MeMo

este o extensie mobilă a programului WinMENTOR, dezvoltat de către NEOLOGIGS în mod special pentru agenții de vânzări de pe teren. Este un istrument puternic de gestiune a vânzărilor ce poate fi folosit de pe orice dispozitiv mobil sub platforma Windows Mobile pentru realizarea operațiilor pe care un agent de vânzări le realizează în mod normal din birou.

Beneficii MeMo:

  • mobilitate;
  • creșterea eficienței prin planificarea proceselor economice;
  • eliminarea erorilor de operare a documentelor;
  • monitorizarea și optimizarea activității agenților;
  • îmbunătățirea serviciilor oferite clienților;
  • reducerea timpului alocat culegerii informațiilor;
  • imagine unitară prin interfațare cu WinMENTOR;

Caracteristici MeMo:

  • preluări comenzi;
  • facturi de vânzare și storno cu sau fără listare;
  • crearea de noi clienți;
  • încasarea de facturi;
  • listare situație clienți;
  • transmisia/recepția datelor prin comprimarea și criptarea pe orice “canal” de comunicații ethernet: GPRS/UMTS/HSDPA, WiFi, Bluetooth sau cablu.

Avantaje MeMo:

  • listarea la orice imprimantă conectată prin bluetooth sau WiFi;
  • opțional se interfațează cu cititorul de barcode al PDA-ului pentru o căutare rapidă a produselor;
  • poate lucra online (direct cu stocurile din WinMENTOR în timp real) sau offline (agentul își descarcă datele și apoi face comenzi, facturi, încasări după care le trimite în WinMENTOR).

 

 

Broșura MeMoBroşura MeMo