Web
Analytics
WinMENTOR 715.04 [10.05.2013] - scribsoftware s.r.l. Timisoara - scribsoftware

A aparut o noua versiune ale aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 715.04 [10.05.2013], care aduce o serie de corectii si imbunatatiri ale aplicatiei:

Prima pagină

Contactati-ne

Noutati

Versiunea 715.04 [10.05.2013]
Liste, Mentor:
● Jurnalele de cumparari/vanzari: a fost tratat cazul CEC-urilor incasate de la furnizor pentru facturile returnate si al retururilor CEC-urilor girate.
● In lista stocurilor la moment s-a adaugat coloana “Ultimul pret de achizitie”.
● S-a adaugat in “Fisa de cont” coloana “Denumire partener” care se completeaza atunci cand in interfata se completeaza cu “Da” flag-ul: “Aduc si codul fiscal al partenerului?”.
Liste, Comercial:
● In lista “Necesar de aprovizionat 2” din meniul “Stocuri” a fost inclusa coloana “Furnizor” (utila in cazul in care un articol este aprovizionat dintr-o singura sursa si exista in stoc la data generarii listei).

Mentor:
● NOMENCLATOR PARTENERI – S-a completat validarea stergerii inregistrarilor cu verificarea existentei respectivului partener in lista facturilor generate de la casa de marcat, precum si in lista transferurilor in custodie.
● SELECTIE ARTICOLE COMERCIALIZABILE (FACTURABILE) – A fost introdus butonul de selectie “+” portocaliu pe interfetele urmatoarelor tranzactii: bon consum, nota predare, transfer, modificare pret, diminuare stoc, marire stoc, monetare, avize la subunitati, comenzi furnizori, comenzi catre subunitati, comenzi de la subunitati.
● TRANZACTII IESIRI – S-a actualizat completarea codului fiscal al partenerului de pe generatoarele de iesiri pe tranzactii.
● TRANZACTII IESIRI – S-a corectat generarea facturilor in format .pdf in ceea ce priveste dimensiunea generata.

Comercial:
● CONTRACTE COMERCIALE CLIENTI – S-a modificat modul de ordonare a generarii facturilor pentru contractele de abonamente adaugandu-se denumirea partenerului la modalitatea Agent/Adresa sediu. Noua ordonare este: Agent/Adresa sediu/ Partener.
● OFERTE CLIENTI – La introducerea cantitatii minime se afiseaza pe fereastra, stocul existent si ultimul pret de achizitie.
Service:
● INITIALIZARE SOLDURI PARTENERI – S-a corectat modul de inregistrare a soldurilor corespunzatoare avansurilor facturate, in valuta.
● INCHIDERE LUNA – S-a corectat stingerea obligatiilor mai mici ca 0,01 ca urmare a utilizarii constantei: “Inchidere de luni: anulez obligatii de plata/incasare mai mici de 0.01″.
Service Auto:
● SELECTIE ARTICOLE COMERCIALIZABILE (FACTURABILE) – A fost introdus butonul de selectie “+” portocaliu pe interfata comenzii (fereastra consumului de piese de schimb).

Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea, utilizarea aplicatiei WinMENTOR – contactati-ne la adresa de email suport@scribsoftware.ro sau la telefon 0372 916 838.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *