Web
Analytics
Prezentare/Descriere WinMENTOR Timisoara, Arad, Hunedoara, Caras Severin - scribsoftware

Prezentare WinMENTOR

  • erp
  • wms
  • BI


Avem placerea sa va prezentam pachetul de programe WinMENTOR, conceput pentru a respecta cerințele pieței actuale, oferind un acces prompt și simplu la toate informatiile contabile si de gestiune, necesare fundamentarii deciziilor manageriale.
Interconectivitatea modulelor WinMENTOR și conectivitatea aplicației cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare, cântare electronice, terminale de culegere de date, etc.) aduce în prim plan simplitatea culegerii datelor inițiale și ușurința în transmiterea informațiilor și în manevrarea datelor contabile și de geatiune.
headerWinMENTOR este destinat utilizării de către firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, producție industrială și agricolă, construcții, audit financiar-contabil, alimentație publică, servicii, etc.
Pachetul de programe WinMENTOR, va ofera o mare varietate de module si o flexibiliate ridicata in configurare, toate acestea fiind gandite ca sa acopere o cat mai mare divesitate de probleme, aspecte legislative, cerinte specifice ale activitatii, procese de lucru, flux intern de documente, etc.
Pentru o prezentare completa, in format pdf, puteti sa o descaracati accesand urmatorul link WinMENTOR
Pentru a afla mai multe detalii despre solutia software, accesati butonul “WinMENTOR”. WinMENTOR

In continuare va aducem in atentie o serie de avantaje pe care WinMENTORle ofera:
● este un sistem integrat de gestiune-contabilitate care permite generarea în timp real a situaţiilor financiar-contabile şi a informaţiilor necesare managementului în procesul decizional;
● aplicaţia este adaptabilă specificului activitaţii desfăşurate de către dumneavostră. În aplicaţie există peste 700 de constante (configurări) de funcţionare, această capabilitate a aplicaţiei permitând, în cadrul procesului de implementare și pe perioada de exploatare, configurarea aplicaţiei conform specificului activităţii desfăşurate;
● contabilitatea reflectă fidel şi în timp real informaţiile din toate modulele aplicaţiei: Gestiune, Trezorerie, Salarii, Productie, Mijloace Fixe, Case de marcat (bonuri fiscale), etc.;
● permite înregistrarea evidenţei financiar-contabile pentru un număr nelimitat de firme;
● rapoarte configurabile asemanătoare cu Microsoft Excel și care pot fi personalizate, conform cerinţelor venite din partea beneficiarilor. Orice utilizator, după o scurtă perioadă de instruire, va putea să-şi creeze propriile rapoarte;
● existența unui numar de peste 200 de rapoarte configurabile, realizate pentru a vă fundamenta deciziile activitaţii curente și viitoare;
● aplicaţia permite înregistrarea operaţiilor executate de către utilizatori şi limitarea dreptului de acces al acestora doar la facilităţi ale aplicaţiei care le intră în sfera de activitate. Această caracteristică a aplicaţiei contribuie la securizarea accesului la informaţii dar şi la reducerea semnificativă a erorilor de operare. Securitatea se aplică și la nivel de operaţiune: acces, detalii, adăugare, modificare, ştergere;
Pentru a vizualiza o lista completa de avantaje, accesati butonul “AVANTAJE”.AVANTAJE

Desigur, se pune intrebarea despre necesitatea unei astfel de solutii si cum o astfel de solutie poate sa va ajute in activitatea zilnica.
Nu știm dacă aveți nevoie/va ajuta, dar întrebările/afirmațiile ce urmează se bazează pe experiența noastră dobândită în ani de implementări și sunt destinate a vă crea o imagine a problemelor întâlnite în alte companii și care au fost depășite prin implementarea soluțiilor propuse de noi.
Considerați că vă confruntați cu asemenea situații? Puteți să luați în considerare o discuție cu specialiștii firmei noastre.
Pentru a intra in contact cu noi si pentru a stabili o intalnire/prezentare accesati urmatorul link “contact” si completati campurile cu datele d-voastra de contact.
Pentru a vizualiza o lista completa care sa va ajute in a determina necesitatea implementarii unui solutii software pentru managemetul activitatii, accesati butonul “DETALII”.buton

ERP (Enterprise Resource Planing) este termenul specific folosit în IT pentru definirea instrumentulului software care facilitează integrarea tuturor informațiilor dintr-o organizație într-o platformă unică. Scopul ERP este să asigure transparența datelor în cadrul unei organizații și să faciliteze accesul la orice tip de informație utilă în desfășurarea activității (sursa: wikipedia.org).
Pentru a afla mai multe detalii despre solutiile ERP (Enterprise Resource Planing), accesati butonul “ERP”. ERP

Realizam implementari de solutii software de peste 10 ani. Am realizat implementarii in societatii care au activitatii din cele mai diverse, de la comert cu amanuntul si distributie pana la societatii ce activeaza in domenii precum productia, costructiile, service auto, transporturi, prestarii de servicii, restaurant, hotel, consultanta contabila, etc.
In cazul in care v-am convins in legatura cu necesitatea stabilirii unei intalniri/prezentari, va rugam sa accesati butonul “OFERTA”.
In cazul in care aveti întrebari legate de produsele/serviciile noastre, va stam la dispozitie pentru furnizarea de informatii suplimentare si asteptam sa ne contactati pe adresa de mail in info@scribsoftware.ro sau la numarul de telefon 0372-916 838.oferta

Pentru a vizualiza noutati legate de specificul noastru de activiate, accesati linkul “noutati”.

semnatura


În luna februarie WinMENTOR vă oferă o nouă promoție în cadrul căreia puteți să beneficiăti de 50%reduce la achiziția aplicației. O nouă promoție WinMENTOR a luat startul începând cu data de 01.04.2018  În luna aprillie revin veștile bune pentru clienții WinMENTOR vechi sau noi.              În perioada 01.04-30.04.2018, TVA-ul se întoarce […]

Citește pe Blog:

Contactați-ne!

Numele*

Telefon*

Adresa de email*

Numele companie*

Mesaj