WinMENTOR, soluţie software pentru gestiunea completă a afacerii! Pliată pe specificul companiilor mici şi medii.

WinMENTOR

Pachetul de programe de gestiune este conceput pentru a respecta cerințele pieței actuale, oferind un acces prompt și simplu la toate resursele disponibile. WinMENTOR cuprinde instrumente integrate pentru stocarea, analiza și raportarea rapidă a informațiilor, permitând astfel posturilor manageriale accesul rapid la informațiile contabile și de gestiune.
MENTOR este destinat utilizării de către firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, producție industrială și agricolă, construcții, audit financiar-contabil, alimentație publică, servicii, etc.

    Module ale programului WinMENTOR:

  • Mentor – permite edidenţa completă a gestiunii şi contabilităţii societaţii;
  • Mijloace fixe – permite evidenţierea si urmărirea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar aflate în gestiunea societăţii;
  • Salarii – modul ce va ajuta la calculul salariilor, a concediilor de boala, plata acestora şi înregistrarea notelor contabile aferente salariilor;
  • Aplicaţia DECLARAŢII – vă facilitează generarea automata a fişierelor pdf necesare depunerii următoarelor declaraţii : D112, D300, D390 (VIES), D394, REVISAL, bilanţ. Pentru actualizarea aplicaţiei la modificările legislative se plaţeşte un abonament în valoare de 49 EUR/an.
  • Comercial – vă facilitează evidenţa ofertelor şi comenzilor de la clienţi/ către furnizori, facturarea automată pentru servicii de tip abonament, urmărire leasing, etc.
  • Restaurant – care vă permite configurarea meselor, a ospatarilor, stare masă (liberă, rezervată, comandă în curs, comandă închisă), permite listare nota de plată şi ulterior, a bonului fiscal. Modulul permite vizualizarea următoarelor liste: Lista generală a vânzărilor, Articole anulate pe comenzi, etc. Acest modul permite lucrul atât cu mouse-ul şi tastatura cât şi de pe ecrane touch-screen;
  • Service Auto – care vă permite înregistrarea tipurilor de lucrări realizate, a automobilelor reparate, păstrarea unui istoric al reparaţiilor efectuate, stabilirea unei agende de lucru pe baza timpului disponibil al angajaţilor şi a comenzilor de la clienţi, recepţia în service a automobilelor de la clienţi, înregistrarea consumurilor de piese si de manoperă aferentă comenzilor, facturarea comenzilor închise. Aplicaţia păstrează un istoric al reparaţiilor efectuate, permiţând în orice moment consultarea unei situaţii cu reparaţiile efectuate la un autovehicul în baza seriei acestuia. Modulul permite listarea următoarelor rapoarte: Urmărire lucrărilor lansate, Urmărirea consumului de materiale, Necesarului de aprovizionat, etc.;

Pentru informaţii complete despre aplicaţia WinMENTOR, accesaţi butonul “Detalii”.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *