Incepand cu 10.04.2014, ONRC a pus la dispozitia firmelor un serviciu nou “InfoCert”, prin care acestea pot solicita ceritifcate fiscale, precum si alte informatii, fara a fi necesara deplasarea la sediile ONRC.
|
Serviciul InfoCert, a fost dezvoltat cu scopul de a creste gradul de operativitate in relatia cu beneficiarii serviciilor, se mentioneaza in comunicatul de presa al ONRC, (cetateni, mediu de afaceri, administratie publica, alte entitati), prin furnizarea de documente cu semnatura electronica, in mod automat, fara interventia operatorului de date, 24 de ore din 24 ore, 7zile din 7 zile, per saptamana. Pentru a utiliza serviciul InfoCert firmele trebuie sa se inregistreze cu user si parola la aceasta adresa, dupa care sa isi dea acordul cu privire la termenii si conditiile de utilizare a serviciului. Pasul urmator il reprezinta completarea profilului de utilizator cu numarul de ordine de la Registrul Comertului si codul unic de identificare (CUI). Odata parcurse aceste etape, firmele pot merge mai departe pentru a obtine certificatele constatoare. Plata pentru documentele solicitate se va efectua electronic, prin utilizarea unui card bancar. La final, solicitantii serviciilor primesc o factura electronica. Certificatele constatatoare si toate celelelalte informatii obtinute prin InfoCert sunt protejate si asigura: |