Web
Analytics
WinMENTOR 811.02 [15.04.2016] | scribsoftware | scribsoftware
  • erp
  • wms
  • BI

aparut o noua versiune a aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 811.02 [15.04.2016] care aduce o serie de imbunatatiri ale aplicatiei:

  •  S-a adaugat coloana “Observatii articol” in listele din MISCARI: “Receptii”, “Intrari”, “Importuri”, “Situatia predarilor” si din PARTENERI: “Facturi in asteptare”
  • La listele “Efecte de incasat”/ “Efecte de platit” s-a corectat informatia adusa in coloana Banca.
  •  Jurnal vanzari – corectie privind iesirile cu TVA la incasare din 2015 care ating termenul de 90 de zile (ramas setat gresit in constanta) si devin automat exigibile in 2016.
  • Corectie in lista “Facturi de intocmit” pentru categoria de utilizatori Blind – nu se vedeau valorile documentelor si preturile de vanzare.
  • S-a corectat catitatea in unitatea de masura secundara din lista “Facturi de intocmit”.

  • NOMENCLATOR ARTICOLE – S-a introdus posibilitatea asocierii categoriei de articole pentru care se aplica taxarea inversa a TVA-ului (se utilizeaza pentru generarea declaratiei 394).
  • NOMENCLATOR PARTENERI – Pentru partenerii persoane fizice s-a activat posibilitatea introducerii mai multor sedii de livrare si a persoanelor de contact.
  • COMENZI – In listele generate de pe machetele de inregistrare a comenzilor s-a introdus constanta specifica “SERIE COMANDA” (in cazul comenzilor interne pe langa seria comenzii s-a adaugat si SERIE COMANDA CLIENT).
  • CHITANTA / BON FISCAL INTRARE- S-a corectat posibilitatea de atribuire a valorii “Da” flagului “Factura simplificata”.
  • FACTURI – A fost adaugat un nou tip de plata/incasare in cazul scadentelor asteptate, pe facturi:”Online”.
  • RECEPTII – La listarea NIR-urilor s-a adaugat coloana “Observatii articol.
  • AVIZE INTRARE PENTRU FACTURILE IN ASTEPTARE – A fost corectata inregistrarea receptiei.
  • FACTURI INTRARE – A fost limitata functionarea tab-ului nou introdus “Destinatie” la factura de intrare obisnuite, factura la aviz, invoice, factura in asteptare, chitanta/bon fiscal.
  • FACTURI DE IESIRE LA AVIZE – S-a modificat inregistrarea contabila corespunzatoare facturii pentru cazul in care este inregistrata cu taxare inversa dar avizul s-a inregistrat cu TVA neexigibil.
  • FACTURI DE IESIRE LA AVIZE – A fost corectata inregistrarea contabila pentru cazul in care factura se inregistreaza pentru un aviz in custodie iar discount-ul se inregistreaza prin intermediul butonului “Discount / Majorare”.
  • FACTURI IESIRE – A fost introdus flag-ul “Stornare” care atunci cand capata valoarea “Da” nu mai permite introducerea cantitatilor pozitive pe factura si nici salvarea facturii cu articole cu cantitati pozitive. Flag-ul este utilizat la generarea declaratiei D394, in care trebuie sa se raporteze seria si numarul facturilor stornate. Este de asemeni utilizat in inhibarea optiunii de inregistrare a coletelor pentru AWB.
  • CONSTANTE GENERALE DE FUNCTIONARE – A fost introdusa o noua categorie “COLETE (AWB)” in cadrul sectiunii corespunzatoare iesirilor. Noua categorie contine patru constante de configurare a modului de lucru:
    • “Platitor implicit expeditie colet: Expeditor/Destinatar/Tert/Nedefinit”;
    • “Valoare implicita asigurata: Valoare factura/0″;
    • “Persoana contact specificata: Nu/Da”;
    • “Descriere implicita continut colet: …(se va introduce un sir de caractere de maxim 100 caractere).
  • AWB – Corectii generale si optimizarea inregistrari. Rezolvat problema persoanei de contact, telefon si E-mail in cazul in care destinatarul este persoana fizica.

  • VERIFICARE STRUCTURI – A fost optimizata executia procedurii avand ca efect reducerea de pana la 50% a duratei de executie.
  • VERIFICARE COERENTA ARTICOLE ECHIVALENTE – A fost corectata procedura de completare automata a echivalentelor articolelor.

  • EMULARE TASTATURA – Daca bonul este asimilat unei facturi simplificate s-a reactualizat completarea plafonului pentru valoarea bonului.

  • ACTUALIZARE INTERFETE – S-au actualizat interfetele de inregistrare a conditiilor de salarizare, contributii, deduceri, impozitar, indexare contracte in ceea ce priveste tipurile de contracte utilizate.

  • COSTURI DESFACERE – S-a optimizat modul de inregistrare a datelor.
  • INFO STOC – A fost reproiectata.

  • FACTURARE – Corectii pentru cazul in care platitorul se selecteaza direct pe factura.

WinMENTOR prezentare generală

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


In contextul actual al mediului de afaceri si al pietei, pentru foarte multe companii, realizarea unor cresteri profitabile nu este ceva foarte simplu de realizat. Companiile au parte de o serie de provocari considerabile, precum: concurenta globala, consolidarea de piata, deficitul de specialisti, noi reglementari legislative si asteptari mai mari din partea clientilor. Pentru a […]

Contactați-ne!

Numele*

Telefon*

Adresa de email*

Numele companie*

Mesaj