A aparut o noua versiune ale aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 721.05 [17.06.2013], care aduce o serie de corectii si imbunatatiri ale aplicatiei:
|
Versiunea 721.05 [17.06.2013] |
● Valoarea acestui camp este folosita in cazul in care selectia articolelor pe plusul portocaliu se face prin intermediul claselor de articole (vezi constanta utilizator de configurare cautare: “Articole grupate pe clase”).
● Daca nu se precizeaza nimic sau se pune valoarea NU, la accesarea plusului portocaliu (al articolelor facturabile) se vor aduce si clasele care nu contin articole facturabile.
● Daca se exclude clasa de la selectia articolelor facturabile (se pune valoarea pe DA), ea nu va fi vizibila la accesarea butonului “+” portocaliu. Se presupune ca in clasa exclusa de la selectia articolelor facturabile nu se vor gasi articole facturabile.
● NOMENCLATOR GESTIUNI – A fost introdus flag-ul “Sectie/atelier productie” (vezi Fig.1).
Pentru a putea vedea sectiile/atelierele de productie in vederea selectarii, pe machetele:
● Nota de predare,
● Raport productie manopera (PRODUCTIE > URMARIRE >),
● Incarcare utilaje (PRODUCTIE > URMARIRE >),
● Consum specific general (PRODUCTIE > NOMENCLATOARE >),
● Comanda interna (PRODUCTIE > COMENZI >),
● Reteta consum specific (PRODUCTIE > COMENZI > Comenzi interne – lansare >Consum), va trebui in prealabil sa specificati in nomenclator gestiunile care au aceasta calitate.
Acelasi lucru se va intampla si pe selectarea gestiunilor in interfetele urmatoarelor liste:
● Situatia predarilor (MENTOR > LISTE > MISCARI >)
● Situatia comenzilor interne (PRODUCTIE > LISTE > URMARIRE >)
● Urmarire pe comenzi – diferente pe comanda (PRODUCTIE > LISTE > URMARIRE>)
● Centralizator consumuri de materiale (PRODUCTIE > LISTE > URMARIRE >)
Fisa gestiune WinMENTOR (click mareste poza)
● NOMENCLATOR GESTIUNI – In view-ul mare s-a introdus coloana “Productie”. Apar bifate gestiunile care au flag-ul “Sectie/atelier productie” = Da
● INTRARI – Au fost facute corectii pe interfata importarii articolelor de pe transferuri in grila tranzactiei de intrare in stoc.
● IESIRI – S-au adaugat doua constante specifice noi pentru listarea documentelor de iesire (aviz, factura, factura la aviz, factura in valuta): “EMAIL SEDIU SOCIAL”, “EMAIL SEDIU LIVRARE”.
● TREZORERIE – La inregistrarea notelor contabile de exigibilizare a TVA-ului se precizeaza si partenerul tranzactiei.
Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea, utilizarea aplicatiei WinMENTOR – contactati-ne la adresa de email suport@scribsoftware.ro sau la telefon 0372 916 838.