Web
Analytics
Pickingul si alegerea comenzii intr-un depozit | scribsoftware
  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall


Companiile incearca in mod constant sa gaseasca modalitati de a imbunatati performanta operatiunilor de depozit, de acceea managerii se concentreaza pentru a obtine eficienta maxima pentru costuri minime. Pentru a obtine cele mai bune rezultate in timpul exploatarii, un numar de bune practici pot fi adoptate pentru a imbunatati productivitatea si satisfactia clientilor general. Desi cele mai bune practici variaza de la industrie la industrie si de produsele livrate, exista o serie de bune practici care pot fi aplicate la majoritatea companiilor.

Atunci cand se analizeaza nivelul de efort implicat in operatiuni de depozit, cel mai costisitor din punct de vedere fianciar, dar si ca timp, este cel generat de picking. Pentru a folosi eficient timpul de munca adica de a micsora timpul necesar pregatirii comenzilor aceasta se poate realiza in mai multe moduri. Companiile cu cele mai eficiente depozite au produsele cele mai frecvent alese mai aproape de zonele de incarcare pentru a minimiza timpul . Aceste companii pot obtine un avantaj competitiv prin revizuirea in mod constant a datelor de vanzari pentru a se asigura ca produsele mentionate sunt stocate in apropiere de zona de incarcare.

Aranjarea depozituluie este, de asemenea, important in realizarea unei eficiente sporite . Minimizarea timpului de deplasare intre locatiile picking poate imbunatati foarte mult productivitatea. Cu toate acestea, pentru a realiza aceasta crestere a eficientei, companiile trebuie sa dezvolte procese pentru a monitoriza in mod regulat alegerea timpului de deplasare,cat si a locatiilor de depozitare.

Operatiuni de depozit care folosesc inca bilete de comenzi constata ca aceasta nu este foarte eficienta si predispus la erori umane. Pentru a combate acest lucru si pentru a maximiza eficienta, operatiunile de depozit a adoptat o tehnologie care este o parte din sistemele de astazi cele mai avansate. Intr-un sistem de pick-to-light, un operator va scana o eticheta cu coduri de bare atasat la o cutie. Un display digital localizat in partea din fata a pickuitorului va informa operatorul de produsul si cantitatea de care au nevoie pentru a face comanda. Companiile folosesc de obicei, pick-to-light pentru sistemele lor de produse de top de vanzare cu 5 la 20%. Prin introducerea acestui sistem companiile pot obtineo crestere a eficientei semnificativa, aceasta este complet informatizat si elimina erorile cauzate de erori umane.

Alegerea comenzii in depozit

Picking-ul poate fi definit ca o activitate prin care un numar mic de bunuri sunt extrase dintr-un sistem de depozitare, pentru a satisface un numar de comenzi independente. Aceste procese de picking sunt o parte importanta a lantului de aprovizionare. Este de remarcat faptul ca activitatea care ocupa cel mai mult forta de munca si ca o operatie costisitoare pentru aproape orice depozit, in cazul in care costul de picking este estimat a fi undeva la 55% din cheltuielile totale de exploatare depozit. Deoarece procesul de picking implica costuri semnificative si pot afecta nivelul de satisfactie a clientilor, au fost tot timpul mtot mai mare de imbunatatiri procesului propuse pentru a ajuta companiile de a optimiza aceasta problema.

Solutii pentru picking:

  • Picker to Part
  • Part to Picker
  • Sorting System
  • Pick to Box
  • Picker to Part

Aceasta metoda este foarte comuna si e gasita in cele mai multe depozite. Procesul implica o zona de depozitare, o zona de picking si un sistem de echipamente de depozit care este utilizat pentru a reumple locatiile de picking din zona de stocare.Aceste echipamente pot fi stivuitoare sau mai specializate, cum ar fi fluxul asigurat de rafturi gravitationale. Zona de depozitare va contine elementele necesare pentru a indeplini comenzile clientilor. Operatorul poate pickui apoi elementele pentru fiecare comanda client de la obiectele depozitate in zona de picking. Deoarece toate elementele sunt intr-o zona mai mica decat antrepozitul regulat, operatorul poate indeplini scopul mai eficient decat daca ar fi pentru a alege elementele din zona de stocare general in depozit.

Part to Picker

Acest tip utilizeaza aceleasi locatii fizice ca metoda precedenta; zona de depozitare, zona de picking si un sistem de manipulare a marfurilor din zona de stocare in zona de picking. Diferenta fata de aceasta metoda este faptul ca zona de picking este alcatuita dintr-o serie de celule pt. picking . Elementele sunt mutate din zona de stocare si livrate la celulele de picking. Fiecare celula primeste elementele pentru una sau mai multe comenzi. Operatorul colecteaza elementele livrate in celule si comanda clientului este indeplinita in acest mod. Aceasta metoda poate duce la timpi pierdut,operatorii pot astepta uneori unele elemente pentru a termina comanda client.

Sorting systems

Proces de selectie, inclusiv pentru o zona de picking, o zona de depozitare, reaprovizionarea a zonei alege si o sortare. Aceasta metoda foloseste sistemul automat de manevrare a materialelor constand din transportoare multiple si o serie de dispozitive de sortare. Elementele sunt plasate pe o banda transportoare in zona de stocare si elemente sunt sortate intr-o anumita ordine. Operatorul colecteaza elementele care au fost sortate pentru un client si procesul se face in aceasta ordine. Eficienta marita, deoarece operatorul nu trebuie sa consume timp pentru pickuirea de elemente individuale.

Pick to Box

Pick to box este similar cu sorting systems pentru ca foloseste aceleasi elemente, o zona de picking, o zona de depozitare, reaprovizionarea a zonei de pickuing si a celei de sortare. Zona de picking este organizata, astfel incat exista o serie de zone de cules conectate printr-un sistem de transportoare. Operatorul umple cutia cu elementele de pe comanda client si muta caseta de la zonele de picking pana la comanda clientului este completa si este apoi gata de livrare la client. Eficienta sunt acumulate, deoarece operatorul nu trebuie sa consume timp colectarea de elemente individuale, dar costul initial infiintat din aceasta solutie ar putea anula orice beneficii cost cu o schimbare ca solutia ofera.

Alegerea unui sistem de picking depinde de un numar de cerinte cum ar fi costul, complexitatea, numarul de comenzile clientilor, marimea si numarul de articole, etc Fiecare companie are o cerinta unica si o singura solutie order picking se poate potrivi pe respectiva afacere, si nu alta. Stabilirea clara a cerintelor va asigura alegerea celei mai eficiente solutii pentru picking .

Automatizarea facturilor nu este altceva, decat solutia inteligenta de procesare a volumelor mari de facturi dintr-o companie, indiferent de forma in care acestea au fost receptionate (pe hartie, trimise pe email sau fax, etc). Orice afacere sau companie, trebuie sa inteleaga ca birocratizarea departamentelor contabile si economice, nu inseamna altecva, decat scaderea randabilitatii companiei. Departamentul […]

Caracteristici importante ale sistemelor POS Touchscreen Utilizarea sistemelor POS Touchscreen insumeaza capacitatea de a inregistra si procesa tranzactii financiare, stocarea sau inregistrarea vanzarilor, analiza costurilor, dar in acelasi timp si monitorizarea inventarului produselor. Utilizarea sistemelor POS Touchscreen va vor fi de real folos in departamentul de marketing, deoarece au capacitatea de a pastra, de a […]

Dat fiind faptul ca piata de distributie, retail sau productie, cunoaste o ascensiune tot mai mare, dar si o concurenta care nu poate fi trecuta cu vederea, antreprenoriatul devine o stiinta, unde trebuie sa fim mereu la zi cu ofertele si cererile de piata, cu tehnologia care ne poate ajuta in desfasurarea activitatii, cu legislatia. […]

Companiile incearca in mod constant sa gaseasca modalitati de a imbunatati performanta operatiunilor de depozit, de acceea managerii se concentreaza pentru a obtine eficienta maxima pentru costuri minime. Pentru a obtine cele mai bune rezultate in timpul exploatarii, un numar de bune practici pot fi adoptate pentru a imbunatati productivitatea si satisfactia clientilor general. Desi […]

x Close

Like Us On Facebook