solutii software dedicate industriei tale

Retail POS Software – Etichete & Coduri de Bare

Ia legatura cu noi

De ce un software pentru Retail POS?

Dezvoltarea marilor lanţuri de magazine, creşterea gradului de sofisticare a clienţilor, creşterea gamei şi a numărului de produse, fac ca firmele ce activează în acest domeniu să fie nevoite să proceseze o cantitate mai mare de informaţii într-un timp mai scurt.

De aceea compania noastră vă oferă soluţii complete, formate din soluţii hardware: echipamente POS (Point of Sales) pentru o operare rapidă și facilă a vânzărilor, aplicații software interfațate cu cele mai importante case de marcat comercializate în România.

Oferta noastra mai contine si urmatoarele:

Dacă marile lanțuri de retail se bazează pe campanii agresive de publicitate, spații uriașe pentru prezentarea mărfurilor, o diversitate mare de produse, prețuri competitive pentru atragerea clienților, micii comercianți trebuie să mizeze pe o fidelizare a clientului prin oferirea de produse  noi – adaptate obiceiurilor de achiziție ale acestuia, prin stabilirea unei legături mai calde cu clientul, creșterea sumelor cheltuite în magazin, oferirea de facilități la plata produselor, promoții personalizate, servicii pliate pe nevoile clientului, flexibilitate în rezolvarea cerințelor de la clienți, modalități electronice de interacțiune.

Toate acestea, fac posibilă dezvoltarea unei relații aparte cu clienții, transformarea unei părți a acestora în ”clienți avocați”, care, pe lângă faptul că recomandă magazinul d-voastră, este și un client fidel care participă activ la toate campaniile de promovare pe care le desfășurați, el însuși fiind un promotor al acesteia.

ia legatura cu noi

Si soluții software care vă permit următoarele funcționalități:

  • dacă clienții doresc să afle informații despre un produs din magazin expediind un email (cu denumirea sau codul produsului la subiect) la stocuri@firmata.ro si aplicația le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimițându-le acestora informații despre produs: prețul de vânzare, stocul existent, eventualele reaprovizionări și locația pe raft
  • posibilitatea de a efectua vânzări pe datorie “la caiet” – clientul poate să achiziționeze produse și să le plăteasă ulterior într-una sau mai multe tranșe
  • adaptat pentru a lucra cu monitoare TouchScreen și pentru a utiliza tastaturi virtuale, pentru rapiditatea și eficiența operării
  • căutarea produselor după cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare (Keyboard, COM, USB), cod produs, denumire produs, serie produs sau nr. lot fabricație
  • vânzare de produse cântăribile prin scanarea etichetelor tipărite de cântare electronice; cântarele pot fi gestionate de un modul specializat, funcție de tipul acestora și modul de comunicare
  • preluarea cantității produsului direct de la un cântar check-out, conectat la calculatorul POS
  • închidere bonuri în mod fiscal (numerar, card, cec, tichete de masă)
  • consultarea și tipărirea în format text sau grafic de facturi în baza bonului fiscal după salvarea bonului fiscal sau în orice moment ulterior vânzării
  • analiza statistică a vânzărilor și clienților prin intermediul info-codurilor care înregistrează vânzările pe categorii de clienți
  • rapoarte pentru evidența stocurilor: registrul stocurilor, fișa de magazie, rapoarte vânzări: lista produselor vândute, borderou bonuri fiscale, operații numerar, vânzări pe tipuri de plată, rapoarte încasări bonuri fiscale, locații cântar
  • operațiuni cu numerar: plată, încasare cu posibilitatea tipăririi la casa de marcat, vizualizare și listare registru de casă
  • poate funcționa deconectat de la baza de date, schimbul de date cu serverul făcându-se automat, pe un fir separat de execuție. Se testează periodic prezența conexiunii la baza de date, iar dacă aceasta există se face schimbul de date cu serverul
  • soluție de fidelizare a clienților prin promoții configurabile care permit acordarea de produse cadou, discounturi și prețuri speciale, prin discount pe articol sau pe bonul fiscal

Datele despre stocuri, vânzări, încasări, clienți pot fi analizate prin rapoartele specializate sau prin intermediul graficelor configurabile, ambele modalități prezentând funcții de export a datelor în diferite formate: PDF, XLS, DOC, RTF, XML, BMP, PNG, JPG, GIF, TIFF.

Toate aceste soluții trebuie să contribuie la o creștere a vânzărilor prin creşterea numărului de clienți, creșterea gradului de fidelizare al acestora și creșterea sumelor cheltuite în magazin.

Si soluții software care vă permit următoarele funcționalități:

  • procesului de optimizare a stocului, reducerea pierderilor datorate perisabilității produselor, renegocierea prețurilor cu furnizorii în funcție de rulajele realizate cu aceștia
  • reducerea erorilor de operare, de informare a clientului, focusarea personalului asupra clientului
  • reducerea timpilor pentru realizarea inventarului
  • reducerea timpului pentru întocmirea comenzilor la furnizor

Pentru o creșterea a eficienței productivității cât și a calității informației furnizate de sistemul informatic, este necesară utilizarea soluției de retail interfațață cu un sistem ERP, pentru a oferi o privire de asamblu asupra rezultatului activității desfășurate și a reduce operațiunile repetitive din cadrul firmei. În situația în care produsele comercializate se pretează comerțului online, este necesară implementarea și a unei soluții de e-commerce.

Doriți să fiți la curent cu noile soluții software și promoțiile disponibile?

ia legatura cu noi