Web
Analytics
WinMENTOR 811.02 [15.04.2016] | scribsoftware - scribsoftware
  • erp
  • wms
  • BI

aparut o noua versiune a aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 811.02 [15.04.2016] care aduce o serie de imbunatatiri ale aplicatiei:

  •  S-a adaugat coloana “Observatii articol” in listele din MISCARI: “Receptii”, “Intrari”, “Importuri”, “Situatia predarilor” si din PARTENERI: “Facturi in asteptare”
  • La listele “Efecte de incasat”/ “Efecte de platit” s-a corectat informatia adusa in coloana Banca.
  •  Jurnal vanzari – corectie privind iesirile cu TVA la incasare din 2015 care ating termenul de 90 de zile (ramas setat gresit in constanta) si devin automat exigibile in 2016.
  • Corectie in lista “Facturi de intocmit” pentru categoria de utilizatori Blind – nu se vedeau valorile documentelor si preturile de vanzare.
  • S-a corectat catitatea in unitatea de masura secundara din lista “Facturi de intocmit”.

  • NOMENCLATOR ARTICOLE – S-a introdus posibilitatea asocierii categoriei de articole pentru care se aplica taxarea inversa a TVA-ului (se utilizeaza pentru generarea declaratiei 394).
  • NOMENCLATOR PARTENERI – Pentru partenerii persoane fizice s-a activat posibilitatea introducerii mai multor sedii de livrare si a persoanelor de contact.
  • COMENZI – In listele generate de pe machetele de inregistrare a comenzilor s-a introdus constanta specifica “SERIE COMANDA” (in cazul comenzilor interne pe langa seria comenzii s-a adaugat si SERIE COMANDA CLIENT).
  • CHITANTA / BON FISCAL INTRARE- S-a corectat posibilitatea de atribuire a valorii “Da” flagului “Factura simplificata”.
  • FACTURI – A fost adaugat un nou tip de plata/incasare in cazul scadentelor asteptate, pe facturi:”Online”.
  • RECEPTII – La listarea NIR-urilor s-a adaugat coloana “Observatii articol.
  • AVIZE INTRARE PENTRU FACTURILE IN ASTEPTARE – A fost corectata inregistrarea receptiei.
  • FACTURI INTRARE – A fost limitata functionarea tab-ului nou introdus “Destinatie” la factura de intrare obisnuite, factura la aviz, invoice, factura in asteptare, chitanta/bon fiscal.
  • FACTURI DE IESIRE LA AVIZE – S-a modificat inregistrarea contabila corespunzatoare facturii pentru cazul in care este inregistrata cu taxare inversa dar avizul s-a inregistrat cu TVA neexigibil.
  • FACTURI DE IESIRE LA AVIZE – A fost corectata inregistrarea contabila pentru cazul in care factura se inregistreaza pentru un aviz in custodie iar discount-ul se inregistreaza prin intermediul butonului “Discount / Majorare”.
  • FACTURI IESIRE – A fost introdus flag-ul “Stornare” care atunci cand capata valoarea “Da” nu mai permite introducerea cantitatilor pozitive pe factura si nici salvarea facturii cu articole cu cantitati pozitive. Flag-ul este utilizat la generarea declaratiei D394, in care trebuie sa se raporteze seria si numarul facturilor stornate. Este de asemeni utilizat in inhibarea optiunii de inregistrare a coletelor pentru AWB.
  • CONSTANTE GENERALE DE FUNCTIONARE – A fost introdusa o noua categorie “COLETE (AWB)” in cadrul sectiunii corespunzatoare iesirilor. Noua categorie contine patru constante de configurare a modului de lucru:
    • “Platitor implicit expeditie colet: Expeditor/Destinatar/Tert/Nedefinit”;
    • “Valoare implicita asigurata: Valoare factura/0″;
    • “Persoana contact specificata: Nu/Da”;
    • “Descriere implicita continut colet: …(se va introduce un sir de caractere de maxim 100 caractere).
  • AWB – Corectii generale si optimizarea inregistrari. Rezolvat problema persoanei de contact, telefon si E-mail in cazul in care destinatarul este persoana fizica.

  • VERIFICARE STRUCTURI – A fost optimizata executia procedurii avand ca efect reducerea de pana la 50% a duratei de executie.
  • VERIFICARE COERENTA ARTICOLE ECHIVALENTE – A fost corectata procedura de completare automata a echivalentelor articolelor.

  • EMULARE TASTATURA – Daca bonul este asimilat unei facturi simplificate s-a reactualizat completarea plafonului pentru valoarea bonului.

  • ACTUALIZARE INTERFETE – S-au actualizat interfetele de inregistrare a conditiilor de salarizare, contributii, deduceri, impozitar, indexare contracte in ceea ce priveste tipurile de contracte utilizate.

  • COSTURI DESFACERE – S-a optimizat modul de inregistrare a datelor.
  • INFO STOC – A fost reproiectata.

  • FACTURARE – Corectii pentru cazul in care platitorul se selecteaza direct pe factura.

WinMENTOR prezentare generală

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Necesarul de aprovizionare este o informatie necesara si aproape vitala pentru absolut toate companiile care ruleaza volume mari de materii prime si materiale si care trebuie sa mentina constant fluxul de productie. Cum se determina necesarul de aprovizionat? De regula, raspunsul la aceasta intrebare este simplu, dar nu este la fel de simplu cand avem […]

Citește pe Blog:

Contactați-ne!

Numele*

Telefon*

Adresa de email*

Numele companie*

Mesaj