• Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

 aparut o noua versiune a aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 831.16 [25.11.2016] care aduce o serie de imbunatatiri ale aplicatiei: 

Daca faceti upgrade de la o versiune care are acelasi numar inainte de punct (in cazul nostru 831), nu trebuie sa executati procedura de verificare de structuri.


NOMENCLATOR GESTIUNI – Din cauza modificarii numerelor CAEN pentru activitatile secundare, inainte de a genera declaratia 394, in cazul in care aveti activitati secundare, va trebui sa recodificati gestiunile corespunzatoare utilizand noul nomenclator.


  • RECALCUL BONURI CM – Datorita precizarilor aparute in “Ghidul de completare a declaratiei informative 394” se raporteaza bonurile emise la casa de marcat (AMEF) pentru care nu s-au eliberat facturi in luna de raportare. Pentru ca probabil aveti deja generate monetarele corespunzatoare bonurilor inregistrate la casa de marcat, prin emulare tastatura SI PENTRU CA ATI PUTUT OBSERVA INREGISTRARI IN GRILA FACTURILOR ASOCIATE DE GENUL: “CodDoc =” numar, corespunzatoare facturilor din alta luna, va trebui sa executati aceasta procedura pentru a modifica numarul de bonuri pentru care s-au emis facturi pereche. Optiunea se lanseaza din MENTOR > TREZORERIE > Recalcul bonuri CM.
  • INTRARI FACTURI – In tab-ul “Observatii” s-a introdus coloana “%TVA” care afiseaza cota de TVA asociata articolului din grila. Poate fi modificata, programul oferindu-va posibilitatea selectarii cotei dintre cele introduse in constante generale, sectiunea TVA. Odata modificate acestea nu vor fi recalculate la executia optiunii “Verificare coerenta date” din SERVICE
  • IESIRI FACTURI – Idem.
  • IESIRI FACTURI – Pentru facturile de iesire cu InfoCM = Da se poate specifica numarul de bonuri de la casa de marcat pentru care s-au emis, mai putin 1 (cazul in care o factura corespunde unui bon, caz care se declara in monetar prin asocierea facturilor).

831.07 (25.10.2016)

  • NOMENCLATOR PARTENERI – A fost actualizata functia de preluare a datelor din registrul electronic al ANAF-ului. A fost corectata procedura de atribuire automata a codului intern.
  • INTRARI DE LA PERSOANE FIZICE – A fost adaugata o noua posibilitate de selectie pentru tipul documentului: “alt document”, conform noilor modificari ale declaratiei 394.

831.03 (25.10.2016)

  • CONSTANTE GENERALE – In constantele generale DECLARATII s-au introdus doua constante noi referitoare la validarea valorii facturilor de iesire simplificate: “Firma detine aprobare speciala pt.emiterea facturi simplificate” (DA; NU) si “Plafon maxim (Euro) pt.factura simplificata cu aprob.speciala” (400). Plafonul nou introdus nu este valabil decat daca prima constanta are valoarea DA.
  • NOMENCLATOR PARTENERI – Preluare date parteneri din baza de date ANAF.
  • COMENZI FURNIZORI/CLIENTI – A fost introdusa coloana “Cod Intern” in fereastra de selectie a articolelor de pe comenzile furnizori/clienti.
  • COMENZI RETUR CLIENTI – A fost corectata selectia articolelor de pe comenzile in curs.
  • INTRARI – Pe tranzactiile corespunzatoare facturilor, facturilor la avize, facturilor in asteptare si chitante bonuri fiscale a fost introdusa posibilitatea validarii codului fiscal al furnizorului in registrul pus la dispozitie de ANAF. Verificarea se face la data tranzactiei. Ramane in continuare posibilitatea consultarii datelor furnizorului pe site-ul ministerului de finante (se selecteaza butonul cu “i” incercuit). Pentru partenerii neinregistrati ca persoane fizice si nici in scopuri de TVA verificare presupune existenta localitatii sediului social si a tarii de apartenenta, in nomenclatorul de parteneri.
  • IESIRI – Idem pentru clientii facturilor, facturilor la aviz, facturilor in valuta si chitantelor/bonurilor fiscale.
  • IMPORT – A fost modificata structura de import a tranzactiei adaugandu-se la descrierea ITEM-ului descriptori pentru discount (doar rezervat), simbol cont pentru servicii si observatii articole (cititi anexa).
  • IESIRI – A fost corectata procedura de actualizare a cursului in cazul in care se folosesc articole al caror pret se pastreaza in nomenclator, in valuta.
  • IESIRI FACTURI SIMPLIFICATE – Se valideaza la salvare valoarea facturii simplificate cu plafonul configurat prin constante.
  • MONETAR – S-au redenumit campurile de detaliere a bonurilor corespunzatoare monetarului. In continuare nu sunt editabile pentru casele de marcat accesate prin emulare tastatura. Raman editabile in cazul importarii datelor din alte aplicatii sau in cazul inregistrarii manuale a monetarelor.
  • CONTABILE – S-a introdus o noua optiune in meniu: “Verificare coduri fiscale de pe documente” care permite verificare tuturor tranzactiilor din luna de lucru, care au codul fiscal al partenerului nevalidat sau inexistent dupa salvarea tranzactiei (vezi ANEXA_VERIFICARE COD FISCAL ASOCIAT TRANZACTIILOR LUNARE).

828.12 (28.09.2016)

  •  NOMENCLATOR ARTICOLE – A fost modificat catalogul categoriilor de articole utilizat pentru declararea tranzactiilor de achizitie si livrare la care se aplica taxarea inversa, fiind scoasa categoria “Constructii si terenuri”. Din acest motiv va trebuie refacuta asocierea de catre cei care au utilizat respectiva categorie prin selectia uneia din categoriile “Constructii” sau “Terenuri”.
  • CONSTANTE GENERALE DE FUNCTIONARE – A fost introdusa o noua constanta in categoria celor referitoare la parteneri: “Validare introducere adresa de Email pentru sediul social”. Valori posibile: NU, Completare obligatorie, Doar avertizare.
  • INTRARI – S-a introdus posibilitatea specificarii introducerii seriei documentului in “Wizard”.
  • INTRARI INVOICE – S-a introdus posibilitatea actualizarii preturilor din stoc si nomenclator pe baza receptiei operate.
  • NOTA DE PREDARE – S-a corectat validarea termenului de expirare pentru articolele care au configurata existenta acestui termen, fara sa aiba si numarul de zile precizat.
  • COMENZI CLIENT – Interfata de stornare a comenzilor clienti a fost modificata prin adaugarea seriei comenzii ca element de identificare si prin adaugarea posibilitatii de dimensionare dinamica a ferestrei pe verticala.
  • AVIZ DE EXPEDITIE – S-a repus posibilitatea schimbarii manuale a valorii TVA-ului.
  • GENERATOR IESIRI – S-a asigurat consecventa inregistrarii tranzactiilor.
  • MONETARE – S-a corectat importul monetarelor din alte aplicatii prin preluarea seriei carnetului de documente.
  • REZOLVARE OBIECTE INVENTAR DIN STOC – A fost activat shortcut-ul <Alt+Z> pentru butonul “Salvez”.

827.05 (22.08.2016)

  • NOTE PREDARE – S-a corectat eroarea afisata la selectarea sectiei de productie.
  • TRANSFERURI – S-a corectat eroarea de functionare la transferul marfii valorice intre doua gestiuni.

827.04 (19.08.2016)

  • FIRME – S-a introdus tab-ul “Reprezentant” pentru inregistrarea datelor de identificare a reprezentantului fiscal/legal/imputernicit. Datele se vor prelua in DECLARATII (momentan in D394).
  • INTRARI – Corectie vizualizare cod fiscal furnizor la detalierea tranzactiilor de intrare in stoc (facturi, chitante/bon fiscal, avize, etc.).
  • IESIRI CHITANTA/BON FISCAL – Corectie inregistrare TVA.
  • IESIRI FACTURI – Corectie calcul TVA la retururile de articole ce folosesc metoda de gestiune valorica

831.07 (25.10.2016)

  • MODIFICARE VALORI – S-a corectat pentru parteneri posibilitatea de a schimba tipul partenerului in partener persoana fizica si caracterul lui de furnizor si/sau client.

831.03 (25.10.2016)

  • INTRETINERE – S-a introdus optiunea de stergere a inventarelor anterioare anului de lucru. Pastrarea lor este inutila atata timp cat au fost salvate in anul anterior.

828.12 (28.09.2016)

  • MODIFICARE VALORI – Procedura permite actualizarea faptului ca partenerul este persoana fizica.

827.05 (22.08.2016)

  • VERIFICARE COERENTA – S-a corectat eroarea, din versiunea anterioara, de tratare a discountului facturilor de iesiri,  pentru cazul in care: Discount-ul AUTOMAT la iesiri este evidentiat pe: Linie separata si Tip discount la iesiri este Discount multiplu pe grup de linii.

827.04 (19.08.2016)

  • VERIFICARE COERENTA – S-a actualizat procedura de verificare a nomenclatorului de articole in sensul transferarii codului D394 al articolelor, la nivel de luna in loc de firma. S-a introdus procedura de corectie a inregistrarilor corespunzatoare bonurilor de consum.

EMULARE TASTATURA  – A fost introdusa posibilitatea utilizarii caselor de marcat SUCCES M.

828.12 (28.09.2016)

  • EMULARE TASTATURA – De pe un bon de casa de marcat se poate lista o singura factura.
  • EMULARE TASTATURA – Corectat algoritmul care sta la baza atentionarii vanzarii sub pret de achizitie.

828.12 (28.09.2016)

  • PRELUARE DATE DIN LUNA PRECEDENTA – Se sterg automat concediile pentru cresterea copiilor a caror data de incetare este mai mica decat luna de lucru, in care se face preluarea datelor.

827.05 (22.08.2016)

  • DREPTURI IN NATURA/SUME ASIMILATE SALARIILOR – Coloana valoare a redevenit Read Only (needitabila).

EXPORT FACTURI DOCXCHANGE 2 (EXTINS) – S-a introdus posibilitatea completarii numarului de comanda si data emiterii ei pentru cazul in care comenzile clienti nu s-au inregistrat.

831.07 (25.10.2016)

  • EXPORT FACTURI EXPERT SUPPLIER – S-a corectat formatul de data pentru tag-ul <DeliveryDate> (data livrarii, data avizului de expeditie).
  • EXPORT AVIZE EXPEDITIE EDINET – S-a introdus posibilitatea exportarii GLN-ului furnizorului ca identificator furnizor la client.

831.03 (25.10.2016)

  • EXPORT FACTURI EXPERT SUPPLIER – S-a introdus tag-ul <DeliveryDate> (data livrarii, data avizului de expeditie) in formatul exportat.
  • EXPORT FACTURI DOCXCHANGE 2 (DOCPROCESS EXTINS) – S-a introdus tag-ul corespunzator taxelor asociate articolelor (AllowanceCharge).

Mentor

  • A fost optimizata generarea listei din CONTABILE > Realizari pe gestiuni.

831.03 (25.10.2016)

  •  A fost adaugat formatul customizabil pentru editarea etichetelor, la imprimantele EPL si ZPL.
  • In lista “Monetare” s-au introdus coloane noi: Bonuri CM total, Bonuri CM – facturi integral, Bonuri CM – facturi partial.
  • S-a corectat in lista “Topul furnizorilor” pretul mediu fara TVA corespunzator tranzactiilor de import cu discount.

828.12 (28.09.2016)

  •  In ” Registrul Jurnal de incasari si plati PFA” s-au introdus coloanele: “Luna denumire” si “Luna” corespunzatoare lunii tranzactiei.
  •  S-a corectat “Jurnal vanzari servicii electronice” prin excluderea documentelor anulate sau neoperate.
  •  La listarea receptiei corespunzatoare tranzactiei de import se completeaza coloana “Certificat” pentru articolele care sunt insotite de certificat de calitate.

WinMENTOR prezentare generală

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contactați-ne

Metoda preferată de contact *

Citește pe Blog: