- aplicația pe care o folosiți este dezvoltată intern pentru firma d-voastră;
- documentele se operează de mai multe ori (o factură este înregistrată și de către gestionar și de către departamentul financiar-contabil);
- există o procedură manuală de import – export a documentelor între diversele aplicații folosite în firmă;
- primiți informația cu întârziere, datorită faptului că nu sunt actualizate datele în aplicația financiar-contabilă/fișiere xls;
- primiți informația cu întârziere, deoarece informațiile nu sunt în firmă, activitatea de evidență contabilă este externalizată;
- frecvent aplicația de gestiune, financiar-contabilă nu funcționează;
- obținerea unei situații este condiționată de intervenția furnizorului ( obținerea inchiderilor de lună poate fi efectuată doar de furnizorul aplicației);
- când apare o problemă în sistemul informatic, sunteți pasați de la furnizorul de soluții hardware la cel de soluții software și invers;
- nu puteți să urmăriți, pe fiecare utilizator în parte, modificările pe care acesta le face în aplicație;
- nu puteți să limitați accesul operatorilor doar la anumite funcții ale aplicației;
scribsoftware
Facem tehnologia sa lucreze pentru tine