Promotia lunii februarie

În luna februarie revin veștile bune pentru clienții WinMENTOR vechi sau noi. Dacă în perioada 01.02-28.02.2018 achiziționezi licențe WinMENTOR clasic beneficiez de o reducere de cel puțin 50% din preț în următoarele situații:

  • cei care trec de la monopost la bază de rețea beneficiează de un discount de 50% pentru diferența de la monopost la bază de rețea.
  • cei catre trec de la monopost la bază rețea + stația 2 (eventual și următoarele) beneficiează de un discount de 100% pentru diferența de la monopost la bază de rețea.

WinMentor este conceput pentru a respecta cerințele pieței actuale, oferind un acces prompt și simplu la toate resursele disponibile.

Servicii integrate

Stocarea, analiza și raportarea rapidă a informațiilor, permite astfel posturilor manageriale accesul rapid la informațiile contabile și de gestiune.

Interconectivitate

Conectivitatea aplicației cu periferice de gestiuneaduce în prim plan simplitatea culegerii datelor inițiale și ușurința în transmiterea informațiilor și în manevrarea datelor contabile și de gestiune.

Imbunatatire continua

Colaboratorii și clienții noștri, fără excepție, prin efortul lor, conjugat cu dorința noastră de a crea un instrument puternic de gestionare a informațiilor, au contribuit și contribuie permanent la perfecționarea continuă a pachetului de programe.

WinMENTOR este destinat utilizării de către firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, producție industrială și agricolă, construcții, audit financiar-contabil, alimentație publică, servicii, etc.

Pachetul de programe este astfel conceput încât poate fi folosit și de către persoane neinițiate în contabilitate, odata ce configurarea inițială a fost definitivată, sub îndrumarea coordonatorului compartimentului economic. În momentul introducerii datelor din documentele primare în machete, programul generează automat înregistrările contabile aferente, acestea putând fi vizualizate imediat.

Doresti mai multe detalii despre WinMentor?

Stabileste o intalnire cu un consultant de al nostru pentru a intelege mai bine avantajele pachetului WinMentor.

Avantajele utilizării WinMentor

Sistem integrat

de gestiune-contabilitate care permite generarea în timp real a situaţiilor financiar-contabile şi a informaţiilor necesare managementului în procesul decizional;

Aplicatia este adaptabila specificului activitatii

desfăşurate de către dumneavostră. În aplicaţie există peste 700 de constante (configurări) de funcţionare, această capabilitate a aplicaţiei permitând, în cadrul procesului de implementare și pe perioada de exploatare, configurarea aplicaţiei conform specificului activităţii desfăşurate

Contabilitatea

reflectă fidel şi în timp real informaţiile din toate modulele aplicaţiei: Gestiune, Trezorerie, Salarii, Productie, Mijloace Fixe, Case de marcat (bonuri fiscale),etc.;

Generează

automat înregistrările contabile aferente documentelor primare operate. În cadrul procesului de implementare, sub directa coordonare a conducătorului departamentului finanaciar-contabil se definesc înregistrările contabile ce se doresc a fi generate ulterior automat de către aplicaţie, fără să fie necesare exporturi suplimentare între modulele acesteia;

și multe altele ...

Suport Tehnic

Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea, utilizarea aplicaţiei WinMENTOR – vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email suport@scribsoftware.ro sau la numărul de telefon 0729 905 555.

Solicită o ofertă/intalnire