Web
Analytics
Managementul relatiilor cu clientii si softurile CRM care vin in ajutorul afacerii dumneavoastra | scribsoftware
  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

CRM este un termen care tinde sa incurce in explicatii chiar si pe cunoscatori. Ce sa mai spunem despre cei care sunt la primul contact cu acest domeniu sau doresc sa inteleaga ce este un CRM, la ce ajuta, cum poate acesta sa eficientizeze si sa fiabilizeze activitatea unei companii?

 Nu exista o definitie unica acceptata la nivel international. O soluție CRM este un amestec de procese operationale, metodologii si tehnologii care ajuta organizatia sa creeze interactiuni eficiente cu clientii, permitandu-le astfel sa inteleaga mai bine si sa anticipeze comportamentul, nevoile si dorintele clientilor existenti si potenti.

Continutul si functiile software-ului CRM

Functia principala a software-ului CRM este gestionarea eficienta, imbogatirea datelor clientilor si gestionarea lor eficienta. Bazele oricarui soft CRM sunt companiile, persoanele de contact si detaliile de contact ale clientilor dumneavoastra. In plus, alte date sunt salvate, cum ar fi istoria relatiei cu clientul, tipul si data interactiunilor cu clientii, documentele trimise clientilor precum si comenzile si vanzarile finalizate. Solutiile CRM profesionale permit, de asemenea, utilizarea de template-uri pentru documente cum ar fi mesaje si scrisori formular pe care le puteti utiliza direct in sistemul dumneavoastra.

Beneficiile software-ul CRM pentru companii

 Implementarea softului standard CRM are o serie de avantaje pentru companii. Deoarece toate departamentele intr-o companie (vanzari, marketing, suport clienti si call center) acceseaza in acelasi timp datele despre client, cererile clientului pot fi prelucrate mai rapid si mai eficient. Acest lucru creste satisfactia clientilor si consolideaza relatia cu clientul. In plus, alte procese din companie se vor derula, de asemenea, mai eficient ca urmare a punerii in functiune a unui sistem software CRM profesional. Apelurile repetate ale clientului nu vor mai declansa un lant de procese paralele si puteti comunica cu clientii cu usurinta, fara a pierde informatii cheie sau fara a-i sili in mod repetat sa interactioneze cu diverse persoane. In plus, toate departamentele companiei pot beneficia de o solutie CRM, din cauza sinergiilor de date comune care apar intre departamente. De exemplu, departamentul de marketing poate folosi datele de vanzari pentru a adapta campaniile de publicitate mai exact la cerintele grupurilor tinta.

Software-ul general CRM permite de asemenea integrarea cu software-ul standard de business cunoscut sub numele de ERP. Prin urmare, va puteti planifica exact timpul, banii si alte resurse materiale in compania dumneavoastra.

La noi in tara, majoritatea firmelor care ajung falimentare sau se apropie cu pasi repezi catre acest fapt, au drept motiv problemele de cash flow si managementul deficitar, care se bazeaza cumva pe nimic. Cum ar veni acest lucru? Privit din exterior, antreprenoriatul pare a fi ceva foarte usor de manevrat, aproape ca putem crede […]

De ce sa ne alegeti pe noi?

Friday, July 5, 2019 General

Pentru ca suntem aici pentru a gasi solutii impreuna! Ne nastem in domenii diferite, dar crestem impreuna! Avem ca obiectiv sa raspundem cu succes necesitatilor companiilor mici, mijlocii sau mari! Indiferent de domeniul de activitate, menirea noastra este sa va ascultam, sa va oferim solutii complete conforme cu legislatia in vigoare sau sa cautam alaturi […]

Ai propria afacere dar nu ai gasit inca o solutie de facturare care sa te reprezinte si sa fie ceea ce cauti ? Va vom prezenta mai jos, cateva aspecte despre facturare, solutii de facturare , indiferent de ce fel de companie aveti sau cat de mare va este domeniul de activitate, solutie care speram […]

Ai ajuns unde trebuie! Scribsoftware are solutia! Ca antreprenor care ai o companie in domeniul distributiei stii ce inseamna sa te lovesti mereu de diverse situatii legate de gestiunea produselor, deoarece distributia implica gestiunea unei game largi de produse, prin mai multe canale de vanzare, dar si o gestionare optima a stocurilor. Cu cat gestionarea […]

x Close

Like Us On Facebook