Sales Force Automation

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Sales Force Automation (Automatizarea Forței de Vânzare) se adresează companiilor care activează în sfera distribuţiei, a firmelor de producţie care-şi comercializează produsele proprii, dar şi a tuturor companiilor care doresc să-şi eficientizeze departamentul de vânzări din cadrul companiei. Acest proces presupune utilizarea unor soluţii care combină pe de o parte echipamente (terminale mobile – PDA-uri, servere de comunicare) şi pe de altă parte aplicaţii software destinate managementului procesului de vânzare şi care urmăreşte îmbunătăţirea activităţii desfăşurate de către departamentul de vânzări.

Pentru o urmărire adecvată a întregului proces de vânzare cât şi a serviciilor prestate post-vânzare, a reclamaţiilor de la clienţi, a numărului mare de comenzi, a activităţii desfăşurate de către propiul personal, a traseelor parcurse de către aceştia, este necesară implementarea unei soluţii pentru gestionarea forţei de vânzare.
Soluţia SFA, comercializată de către compania noastră vă oferă o serie de funcţionalităţi care să acopere următoarele aspecte:

  • managementul clienţilor;
  • să ofere suport informaţional în procesul de vânzare;
  • înregistrarea, transmiterea comenzilor de la clienţi;
  • să permită stabilirea unei agende a întâlnirilor;
  • să permită înregistrarea traseelor şi a vizitelor la clienţi;
  • efectuarea operaţiunilor de interogare a soldului  şi a încasării contravalorii facturilor din sold;
  • vizualizarea politicilor de preţ, a ofertelor disponibile,  aplicabile clientului vizitat.

Eficienţa unei aplicaţii SFA independente este limitată, dat fiind caracterul limitat al informaţiilor gestionate de acest sistem (documente ce vizează în principal relaţia cu clientul). Pentru o creştere a eficienţei departamentului de vânzări, cât şi a întregii activităţi desfăşurate, compania noastră vă propune implementarea unei soluţiii SFA integrată cu un sistem ERP, ce vă oferă o serie de avantaje suplimentare:

  • corelarea procesului de vânzare cu cel de achiziţii prin determinarea necesarului de aprovizionat în concordanţă cu stocurile şi cu comenzile de la clienţi;
  • preluarea automată a comenzilor de la clienţi în sistemul ERP;
  • eficientizarea procesului de onorare a comenzilor clienţi (comanda este disponibilă automat în sistem, ceea ce permite onorarea acesteia în cel mai scurt timp);
  • o viziune unitară asupra relaţiei cu un terţ (acesta poate să fie şi client şi furnizor);
  • evaluarea performanţelor departamentului de vânzări;
  • realizarea de previziuni în ceea ce priveşte evoluţia fluxurior de numerar şi a profitabilităţii activităţii.

O problemă importantă o constituie păstrarea informaţiilor despre clienţi şi a obiceiurilor de cumpărare ale acestora în cazul plecării reprezentanţilor de vânzări ai companiei. Implementarea unui sistem SFA permite păstrarea acestor informaţii în firmă (în baza de date) şi contribuie la reducerea timpului de acomodare şi identificare a clienţilor pentru un nou angajat şi cu efecte minime asupra volumului vânzărilor (istoricul complet al tranzacţiilor realizate cu clientului regăsindu-se integral în sisitem, permite agentului de vânzări să poată face recomandări de achiziţie,  chiar de la prima vizită).

Contactați-ne

Metoda preferată de contact *

Citește pe Blog: