluxurilor de lucru si a proceselor interne de business, adaugand mai multe optiuni de personalizare pentru fiecare industrie este WinMentor.

In concluzie, pentru un magazin ce pune la dispozitie comercializarea produselor online, sunt importante o multitudine de lucruri. Aici amintim de importanta urmaririi vanzarilor, emiterea documentelor aferente vanzarii care respecta cadrul legislativ, optimizarea si gestionarea stocurilor de produse. 

WinMentor dezvolta si comercializeaza aplicatii software de gestiune pentru societati comerciale din diferite industrii. Mai mult decat atat, se bazeaza pe diverse automatizari de procese pentru Retail & eCommerce, HoReCa, Service si Productie, dar si alte industrii adiacente.

Controlul deplin, rapoartele detaliate, imaginea de ansamblu si produsele personalizate pe fiecare domeniu de activitate, ofera claritate in procesul de luare a deciziilor. Pentru mai multe informatii, echipa Scribsoftware va sta la dispozitie, ca impreuna, sa gasim raspunsurile potrivite pentru dumneavoastra.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *