Web
Analytics
Solutii HORECA - Software ERP - scribsoftware

HoReCa

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Pentru a desfăşura o activitate proftabilă, pentru a satisface cele mai exigente cerinţe ale clienţilor, pentru a avea un control complet al afacerii (este unul dinte domeniile cele mai predispuse fraudelor angajaţilor) un manager trebuie să implementeze o serie de unelte software şi hardware pentru a putea să-şi gestioneze şi coordoneze afacerea cât mai eficient.
Soluţia software necesară pentru aceste tipuri de activităţi trebuie să conţină o soluţie front office pentru evidenţa operativă a relaţiei cu clientul (preluarea comenzilor de la clieţii restaurantului, întegistarea procedurilor de check in – într-un interval de timp cât mai scurt posibil şi fără erori de operare în sistem) şi o soluţie back office pentru înregistarea şi urmărirea tuturor activităţilor din cadrul companiei. Ea trebuie să asigure:

  • înregistrarea operativă a comenzilor de la clienţi, a procedurilor de check in;
  • înregistrare reţetelor de produse din bucătărie;
  • o reprezentare grafică cât mai intuitivă posibil, pentru identificarea cât mai uşor de orice angajat a meselor sau camerelor;
  • o interfaţă touschscreen  pentru o înregistrare facilă a tutror cerinţelor provenite de la clienţi;
  • posibilitatea de a se emite toate documentele fiscale şi nefiscale utilizate pentru îndeplinirea/încasarea prestaţiile către clienţi;
  • posibilitatea de a se gestiona oferte, sistem de discounturi, etc.;
  • gestionarea unor campanii de fidelizare a clienţilor prin utilizarea de carduri magnetice sau a altor facilităţi;
  • o evidenţă transparentă a tuturor operaţiunilor din sistem pentru o urmărire eficientă a tranzacţilor de către manager, în vederea reducerii fraudelor relizate de către angajaţi;
  • soluţii pentru întocmirea facilă a inventarului (bar, bucătărie, depozite, etc);
  • o soluţie de back office care să asigure o evidenţă strictă a stocurilor, a depozitului, a relaţiilor cu furnizorii de produse şi servicii, urmărirea costurilor pe fiecare locaţie/activitate, o evidenţă contabilă completă.

Un rol esenţial  în desfăşurarea activităţii îl au echipamentele, precum:

  • terminale mobile – pentru înregistrarea comenzilor de la clienţi, realizarea inventarului, evidenţierea statusului camerelor în activitatea hotelieră;
  • imprimante termice – pentru transmiterea informaţiilor despre comenzi către celelte departamente (bucătărie, bar, pizzerie);
  • monitoare touchscreen – pentru o operare facilă a informaţiilor în sistem;
  • cititoare de carduri – pentru programarea cardurilor în activitatea hotelieră, emiterea de carduri de fidelizare în favoarea clienţilor din restaurant.

Soluţii pentru HoReCa

Soluţiile noastre software oferite pentru acest domeniu de activitate oferă un set complet de aplicaţii integrate pentru afaceri, dezvoltate special pentru a satisface cerinţele specifice ale acestui domeniu de activitate. Soluţiile noastre scalabile şi flexibile vă permit:

  • să vă creaţi un avantaj competiţional – datorită soluţiilor oferite precum posibilitatea ca ospătarul să modifice reţeta în funcţie de cerinţele clientului (mai sărat, mai piperat, fără anumite produse în compoziţie, etc), posibilitatea de a primi informaţii pe mail despre produse sau informaţii despre camere sau chiar datorită soluţiilor mobile – clientul are posibilitatea să-şi introducă chiar ele comanda în sistem;
  • o intefaţă simplă de operare a sistemului – permite instruirea rapidă în utilizarea sistemului software de care noii angajaţi;
  • pagina web a afacerii d-voastră poate fi integrată cu soluţiile noastre software pentru o interacţiune permanentă cu clienţii actuali  sau pentru atragerea de noi clienţi;
  • o evidentă a stocurilor – vă permite să reduceţi costurile şi resursele finaciare blocate în acestea datorită urmăririi termenelor de valabilitate, posibilitatea de a se defini un stoc minim, maxim, rapoarte pentru determinarea rulajelor dintr-o anumită perioadă;
  • o urmarire uşoară  a comenzilor/camerelor – datorită utilizării de interfeţe ce permit lucrul de pe monitoare touchscreen, soluții mobile pentru înregistrarea comenzilor/statusului unei camere, interfeţe web pentru verificarea/înregistrarea camerelor/locurilor libere din hotel/restaurant..

Soluţia ERP (Enterprise Resource Planing) – este nucleul activităţii de tip restaurant sau ospitalitate hotelieră şi care trebuie să conţină o bază unică de date care să ofere un sistem unitar de evidenţă, urmărire şi suport decizional a întregii activităţi a firmei. Sistemul ERP distribuit  şi implementat de către compania noastră vă permite un sistem de urmărire a întreg lanţului de achiziţie (compararea ofertelor furnizor, înregistrarea comenzilor furnizor, recepţionarea produselor), a mişcarilor din cadrul firmei (transferul acestora la punctele de lucru, intre gestiuni, consumurile interne), o evidenţă completă a stocurilor (stocurile fără mişcare, termene de valabilitate, serii, loturi), evidenţierea reţetelor din bucătărie, o situaţie clară a soldului terţilor (urmărirea scadenţelor, a zilelor de credit, stabilire limită de credit, categorii de discount, grile personalizate de preţuri de vânzare), urmărirea vânzărilor pe agenţi, a realizării targetului de vânzări pe agent/punct de lucru/ firmă, urmărirea permanentă a costurilor, a veniturilor şi a profitabilităţii activităţii desfăşurate.
Soluţia de e-Commerce – utilizată pentru acestă categorie de activităţi trebuie să asigure o interfaţă web care să permită: – clienţilor de restautant să verifice disponibilitetea locurilor libere în restaurant, să facă rezervări; – clienţilor de catering să le ofere posibilitate să vizualizeze meniul şi să introducă comenzi; – clienţilor hotelurilor şi pensiunilor să poată vizualiza situaţia camerelor libere într-o perioadă; – alte situaţii specifice companiei d-voastră.
Echipamente HoReCa – pentru automatizarea proceselor în cadrul firmelor HoReCa este necesară implementarea unor soluţii hardware combinate cu aplicaţii care să asigure un sistem de preluare şi urmărire a comenzilor de la clienţi, să ofere suport informaţional în cadrul procesului de realizare a serviciilor destinate clientului. Echipamentele aplicabile acestui domeniu de activitate sunt formate din terminale mobile, imprimante termice, cititoare de coduri de bare.


Citește pe Blog: