Magazin online

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Magazinul online nu este doar o pagină web (un magazin virtual), este un complex de procese, aplicații, comunicații electronice care permit unei societăți să ofere clienților un mediu virtual pentru informarea asupra produselor/serviciilor puse la dispoziție și comercializarea acestora.

Avantajele oferite de o soluție de magazin online sunt:

  • sunt accesibile 24/7, atât la nivel regional cât si interațional;
  • interfață publică (accesată de către clienți) poate sa fie afișată în mai multe limbi;
  • prezentarea produselor poate sa fie facuta în mai multe limbi;
  • informațiile prin care se face prezentarea unui produs sunt: descrierea produselor, atașarea de poze, atașarea de documentații tehnice;
  • permite lucrul cu valute;
  • permite lucrul cu liste de pret, atașate clienților;
  • site-ul este ușor de configurat, datorita modului de management al conținutului inclus în pachet;
  •  este ușor de utilizat de către clienți;
  • are incluse unelte de urmarire și optimizare SEO;
  • dashboard cu informații despre ultimele comenzi înregistrate, topul comenzilor, clienților, produselor. Grafic ce afiseaza evoluția vânzarilor dintr-o anumita perioada.

Facilitățile oferite de interconectarea dintre o soluție de magazin online și o aplicație ERP (Enterprise Resource Planning) contribuie semnificativ la eliminarea erorilor umane, eficientizarea activității comerciale a companiei, creșterea gradului de satisfacție a clienților, creșterea eficienței în comunicarea cu clientul, scăderea costurilor cu personalul angrenat în procesul de vânzare, dezvoltarea de serivicii de tipul „self service” în beneficiul clienților.

Beneficiile unei magazin online:

  • oferă consumatorilor posibilitatea de a efectua tranzacții la orice oră din zi, în tot timpul anului, cu o acoperire maximă;
  • poate fi promovată foarte ușor, utilizând unele proceduri specifice optmizării SEO (Search Engine Optimization – optimizare pentru motoare de căutare);
  • costuri de comunicație mai mici;
  • scăderea costului de creare, procesare, distribuire, păstrare și regăsire a informației, până acum bazată pe hârtie;
  • consumatorii pot să primească informații relevante în decursul câtorva secunde, și nu zile sau săptămâni;
  • o comunicare rapidă, ieftină și eficientă cu clientul;
  • acordă consumatorilor mai multe posibilități de alegere a produselor și prețurilor;
  • o promovare foare facilă a produselor nou introduse în oferta curentă a firmei, a produselor care se află în promoție sau a celor ce urmează să fie scoase din oferta curentă;
  • oferă o interacțiune directă cu clientul/piața, ceea ce  permite o observare atentă a schimbărilor ce intervin în mediul economic, comportamentul clientului și posibilitatea de a răspunde rapid acestor schimbări.
Facilități de prezentare a produselor:

  • denumirea/descrierea produsleor se poate face în 3 limbi;
  • produsele se grupeaza pe categorii (afișarea pe categorii fiind și modul de prezentare al produselor în site), dar și pe producător. Prezentarea categoriilor este arborescentă, pentru o manipulare cât mai ușoară în cazul unei structuri complexe de categorii de produs;
  • pretul poate să fie în lei si în valută;
  • preț de retail și cu ridicata sau un preț special negociat cu clientul;
  • descrierea scurtă a produslui, care este folosită pentru promovarea pe motoarele de căutare;
  • keyword pentru optimizarea și îmbunătățirea rezultatelor în  motoarele de cautare;
  • orice produs poate să aibă statusul în promoție sau recomandat la achiziție, ceea ce face ca prezentarea acestor produse să se facă distinct într-o secțiune dedicată a primei pagini;
  • se poate face importul produselor din fisier xls.

Prezentarea produselor în site se face grupat pe clase de produse.
Există posibilitatea de căutare după o denumire de produs sau un cod de produs, în oricare dintre limbile în care sunt prezentate produsele în site.
În pagina de detalii a produslui se poate vedea descrierea produslui, vizualiza pozele atasate la produs, se poate descarca o fișă tehnica sau se poate comanda produsul.
În prima pagina a magazinului există un carusel în care sunt prezente produsele care au statusul în “Promoție” sau “Recomandat”.

Înregistrarea clienților în portal se poate face prin:

  • accesarea sitelui de către aceștia și înregistarea în mod tradițional pe site;
  • fie ca răspuns la o invitație de înregistare pe site, trimisă de către administratorul site-ului;

Clienții înregistrați/logați în site au acces la istoricul comenzilor/facturilor înregistrate în sistem. Un client este informat, printr-un mail, de fiecare comanda care este înregistrată în sistem, în numele său. Această informare se face și dacă este procesată o comanda și se întocmește factura.
Clienții logați pot să vadă disponibilitatea produsului (în stoc sau indisponibil), iar dacă procesează o comandă, în cadrul procesului de validare este afisat stocul efectiv disponibil pentru acoperirea comenzii lansate.
Datele de indentificare ale clientului, trebuie sa fie completate obligatoriu înaintea procesarii primei comenzi, aceste date fiind folosite pentru întocmirea facturilor.
Sistemul permite trimiterea pe mail sau afisarea de mesaje personalizate la logarea clientului în site. Acestea pot sa fie afisate de un anumit număr de ori sau intr-un anumit interval de data.

Dashboard – este pagina principală din admin unde sunt afișate statistici despre ultimele comenzi lansate în aplicație,  ultimii clienți înregistrați, ultimele produse adăugate, topul clienților, comenzilor și al produselor vândute.
Comenzi – se afișează comenzile existente în sistem, numărul comenzii, clientul, valoarea, statusul acesteia (nouă, facturată, etc),  posibilitate de resincronizare cu aplicația de gestiune. Acțiuni permise asupara unei comezi: editare, afișare in format pdf, stergere.
La salvarea unei comenzi în sistem, se trimite automat un mail către client cu comanda atașată în format pdf. Același mail este primit și de către administratorul aplicației.
Facturi – facturile sunt importate automat prin sincronizare cu aplicația de gestiune. În momentul în care se închide o comandă print-o factura, se trimite automat un email de informare către client cu factura atasată în format pdf.
Automat, când o factură este emisă se închide si comanda care a stat la baza generării acesteia.
Producători – În această macheta se ține evidența producatorilor. Fiecare produs trebuie să aibă atașat un producător.  Sunt afișate informații despre id-ul producătorului, numele acestuia, status active/inactive. Acțiuni permise  editare, ștergere.
Produse – tabela produsleor afișează informații despre id-ul produslui, codul, denumirea, um, stoc (sincronizat automat cu aplicația de gestiune), pret vânzare cu TVA, moneda, status activ/inactiv/in lucru (produsele inactive/in lucru nu sunt afișate în partea publică a site-ului), poza, daca se află în promoție, dacă este un produs recomandat la achiziție. Actiuni premise: ediatre, stergere.
Se poate face ordonare dupa: cod, denumire, um, stoc, pret, status.
Se poate face căutare după cod sau denumire. Se poate face filtare după data, poza, promo, recomandat si după status.
Produsele noi adăugate în aplicația de gestiune sunt sincronizate în mod automat cu magazinul online.
Alte informații care se mai pot seta la un produs: descrierea lunga, scurtă, cuvinte cheie pentru optimizare SEO, cod de bare, categoria de produs, imaginea, documenție tehnica, pret de vanzare fara TVA, pret de vanzare in EUR.
Magazinul online permite lucrul cu liste de preturi. Acete liste de preț pot să fie atașate la client si atunci când aceștia sunt logați în site, să fie afișat pretul corespunzător listei setate la clientul logat pe site.
Categorii – pentru o gestionare cât mai ușoară a categoriilor de produs, afișarea acestora se face printr-o structură arborescentă.
Liste de pret – se afisează listele de preț existente în magazinul online. Gestionarea acestora se face din aplicația de gestiune  și se sincronizează în mod automat cu magazinul virtual.
Clienți – in tabela de clienți sunt afișate informații despre id-ul clientului, denumirea, CIF/CNP, email, web site-ul clientului, status active/inactive, listă de preț atașată.
Căutarea se poate face după: numele, CIF/CNP, email.
Ordonarea se poate face după: denumire, email, id.
Acțiuni premise: editare, stergere. Dacă un client are o comandă salvată în magazinul online, acesta nu mai poate să fie șters.
Alte informații: adresa sediului principal, adresă de livrare, nr. Reg. Com., banca, contul IBAN, modalitatea de livrare preferată, comenzile și facturile emise către client.
Aplicatia web permite setarea unui mesaj, care să fie afișat clientului la logarea acestuia în site. Se poate seta textul ce  se dorește a fi afișat , periodicitatea, intervalul de timp cât să fie afișat, dacă se trimite un mail de informare către client, dacă poate să fie dezactivat de către client, statusul activ/inactiv.
Templates – este facilitate oferită de către platforma online, prin care se pot seta șabloanele cu text predefinite pentru diverse acțiuni automate realizate de către magazinul online. Aceste acțiuni sunt: trimiterea unui mail de informare atunci când un client nou se înregistrează sau când resetează parola, cand salvează o comanda, când se trimite o invitație de înregistrare pe site.
Pagini – această secțiune a modulului admin vă permite să creați pagini cu informații/prezentari de produse, firmă care să apară în partea publică și care să ofere informații utile și relevante despre cee a ce faceți D-voastră sau despre produsele pe care le comercializați prin portalul online
Settings – aici se pot seta datele de identificare ale firmei D-voastră, sigla care se dorește sa fie afișată  în site.
Setarile legate de informațiile necesare pentru calculul costurilor de transport.
Posibilitatea de a se efectua backup la baza de date, cât și la fișiere.
Adresa de mail a administratorului (pe care se trimit toate notificările automate emise de către magazinul virtual), codul de la Google Analytics  și Statcounter pentru urmărirea vizitelor din magazine.
Se mai poate seta plaja de numere pentru carnetul de comenzi, calea către folderul prin care se face sincronizarea cu aplicația de gestiune, generarea fisierului xml pentru indexarea site-ului în motoarele de căutare, etc.
User – magazinul online permite setarea mai multor utilizatori care să aibă acces la partea de administare. Un utilizator face parte dintr-un grup care la rândul lui are drepturile doar asupra anumitor module din aplicație. Module sunt: comenzi, produse, clienți, etc
Acțiuni premise: adaugare, editare, ștergere.

Contactați-ne

Metoda preferată de contact *

Citește pe Blog: