WinMENTOR Enterprise – soft de management integrat

soft erp

Orice afacere incepe cu o idee, iar drumul de la idee la afacere poate fi comparat cu zborul unui avion. Daca nu exista un plan bine pus la punct si o executie adecvata, exista riscul ca afacerea sa se prabuseasca inainte de a ajunge la destinatie. Pentru a preveni acest lucru, orice start-up ar trebui sa ia in considerare utilizarea unui sistem de management integrat, cum ar fi un software CRM. Industria software-ului CRM este acum cea mai mare din lume, depasind industria sistemelor de gestionare a bazelor de date si se estimeaza ca va atinge 80 de miliarde de dolari pana in 2025.

 

De ce automatizare?

Cand discutam despre automatizarea si monitorizarea achizitiilor din cadrul unei companii, ne referim la aplicatii software care pot fi utilizate independent sau ca parte a unei solutii mai complexe. Aplicatiile software ERP (Enterprise Resource Planning), cum ar fi WinMENTOR Enterprise, sunt sisteme complexe care ofera managementul resurselor interne si permit organizatiilor sa urmareasca si sa raporteze date specifice departamentelor administrative, tehnologice, de resurse umane, marketing, dezvoltare, vanzari sau productie.

Multi antreprenori cred ca solutiile CRM, ERP sau SFA sunt necesare doar pentru companiile mari, insa aceasta este o perspectiva eronata. Utilizarea unui soft de management integrat inca de la inceputul afacerii poate fi un avantaj competitiv esential in era digitala.

Monitorizarea lead-urior cu WinMENTOR Enterprise

Inregistrarea tuturor interactiunilor este cruciala pentru identificarea de noi oportunitati. ScribSoftware va permite inregistrarea oportunitatilor si monitorizarea lor de la stadiul de prospectare pana la achizitia castigata, oferind acces la o baza de date completa cu toti posibilii clienti, care va ajuta sa urmariti evolutia lor si sa identificati fiecare oportunitate de vanzare.

 
winmentor enterprise

Procesul de transformare a oportunitatilor in clienti

Exista o distanta considerabila intre o oportunitate de vanzare si vanzarea propriu-zisa. Pentru a face aceasta distanta mai usor de parcurs, este necesara utilizarea unei solutii software de tip CRM care sa va ofere posibilitatea de a inregistra oportunitatile si de a le monitoriza. Solutia pe care noi o oferim coordoneaza intregul proces de castigare a clientilor si automatizeaza fluxul de lucru. Sistemul administreaza eficient oportunitatile si va indruma sa luati cele mai bune decizii pentru a le transforma in vanzari, castigand astfel clienti noi in mod constant.

Un sistem ERP va ajuta cu fidelizarea clientilor

In zilele noastre, personalizarea interactiunilor cu clientii este un factor esential pentru incheierea unei colaborari si fidelizarea clientilor, mai ales pentru companiile la inceput de drum. Aceasta abordare personalizata poate fi realizata cu usurinta prin utilizarea unei solutii software de gestionare a relatiei cu clientii. Dezvoltata pe o structura modulara, solutia noastra ofera functionalitati specifice pentru administrarea eficienta a bazei de date cu clientii, ajutandu-va sa personalizati fiecare interactiune, consolidand astfel relatia de colaborare. Avand acces la istoricul conversatiilor, achizitiilor, solicitarilor si tranzactiilor fiecarui client, puteti emite oferte relevante, bazate pe interesele acestora

WinMentor Enterprise va poate ajuta sa va cresteti vanzarile

Procesul de vanzari din cadrul unei companii se desfasoara in mai multe etape, de aceea am dezvoltat functionalitati de Automatizare a Fortei de Vanzari (SFA) dedicate coordonarii si automatizarii intregului flux de lucru. Setul complet de instrumente oferit de ScribSoftware va ajuta sa obtineti noi clienti si sa creati relatii durabile de colaborare, eficientizand astfel cresterea vanzarilor si a profitabilitatii.

Organizarea eficienta a activitatilor interne

Cand exista un flux de date, companiile noi pot avea dificultati in eficientizarea lor. Din cauza neutilizarii unui software de management integrat, antreprenorii pot ignora informatii relevante, pierzand astfel oportunitati de vanzare. Un sistem integrat va ajuta sa va organizati si sa eficientizati informatiile pentru a imbunatati experienta clientilor. De asemenea, organizarea tuturor informatiilor intr-o singura platforma va ofera o imagine clara asupra fiecarei colaborari.

Comunicarea eficienta intre angajati

Un aspect esential pentru dezvoltarea oricarui start-up este comunicarea eficienta, bazata pe aceleasi informatii, intre toti membrii echipei. Pentru realizarea acestui lucru este necesara o solutie de management in cloud. Solutia software de la ScribSoftware centralizeaza intreaga cantitate de informatii intr-o baza de date comuna, pe care o poate accesa oricine, indiferent daca unul din membrii echipei este la birou sau la o intalnire. Informatiile se actualizeaza in timp real, astfel nu vor exista niciodata variante diferite ale aceleiasi situatii.

Resursele financiare administrate eficient

Planificarea bugetelor este esentiala in managementul financiar al oricarei afaceri, indiferent de dimensiunea sa. In special pentru companiile noi, este importanta organizarea eficienta a bugetul alocat dezvoltarii afacerii. WinMentor a dezvoltat functionalitati dedicate planificarii bugetelor companiei cu scopul gestionarii eficiente a cheltuielilor si a evitarii pierderilor.

Gestionarea stocurilor

WinMentor Enterprise a dezvoltat pentru afacerile care se ocupa de productie, functionalitati de gestiune a stocurilor, organizarea acestora in functie de gestiuni si monitorizarea productiei. Toate procesele interne cum ar fi bonurile de consum, transferurile interne, inventarierea si rapoartele de productie sunt automatizate si monitorizate, eliminand procesele care consuma timp.

Urmarirea evolutiei afacerii

Controlul evolutiei afacerii, urmarirea si analiza informatiilor financiare sunt esentiale in dezvoltarea unui business. Orice antreprenor trebuie sa stie cum se dezvolta afacerea pentru a lua cele mai bune decizii. Rapoartele generate de noi se bazeaza pe informatii din toate modulele aplicatiei si prezinta analize importante ale datelor introduse in sistem. Se pot genera peste 50 de rapoarte dinamice, prezentate cu grafice aferente datelor filtrate, rapoarte predefinite generate rapid prin intermediul unui singur click si rapoarte comparative care va ajuta sa urmariti constant evolutia afacerii.

Accesarea datelor din orice locatie

Accesul rapid si din orice locatie la informatiile companiei poate fi un factor important in succesul unei afaceri. In acest context, pentru orice companie care isi propune sa se dezvolte continuu este necesara implementarea unei solutii software in cloud. Aceasta abordare aduce un avantaj major mai ales pentru companiile noi, prin reducerea considerabila a costurilor, eliminand necesitatea achizitionarii echipamentelor hardware si software. Stocarea rapida si sigura a informatiilor in cloud va ofera flexibilitatea de care orice antreprenor are nevoie. Accesul la informatii se realizeaza rapid si securizat indiferent de locul in sunteti,  pe orice tip de dispozitiv mobil, fiind necesara doar conexiunea la internet.

Viziunea care ne-a condus catre sustinerea startup-urilor este filozofia software-ului flexibi care creste odata cu afacerea. Astfel, ScribSoftware va sprijina in dezvoltarea eficienta a afacerii dumneavoastra inca de la inceput prin oferirea unei solutii complete de management in cloud cu functionalitati de ERP, CRM si SFA.

 

Stabiliti acum o intalnire cu noi!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *