Web
Analytics
WinMENTOR 737.00 [13.01.2014] | scribsoftware Timisoara - scribsoftware

A aparut o noua versiune ale aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 737.00 [13.01.2014] care aduce o serie de imbunatatiri ale aplicatiei:

Prima pagină

Contactati-ne

Noutati

Versiunea 737.00 [13.01.2014]
Liste, Mentor:
● Pentru operatorii “Blind”, coloanele pret de achizitie si pret de inregistrare sunt inactive, in urmatoarele liste:
● Balanta stocurilor;
● Balanta stocurilor exclusiv PMP;
● Iesiri;
● Balanta stocurilor pe furnizori;
● Stocuri dupa vechime;
● Rotatia stocurilor 2;
● Comenzi furnizori;
● Comenzi furnizori in curs;
● Oferte (Informatii) de la furnizori.
● In lista “Realizari pe gestiuni” cheltuielile operate pe bonurile de consum se evidentiaza pe sectia consumatoare daca constanta generala de functionare de la productie: “Aleg consumator la bon de consum”, are valoarea Da.
● Se completeaza delegatul in lista “Livrari…” in cazul transferurilor.
● In interfetele de liste, care permit selectarea articolelor, s-a introdus si butonul de selectie plus portocaliu (aduce numai articolele facturabile).

● In listele de stocuri si miscari s-au introdus coloanele: masa, volum, suprafata articol.
● In lista “Stocuri la moment “ s-a adaugat coloana “Certificat calitate”.
● Lista “Facturi de intocmit” a fost actualizata cu coloana “Custodie” pentru a evidentia articolele livrate partenerilor in custodie.
● In jurnalul de cumparari si vanzari s-au adaugat coloanele: “TVA la incasare: Valoare document”, “TVA la incasare: Baza TVA neex.”, “TVA la incasare: TVA neex.”.
● S-a corectat valoarea incasarii monetarului cu discount in lista “Sinteza tranzactii trezorerie”.
● A fost modificata lista “Balanta stocurilor” adaugandu-se in interfata flag-ul “Custodii la terti”, care poate lua valorile Da/Nu. Daca flag-ul are valoarea “Da” se aduc si inregistrarile corespunzatoare avizelor in custodie.
Liste, Comercial:
● Lista noua in meniul referitor la stocuri: “Rotatie stocuri 2”. Spre deosebire de lista “Rotatia stocurilor” care analizeaza modul de stingere a stocurilor intrate in firma intr-o anumita perioada determinata de timp, aceasta lista analizeaza modul de stingere a stocurilor existente in luna de raportare, de la data aprovizionarii lor.
Liste, Salarii:
● In lista de lichidare s-au inclus urmatoarele coloane in vederea editarii adeverintei de venit a angajatului: “Serie Carte Identitate”, “Numar Carte Identitate”, “Eliberat de”, “Data Eliberarii”, “Localitate” (resedinta), “Strada”, “Numar”, “Bloc”, “Scara”, “Etaj”, “Apartament”, “Cod Postal”, “Numar Persoane in Intretinere”, “Sector”, “Denumire Judet”, “Neimpozabil” (pe baza careia se pot calcula valorile coloanei “alte deduceri” daca se scade din ea valoarea contributiilor).
Date, Mentor:
● ACCES APLICATIE – S-a transferat informatia de ultim utilizator logat, din win.ini-ul din Windows in mentor.ini-ul din winment.
● CONTABILITATE ARTICOLE DE STOC (CONFIGURARE CONTABILA ARTICOLE) – a fost modificata interfata introducandu-se contul corespunzator starii articolului de: aflat in “Custodie”. Configurarea este necesara in cazul utilizarii noii proceduri de livrare in custodie prin intermediul avizelor de iesire catre clienti.
● COMENZI CLIENTI – S-a corectat salvarea cantitatii comandate ca stoc rezervat la salvarea comenzii.
● DIMINUARI – In cazul articolelor facturate valoric fara descarcarea s-a introdus posibilitatea diminuarii cantitatii facturate din lista articolelor echivalente. Aplicatie imediata este in cazul painii de la restaurante care se achizitioneaza cu TVA de 9% si se factureaza cu TVA de 24%, descarcarea de gestiune facandu-se prin diminuare din stocul achizitionat cu TVA de 9%.
● IESIRE PE AVIZE – S-a introdus in interfata posibilitatea specificarii faptului ca avizul se refera la articole livrate in custodia partenerului. Modificarea face parte dintr-o varianta simplificata a procedurii de inregistrare a iesirilor in custodie, prin intermediul avizului de iesire, ce inlocuieste solutia livrarii prin intermediul transferurilor in gestiune de custodie (vezi documentatia din anexe).
● INTERFATA PRELUARE ARTICOLE DIN COMENZI SAU AVIZE – S-a introdus posibilitatea filtrarii listei pentru o anumita data a documentelor ce vor fi preluate.
TVA LA INCASARE – Atentie!!! in ianuarie trebuie schimbata valoarea constantei “Numar zile pentru colectare automata TVA neexigibil” de la 90 la un numar cat mai mare (99999999 de exemplu), de catre toti utilizatorii a caror firme utilizeaza sau vor utiliza TVA la incasare. Daca ati inregistrat deja facturi de iesire cu valoarea veche a constantei (in luna ianuarie), puteti selecta optiunea din SERVICE > Inchidere > “TVA la incasare – anulare colectare TVA” care va modifica data de colectare a TVA-ului in 09.09.9999 (vezi mai jos modificarile din SERVICE).
Date, Service:
● INCHIDERE – A fost introdusa o noua optiune: “TVA la incasare – anulare colectare TVA” care modifica data de colectare automat a TVA-ului facturilor cu TVA la incasare, la calendele grecesti (09.09.9999), fara sa mai fie necesara lansarea optiunii de refacere stocuri / solduri. Utilizarea optiunii se poate face doar pe parcursul lunii ianuarie a anului 2014, in cazul in care nu au fost incasate facturi cu TVA la incasare prin trezorerie.
● REFACERE STOCURI SOLDURI – Modifica data de colectare automata a TVA-ului, pentru facturile cu TVA la incasare, existente in evidenta lunii ianuarie 2014, din ce este in 09.09. 9999.
Date,Salarii:
● CONSTANTA UTILIZATOR – A fost introdusa constanta de limitare a accesului utilizatorului la datele din modulul SALARII, referitoare la formatii: “Formatii dedicate”. Efectul se refera atat la incarcarea datelor cat si la consultarea lor.
● ACCES LIMITAT LA NIVEL DE SUCURSALE – In definirea user-ului s-a introdus posibilitatea specificarii sucursalei pentru care are acces in modulul SALARII. Configurarea se refera atat la gestionarea datelor cat si la consultarea listelor.
● PARAMETRII DE LUCRU DIN IANUARIE 2014 – S-au modificat parametrii de lucru pentru calculul salariilor din ianuarie 2014 astfel:
● salar mediu – 2298 lei
● salar mediu precedent – 2223 lei
● salar minim – 850 lei
● ore medii lunare – 168
● valoarea indemnizatiei pentru ajutorul de deces, in cazul decesului unui membru din familia angajatului – 1149 lei
● baza maxima calcul CAS – 11490 lei
● baza maxima calcul contributie pentru concediile de boala – 10200 lei
Vezi documentul atasat PARAMETRII DE LUCRU SALARII 2014.
Date ,Auto:
● COMANDA – A fost introdus butonul de echivalenta in fereastra de selectie a articolelor pentru consumul de materiale.
Date ,WMEdi:
● EXPORT FACTURI – XML EXPERT SUPPLIER – utilizat de catre REAL, au fost operate corectii in ce priveste generarea fisierului de export.

Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea, utilizarea aplicatiei WinMENTOR – contactati-ne la adresa de email suport@scribsoftware.ro sau la telefon 0372 916 838.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *