Web
Analytics
Monitorizare GPS - Aplicatie software de monitorizare a parcului auto | scribsoftware - Part 3

Monitorizare GPS

Sistemul GPS (Global Positioning System) de monitorizare a parcului auto este o combinaţie de echipamente (un dispozitiv care-şi transmite poziţia – tracker) şi o aplicaţie software care rulează pe un server care interpretează coordonatele comunicate de către dispozitiv şi le afişează pe o hartă detaliată la nivel de stradă. Interfaţarea sistemului cu utilizatorul se face printr-o fereastră a browserului unde utilizatorul (cu drepturi corespunzătoare) poate vizualiza poziţia actuală a vehiculului cât şi istoricul acestuia.
În funcţie de echipamentul utilizat (caracteristicile acestuia) se pot identifica şi următoarele beneficii suplimentare: interconectarea cu sistemul de alarmă auto, senzor de temperatură, debitmetru, oprirea motorului prin SMS, alte funcţii.
Un sistem de monitorizare prin GPS oferă o serie de avantaje:

  • localizarea permanentă a autovehiculului chiar dacă se află în mişcare sau staţionare;
  • stocarea de informaţii legate de viteză, distanţe parcurse, trasee, staţionările efectuate, data/ora plecării, locaţia plecării, data/ora sosirii, locaţia sosirii, cu posibilitatea vizualizării ulterioare a acestora;

În cazul în care implementaţi o astfel de soluţie, veţi descoperi o serie de beneficii:

  • scăderea cheltuielilor cu carburanţii;
  • orele suplimentare se diminuează;
  • şoferii îşi măresc productivitatea;
  • eliminarea situaţiilor de conducere cu viteză excesivă şi reducerea uzurii parcului auto;
  • eliminarea fraudelor angajaţilor;
  • cheltuielile cu asigurarea vehiculelor scade.

Alegerea unei soluţii de monitorizare a flotei auto contribuie la reducerea costurilor şi vă oferă o serie de rapoarte ce vizează consumul de combustibil, perioadele de staţionare, viteză, viteze maxime, abateri de la rută.

 

 

Sunt aici pentru dvs. Contactați-ne!

Beneficiile unui CRM pentru o companie sunt semnificative, chiar daca vom prespune ca doar o parte din obiective propuse sunt atinse. Returul investitiei intr-un CRM il reprezinta  suma veniturilor suplimetare la care utilizarea acestuia contribuie, dar si sumele economisite din optimizarea activitatilor. In ceea ce priveste veniturile, returul vine din diverse categorii cum ar fi: venituri […]

x Close

Like Us On Facebook