Fidelizarea clientilor printr-o solutie sofware pentru serviciul tau auto

digitalizare

Pentru orice antreprenor, provocarile din afacere nu mai sunt surprinzatoare si  pentru a fi mereu in top, trebuie sa fie mereu pregatit pentru situatii neprevazute, cu solutii care sa ii usureze munca si sa ii ofere ajutorul automatizat de care are atata nevoie.

Masinile au devenit in doar cativa ani, mai mult decat un mijloc de transport, acestea inmultindu-se considerabil, lucru care evident a dus si la deschiderea a mai multe afaceri de genul unui service auto. Esti managerul unui service auto, iar  afacerea ta creste considerabil si nu mai faci fata tuturor problemelor, aparand unele chiar neprevazute?

Perfect! Scribsoftware va ofera solutia cea mai potrivita si bine-venita pentru tine si afacerea ta! 

 
digitalizare

A title

Image Box text

Ce este un software pentru Service Auto?

Un ERP care include si solutia de Service Auto este un soft informatic care simplifica procesele intalnite intr-o astfel de afacere, mai exact: deschiderea comenzii, receptia autovehiculului, stabilirea avariilor acestuia, procesele verbale, comandarea si gestionarea pieselor, introducerea lor in devize, evidenta manoperelor pe mecanici, devizul final, emiterea unei facturi sau bon fiscal, etc.

Cum te ajuta softul de Service Auto in gestionarea service-ului auto?

Iti vei gestiona bine timpul de lucru si iti vei mentine clientii multumiti prin rapiditatea cu care vei prelua comenzile din service.

Ca si in orice alt domeniu, si intr-un service auto timpul este un element crucial, atat pentru tine si echipa ta, cat si pentru clienti. Ei nu vor sa astepte prea mult, iar tu vrei sa ii servesti pe toti in cel mai profesionist mod posibil.

Ei bine, aplicatia vine in ajutorul tau si iti permite sa introduci comenzile de service in baza de date foarte rapid si usor. Operatiunile includ detalii despre garantie, postgarantie, asigurare, deviz etc. Receptia unui autovehicul, inregistrarea avariilor si stocarea datelor clientului se face in doar cateva clickuri.

Vei putea lista chiar din aplicatie procesele verbale de custodie sau bonul de lucru.

Mai mult, cu ajutorul acestui soft, intregul proces de gestiune a tuturor serviciilor si a produselor din service-ul tau vor fi actualizate in timp real si vei putea sa le urmaresti indeaproape.

Vei avea control total asupra proceselor si informatiilor din service-ul tau

Receptiile tuturor autovehiculelor care intra in service-ul tau vor fi stocate si segmentate astfel incat sa ai mereu la dispozitie o evidenta clara a lor.

Asta inseamna ca fiecare masina va avea o fisa digitala dedicata care va contine toate detaliile de interes pentru reparatia curenta sau reparatii viitoare: piese receptionate, materiale necesare, detalii despre manopera, echipa de lucru, deviz de lucru etc.

Digitalizarea face posibila accesarea in orice moment, cu usurinta, a istoricului complet al unei masini care a trecut pragul service-ului tau.

Vei avea control financiar total asupra operatiilor din service

Programul stabileste automat si corect tarifele pentru serviciile si piesele necesare oricarui autovehicul. Va calcula automat pretul unei interventii, iar apoi vei putea emite devizul final, factura sau bonul fiscal. Mai mult, aplicatia iti ofera o viziune de ansamblu asupra intrarilor si iesirilor de piese si a serviciilor oferite.

Iti vei gestiona eficient echipa

Accesul in aplicatie se face pe baza de nume si parola, fiecare utilizator avand anumite drepturi de acces: administrator, magazioner, receptioner service, mecanic service, coordonator service, casier etc. Fiecare dintre angajati isi va folosi propriul cont unde vor nota detalii despre activitatea zilnica. Astfel, tu vei avea o viziune complexa despre performanta echipei tale si vei putea sa aduci oricand imbunatatiri modului de lucru.

Vei avea control asupra stocurilor

In orice afacere, stocul este un element sensibil la greseli. La fel este si intr-un service auto: nu iti poti permite greseli cand vine vorba de produsele pe care le ai in gestiune. Aplicatia te ajuta sa tii o evidenta clara a stocului pe diferite gestiuni, de exemplu: piese, materiale etc., inclusiv gestiunea pieselor pentru comenzile date in lucru.

Aplicatia face automat descarcarea stocului pe baza tuturor facturilor de vanzare, bonurilor fiscale si de consum, ca sa consulti situatia actuala a gestiunii tale. Rapoartele si situatiile se realizeaza extrem de usor, intr-un timp scurt.

Administrarea eficienta a afacerii tale oricand, de oriunde

Una dintre partile cele mai frumoase ale aplicatiei este aceea ca poti sa o administrezi din orice colt al lumii, chiar si din concediul tau. Aplicatia foloseste ultima tehnologie a sistemului de baze de date MS SQL Server, sistem foarte rapid si sigur.

Exportul datelor in contabilitate

Pentru a usura si eficientiza munca ta si a contabilului tau aplicatia permite exportul datelor (receptii, vanzari, bonuri de consum, etc.) catre diferite aplicatii de contabilitate financiara.

Pe langa un soft care pune ordine in afacerea ta, una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta toti managerii este fidelizarea clientilor existenti. Desi poate fi tentant sa te concentrezi pe cresterea numarului actual de clienti, este bine de stiut ca un numar decent de clienti constanti iti pot sustine afacerea pentru o buna perioada de timp. 

Asadar, un prim obiectiv ar fi gasirea celei mai potrivite metode de a-ti fideliza clientii existenti. Pentru o afacere de tip service auto, poate fi destul de dificil sa faci acest lucru. Urmatoarele sfaturi te pot ajuta sa cresti loialitatea clientilor tai.

  1. Incurajeaza interactiunea 

La fel ca relatiile interpersonale, relatiile dintre clienti si afacere se mentin prin intermediul interactiunilor. Comunicarea, fie ea directa sau indirecta le ofera clientilor un imbold si ii face sa se implice in discutie. Daca afacerea ta nu este prezenta in mediul online si tu nu tii legatura cu clientii tai, acestia ar putea sa simta ca nu exista o relatie atat de apropiata.

Oamenii simt nevoia permanenta de a relationa cu afacerile pe care le frecventeaza si vor sa se conecteze cu ele. Exista diferite aplicatii sau platforme de socializare unde poti posta mesaje. Mai mult, tot prin intermediul lor poti sa ceri feedback.

Trateaza-ti clientii ca fiind parte din familie si cu siguranta si ei vor face la fel. Tine cont de parerea lor si nu uita sa iti ceri scuze daca faci vreo gafa. Asadar, rasplata va veni numaidecat din partea lor. Ca rezultat, vor fi clienti fideli service-ului tau mult timp de acum incolo.

  1. Surprinde-ti clientii

Cauta moduri de a le arata clientilor cat de mult ii apreciezi si ei iti vor recomanda service-ul si altor persoane. Oamenii simt nevoia sa impartaseasca cu altii experientele memorabile. Este datoria ta sa gasesti gestul care sa ii impresioneze.

Fii empatic cu clientii service-ului tau auto si afla ce nevoi au si cum le poti tu indeplini prin serviciile pe care le oferi. In functie de aceste nevoi poti sa iei decizii mai bune de business.

  1. Pune la punct un program de recompense cu ajutorul unei aplicatii software

In general, clientii isi doresc sa fie observati si apreciati – iar clientii service-ului tau auto nu fac exceptie de la aceasta regula. Unul dintre cele mai bune moduri de a creste loialitatea clientilor este prin intermediul unui program de recompense. Poti face acest lucru cu o solutie software completa de la Scribsoftware.

Ai nevoie de mai multe informatii? Echipa noastra iti sta la dispozitie in orice moment pentru a te ajuta cu solutii de administrare eficienta a afacerii tale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *