Web
Analytics
Program contabil pentru diverse ndustrii - scribsoftware

Industrii

  • Descoperiți paleta de soluții oferite pentru mediul de afaceri.

    În cadrul acestei secțiuni din site, dorim să vă aducem în atenție cerințele de business, specifice diverselor verticale (industrii, domenii de activite) de afaceri. După cum bine știți, fiecare firmă este unică, având un flux de documente propriu, un set de reguli proprii, un mod de organizare a producției. Cu toate acestea,  firmele care activează în același domeniu de activitate au cerințe de afaceri asemănătoare, ceea ce a făcut ca producătorii de aplicații informatice să dezvolte soluții pliate pe specificul fiecărui domeniu industrial. Adaptarea aplicațiilor la diverse industrii contribuie la reducerea costruilor de implementare a aplicației, nemaifiind necesară dezvoltarea particularizată, precum și la reducerea timpului de impelemenate a unei astfel de soluții.

O altă abordare constă în crearea de parteneriate între producători de software, aceștia având dezvoltate  soluții pentru anumite  segmente din activitatea unei firme, dar prin asociere aceștia oferă o soluție software completă.
scribsoftware vă oferă soluţii moderne de gestionare a afacerii, specifice divereselor domenii de activitate. Soluţiile oferită sunt un ansamblu se echipamente, servicii şi aplicaţii software care vă oferă mai mult decât o simplă evidenţă a afacerii vă oferim un control total al afacerii legat de tot cea ce înseamnă evidenţă mişcării de bunuri materiale, evidenţa completă a resurselor financiare şi modul de alocare a acestora, gestionarea clienţilor şi a gradului de sadisfacţie al acestora, urmărirea  productiviţăţi angajaţilor şi nu în ultimul rând unelete de analiză şi previzionare.

Compania noastră oferă soluţii complete pliate pe specificul companiilor de prosucţie, retail, distribuţie, HORECA, prestări de servicii, inclusiv dezvoltarea de software personalizat necesar desfăşurării activităti d-voastră. Soluţiile oferite de către noi cuprind aplicaţii care se adresează companiilor mici, medii şi mari. Bugetele consumate pentru implementarea unui astfel de proiect poate varia în funcţie de soluţiile achiziţionate, a gradului de automatizare dorit, a personalizărilor necesare soluţie alese, a costurilor cu echipamentele necesare proiectului.

Creşterea competitivităţi în toate sectoarele de activitate, preocuparea permanentă a managementului pentru păstrarea marjelor de profit, a fluctuaţiei de personal, a fraudelor din cadrul companiilor, cerinţele tot mai specifice ale clienţilor care presupun un ridicat grad de personalizare a ofertelor, de urmărirea a calităţii serviciilor prestate face ca implementarea unei soluţii pentu evidenţa completă a afacerii să fie mai mult decât necesară pentru o dezvoltare durabilă a afacerii şi a unui parteneriat cu clienţii d-voastră.


Citește pe Blog: