Web
Analytics
Asistență calculatoare - Consultanta hardware și asistenta IT - scribsoftware

Asistență calculatoare

Serviciile scribSoftware vizează întreţinerea infrastructurii IT folosind cele mai noi tehnologii în acordarea serviciilor de asistenţă şi se concentrează în a oferi timpi cât mai scurți de răspuns la incidentele apărute și timpi maximi de funcţionare a echipamenetelor, la parametri optimi. Realizarea unei colaborări cu compania noastră atât pentru furnizarea de soluţii şi servicii software cât  și hardware oferă beneficiarilor o serie de avantaje cum ar fi: o confidenţialitate ridicată a datelor, eliminarea conflictelor dintre furnizorii de servicii software și cei de servicii hardware, o cunoaştere detaliată a specificului companiei d-voastre, conferindu-vă o siguranţă sporită în alegerea soluţiilor optime deoarece orice problemă apărută în cadrul infrastructurii IT cade în sarcina noastră.
Serviciile de consultanță hardware sunt prestate de către compania noastră în baza unui abonament lunar a cărui valoare poate să difere în funcție de numărul de ore cuprinse şi a numărului de deplasări realizate la sediul beneficiarului. În cazul achiziţiei de echipamente realizate prin intermediul nostru, consultanţa oferită în alegerea echipamentului este gratuită, costurile cu deplasarea şi instalarea echipamentului fiind suportate de către beneficiar.

Pachetul de servicii de consultanţă şi mentenanţă IT cuprinde:

  • consultanţă în achiziţionarea de echipamente şi software;
  • achiziţionarea echipamentelor IT şi software;
  • configurarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor achiziţionate;
  • configurarea serverelor de fişiere, baze de date, internet, staţiilor de lucru.
  • administrarea şi mentenanţa bazei de date, inclusiv procedură de backup;
  • instalare, configurare si upgrade a sistemelor de operare;
  • instalare şi configurare software (aplicaţii de securitate, mail, office, etc.);
  • personalizarea  clientului de e-mail;
  • identificarea şi depanarea defecțiunilor hardware;
  • intervenţii, la solicitarea beneficiarului, în cazul defectării echipamentului;
  • transportul echipamentelor în vederea reparaţiei şi punerii în funcţiune;
  • identificarea şi curăţarea de viruşi, spyware, etc.;
  • configurarea reţelelor interne şi a celor VPN.

Timpul d-voastră este important iar eventualele înreruperi cauzate de nefuncţionarea echipamentelor pot cauza pierderi financiare şi de imagine importante pentru companie, precum şi o reducere semnificativă a eficienţei angajaţilor d-voastră cu efecte directe asupra rezultatului activităţii desfăşurate.

Avantajele unui contract de mentenanţă:

  • consultanţă gratuită în alegerea soluţiilor optime pentru necesităţile d-voastră;
  • nu trebuie să vă faceţi griji din cauza echiamentelor IT;
  • asistenţă telefonică şi remote desktop pentru reducerea timpilor de intervenţie;
  • stabilirea strategiei de backup şi efectuarea de backup-uri periodice (la intervale de timp stabilite de comun acord);
  • siguranţa unui parteneriat de durată.
  • predictibilitatea costurilor cu întreţinerea echipamentelor IT.