Web
Analytics
Aveti nevoi de noi? | scribsoftware

Aveți nevoie de noi?

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Nu știm dacă aveți nevoie de noi, dar întrebările/afirmatiile ce urmează se bazează pe experiența noastră dobândită în ani de implementări și sunt destinate a vă crea o imagine a problemelor întâlnite în alte companii și care au fost depășite prin implementarea soluțiilor propuse de noi. Dacă considerați că vă confruntați cu asemenea situații, puteti să luați în considerare o discuție cu specialiștii firmei noastre pentru propunerea unor soluții în vedrea remedierii disfuncționalităților constatate/îmbunatăţirea proceselor din cadrul companiei d-voastre.

  • aplicația pe care o folosiți este dezvoltată intern pentru firma d-voastră;
  • documentele se operează de mai multe ori (o factură este înregistrată și de către gestionar și de către departamentul financiar-contabil);
  • există o procedură manuală de import – export a documentelor între diversele aplicații folosite în firmă;
  • primiți informația cu întârziere, datorită faptului că nu sunt actualizate datele în aplicația financiar-contabilă/fișiere xls;
  • primiți informația cu întârziere, deoarece informațiile nu sunt în firmă, activitatea de evidență contabilă este externalizată;
  • frecvent aplicația de gestiune, financiar-contabilă nu funcționează;
  • obținerea unei situații este condiționată de intervenția furnizorului ( obținerea inchiderilor de lună poate fi efectuată doar de furnizorul aplicației);
  • când apare o problemă în sistemul informatic, sunteți pasați de la furnizorul de soluții hardware la cel de soluții software și invers;
  • nu puteți să urmăriți, pe fiecare utilizator în parte, modificările pe care  acesta le face în aplicație;
  • nu puteți să limitați accesul operatorilor doar la anumite funcții ale aplicației;

  • o parte din deciziile pe care le luați se bazează doar pe flerul/intuiția d-voastră deoarece nu dispuneți de informații contabile pe care să le fundamentați;
  • deciziile pe care le luați sunt bazate pe date prelucrate de către un operator în xls;
  • analizele pe care le faceți sunt bazate pe date prelucrate în fișiere xls;
  • deși desfășurați o activitate profitabilă, există probleme cu plata prestațiilor de la terți (fluxul de numerar);
  • obțineți o situație clară a profitabilității activității doar după data de 25 a lunii următoare;
  • aplicația ERP (Enterprise Resource Planing) nu este integrată (legată, interfațată) cu aplicația CRM;
  • raportele aplicației folosite nu pot fi modificate decât cu intervenția unui specialist, fapt ce presupune că aveți informația după un anumit timp (poate fi și o săptămână) și că veți plăti modificarea rapoartelor (de obicei se sună furnizorul soluției, se stabilesc cerințele, se realizează modificarea raportului și se achită contravaloarea prestației către acesta);
  • datele, rapoartele pot fi accesate doar din interiorul companiei;

  • nu dispuneți de o evidență clară și în timp real a stocului;
  • aveți probleme cu optimizarea stocului (stoc minim/maxim, stocuri cu mișcare lentă) și a comenzilor către furnizori;
  • nu dispuneți de o evidență clară și în timp real a soldului partenerilor (furnizori/clienți);
  • aveți probleme în a identifica cea mai bună ofertă de la furnizori;
  • aveți puncte de lucru și nu știți mai nimic sau foarte târziu, despre activitatea curentă a acestora (stocuri, vânzări, încasări, cheltuieli,etc);

  • aveți probleme în a identifica cel mai profitabil client, cu rulajul cel mai mare, cel mai bun platnic, cu cele mai mari/mici discounturi acordate;
  • evoluția vânzărilor  pe fiecare client în parte;
  • aveți probleme în gestionarea ofertelor/comenzilor primite de la clienți;
  • aveți probleme în a determina care sunt cauzele  care au condus la refuzul ofertelor lansate către clienți;
  • stiți câte oferte au fost refuzate, în ultimul trimestru, de către clienți?
  • clienții au întrebat dacă nu există posibilitatea să introducă comezile online, să vizualizeze stocurile online, să-și acceseze situația financiară online;
  • se introduc comenzile online, dar un angajat le operează în aplicația de facturare;
  • doriți să vă informați clienții asupra soldului (automat email, sms);
  • doriți să se blocheze facturarea către client la depășirea plafonului maxim sau la depășirea termenelor de plată;

  • ştiți care sunt vânzările realizate de către fiecare consultant de vânzări?
  • știți câți clienți noi a adus  un consultant de vânzări în luna curentă?
  • dar câte întâlniri noi a avut un consultant de vânzări în luna curentă?
  • știți care este rata de succes în a atrage un nou client sau lungimea ciclului de vânzare (din câți potențiali clienți se câștigă un nou client, din câte întâlniri se atrage un nou client)?
  • agenda consultantului de vânzări este pe caiet, nu într-o aplicație specializată;
  • preluarea comenzilor de la clienți, de către agenții de vânzare se face manual cu procesare ulterioară în sistemul informatic;
  • daca agenții de vânzări ar avea posibilitatea să preia comenzile de la clienți pe PDA-uri, ar scădea riscul neonorării comenzilor;
  • agenții de vânzări nu folosesc o soluție de tip SFA (Sales Force Automation) care permite o gestionare rapidă și eficientă a comenzilor de la clienți, a componenței soldului client, a încasărilor de la aceștia, etc;

  • aveți consumurile prea mari;
  • producția se realizează pe stoc, în funcție de ceea ce cred oamenii de la producție că este necesar;
  • există întreruperi în fluxul de producție datorate lipsei de materii prime sau stocul de materii prime este prea mare;
  • comenzile clienților se corelează manual cu comenzile de producție;
  • lansarea în producție se face după flerul/intuiția omului de la producție;
  • urmărirea costurilor cu manopera este foarte complicată;
  • rețetele sunt la inginerul de producție;
  • activitatea pe care o desfășurați este foarte complexă, aveți rețete cu peste 500 de repere;

Puntru că afirmațiile/întrebările enumerate de noi vă sunt cunoscute și vă confruntați cu ele, este recomandabil să contactaţi deparatamentul de vânzări al scribsoftware.

Suntem aici pentru dvs. Contactați-ne!

In lumea afacerilor actuale ale timpului in care traim si al pietei antreprenoriale impactul si valoarea unui ERP este imposibil de ignorat. Datele si procesele companiei sunt corelate in sistemele ERP, afacerile pot alinia departamente separate si pot imbunatati fluxurile de lucru automatizand toate procesele de business, ducand la o eficientizare maxima a tot ceea […]

Cateva detalii despre analiza si desfasurarea acestui proces! Cu scopul optimizarii costurilor si atingerii flexibilitatii dorite, organizatiile isi indreapta atentia spre procesele de lucru, aplicatiile si serviciile care ofera suport pentru acestea. Pentru a va asigura ca organizatia dumneavoastra se mentine in competitie si poate raspunde rapid la schimbarile care au loc in actualul mediu […]

x Close

Like Us On Facebook