Soluții Retail –etichete, coduri de bare

Dezvoltarea marilor lanţuri de magazine, creşterea gradului de sofisticare a clienţilor, creşterea gamei şi a numărului de  produse, fac ca firmele ce activează în acest domeniu să fie nevoite să proceseze o cantitate mai mare de informaţii  într-un timp mai scurt. De aceea compania noastră vă oferă soluţii complete, formate din soluţii hardware:

  •  echipamente POS (Point of Sales) pentru o operare rapidă și facilă a vânzărilor;
  •  aplicații software interfațate cu cele mai importante case de marcat comercializate în România;
  •  soluții de coduri de bare, pentru o identificare exactă a produselor;
  •  cântare digitale interfațate (preluarea automată a greutăților) cu aplicația de vânzări;
  •  verificatoare de preț;
  •  echipamente pentru realizarea inventarierii produselor din magazin;
  •  acces securizat (cu carduri magnetice sau doar parolă) al angajaților la interfața aplicației de vânzări;
  • sisteme de identificare a clienţilor prin carduri magnetice.

și soluții software care vă permit următoarele funcționalități:

  •  dacă clienții doresc să afle informații despre un produs din magazin expediind un email (cu denumirea sau codul produsului la subiect) la stocuri@firmata.ro si aplicația le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimițându-le acestora informații despre produs: prețul de vânzare, stocul existent, eventualele reaprovizionări și locația pe raft;
  •  posibilitatea de a efectua vânzări pe datorie “la caiet” – clientul poate să achiziționeze produse și să le plăteasă ulterior într-una sau mai multe tranșe;
  •  adaptat pentru a lucra cu monitoare TouchScreen și pentru a utiliza tastaturi virtuale, pentru rapiditatea și eficiența operării;
  •  căutarea produselor după cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare (Keyboard, COM, USB), cod produs, denumire produs, serie produs sau nr. lot fabricație;
  •  vânzare de produse cântăribile prin scanarea etichetelor tipărite de cântare electronice; cântarele pot fi gestionate de un modul specializat, funcție de tipul acestora și modul de comunicare;
  •  preluarea cantității produsului direct de la un cântar check-out, conectat la calculatorul POS.
  •  soluție de fidelizare a clienților prin promoții configurabile care permit acordarea de produse cadou, discounturi și prețuri speciale, prin discount pe articol sau pe bonul fiscal;
  •  închidere bonuri în mod fiscal (numerar, card, cec, tichete de masă);
  •  consultarea și tipărirea în format text sau grafic de facturi în baza bonului fiscal după salvarea bonului fiscal sau în orice moment ulterior vânzării;
  •  analiza statistică a vânzărilor și clienților prin intermediul info-codurilor care înregistrează vânzările pe categorii de clienți.
  •  rapoarte pentru evidența stocurilor: registrul stocurilor, fișa de magazie, rapoarte vânzări: lista produselor vândute, borderou bonuri fiscale, operații numerar, vânzări pe tipuri de plată, rapoarte încasări bonuri fiscale, locații cântar;
  •  operațiuni cu numerar: plată, încasare cu posibilitatea tipăririi la casa de marcat, vizualizare și listare registru de casă.
  •  poate funcționa deconectat de la baza de date, schimbul de date cu serverul făcându-se automat, pe un fir separat de execuție. Se testează periodic prezența conexiunii la baza de date, iar dacă aceasta există se face schimbul de date cu serverul.

Datele despre stocuri, vânzări, încasări, clienți pot fi analizate prin rapoartele specializate sau prin intermediul graficelor configurabile, ambele modalități prezentând funcții de export a datelor în diferite formate: PDF, XLS, DOC, RTF, XML, BMP, PNG, JPG, GIF, TIFF.

Toate aceste soluții trebuie să contribuie la o creștere a vânzărilor prin creşterea numărului de clienți, creșterea gradului de fidelizare al acestora și creșterea sumelor cheltuite în magazin. Deasemenea, se realizează o eficientizare a resurselor consumate și o creștere a productivității datorită:

  •  procesului de optimizare a stocului, reducerea pierderilor datorate perisabilității produselor, renegocierea prețurilor cu furnizorii în funcție de rulajele realizate cu aceștia;
  •  reducerea erorilor de operare, de informare a clientului, focusarea personalului asupra clientului ;
  •  reducerea timpilor pentru realizarea inventarului;
  •  reducerea timpului pentru întocmirea comenzilor la furnizor;

Pentru o creșterea  a eficienței productivității cât și a calității informației furnizate de sistemul informatic, este necesară utilizarea soluției de retail interfațață cu un sistem ERP, pentru a oferi o privire de asamblu asupra rezultatului activității desfășurate și a reduce operațiunile repetitive din cadrul firmei. În situația în care produsele comercializate se pretează comerțului online, este necesară implementarea și a unei soluții de e-commerce.