Peste 12.000

De clienti

Peste 20.000

De utilizatori

Peste 25 de ani

Experiență în dezvoltarea de soluții ERP în Romania

WinMENTOR ENTERPRISE

WinMENTOR ENTERPRISE este un pachet de programe care ajută companiile să își eficeintizeze activitatea prin urmărirea profitabilității pe centre de cost, bugetarea cheltuielilor și a veniturilor, cashflow, gestiunea comenzilor și relațiilor cu clienții, programarea producției și urmărirea acesteia, etc . Este rodul muncii unui echipe care are o experienței de peste 20 de ani și are la baza feedback-ul a peste 35.000 de utilizatori ai aplicaţiei de gestiune WinMENTOR.

Interesat de o prezentare?

WinMENTOR ENTERPRISE

Interfaţa prietenoasă și intuitivă a programului ERP permite utilizatorilor să personalizeze aspectul și funcţionarea aplicaţiei într-o multitudine de aspecte: culori, fonturi, tabele cu coloane configurabile, redimensionarea machetelor, ascunderea controalelor neutilizate sau interzise de pe machete, mecanisme de tip wizzard pentru accelerarea operării.

SOLICITA UN DEMO WINMENTOR

Module WinMENTOR ENTERPRISE

Module ale aplicației:

Gestiune, Contabilitate, Imobilizari, Salarii, Comercial (Oferte-Comenzi), CRM, Producție, Expert, EDI, Parc Auto, Comenzi/agenti online, AdminJobs, Rest API, IFRS, Service Auto, Restaurat, POS Retail, etc  

descarca un demo gratuit

WinMENTOR este destinat utilizării de către firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, producție industrială și agricolă, construcții, audit financiar-contabil, alimentație publică, servicii, etc.


Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE®

Cunoscută pe piaţa de software ca WME®, este un pachet de aplicaţii care beneficiază de experienţa de peste 25 ani a unui colectiv care a oferit pieţei de profil din România un produs preferat de peste 45.000 de utilizatori: pachetul de aplicaţii de gestiune WinMENTOR®.

Prin completa rescriere a acestuia din urmă, în anul 2008 a rezultat o suită de tip ERP ajunsă la maturitate, destinată să completeze gama de produse software a unui producător recunoscut pentru prezenţa sa activă în piaţă și pentru eficacitatea în implementarea tuturor noutăţilor în produsele sale.

Tehnologia aleasă pentru gestionarea bazei de date este furnizată de ORACLE. Utilizarea celui mai puternic motor de baze de date dezvoltat vreodată conferă suitei WME siguranţă, fiabilitate, scalabilitate și viteză.

Versiunile în engleză, maghiară şi italiană permit folosirea aplicaţiei și de către utilizatori nevorbitori de limba română. Utilizatorii versiunii în limba română pot opta, la afișarea listei, pentru încărcarea configurărilor într-una din aceste 3 limbi, printr-un simplu click.

 

WinMENTOR ENTERPRISE

 
Este singurul program informatic de gestiune din România care generează înregistrări contabile automate în mai multe planuri de conturi simultan, pe măsura introducerii documentelor primare, astfel încât informaţia contabilă atât de necesară deciziilor manageriale devine accesibilă instantaneu, sincronizată perfect cu situaţiile analitice. Modificările setărilor de contabilizare au efect imediat prin refacerea automată a înregistrărilor la prima situaţie contabilă generată.

La închiderea unei luni, balanţa contabilă se constituie ca etalon. Dacă ulterior salvării etalonului apar diferenţe între balanţa salvată și cea curentă, motorul contabil semnalează diferenţele la nivel de document.

WME permite evidenţa şi operarea unui număr nelimitat de firme. Pentru organizaţiile de tip holding, permite utilizarea de nomenclatoare comune tuturor firmelor ce compun holdingul, creând avantajul gestionării obligaţiilor de plată ale clienţilor la nivel de holding. Pentru situaţia în care firmele care compun holdingul sunt firme separate în WME, programul permite obţinerea unei balanţe cumulate.

 

WinMENTOR ENTERPRISE Service Auto

Este un modul al suitei WinMENTOR ENTERPRISE®. Acesta este integrat aplicaţiei, facilitând astfel comunicarea cu modulul de bază și gestiunea unitară a întregii activităţi.

În centrul aplicației WME Service Auto, se află macheta de înregistrare a comenzilor de service, prin care se lansează operaţiunile de reparații auto.

Mașinile din flotă sunt gestionate în macheta Parc auto, oferind posibilitatea înregistrării detaliilor tehnice legate de mijlocul de transport, anvelopele utilizate, precum și alte informații necesare exploatării.

Informațiile legate de comenzile de service și stadiul rezolvării lucrărilor se păstrează în istoricul parcului auto.

Facilități specifice:

  • Definirea tarifelor pentru manoperă, a lucrărilor și a operațiilor;
  • Inregistrarea intrărilor de la furnizori;
  • Inregistrarea bonurilor de consum, a transferurilor;
  • Facturare, emitere bonuri casă de marcat, înregistrare monetare;
  • Evidența operațiunilor în lei și valută;
  • Inregistrarea comenzilor către furnizori.
  • Rapoarte specifice:
  • Comenzi service auto;
  • Consum material;
  • Urmărire comenzi;

 

WinMENTOR ENTERPRISE Rent-A-Car

Cuprinde și o aplicație dedicată firmelor cu activitate de închiriere de mașini, denumită WME Rent-A-Car. Acesta este primul produs 100% românesc din această nișă și răspunde tuturor cerințelor specifice, fiind integrat cu modulul de bază WME.

În centrul aplicației WME Rent-A-Car se află macheta de înregistrare a rezervărilor necesare închirierilor auto.

Coordonarea activităților zilnice se face utilizând un dashboard operațional, ce onţine: 

Total mașini active în gestiune, mașini închiriate, disponibile, nereturnate, out of service, în ciclul de vânzare, transferate la alte gestiuni, transferate de la alte gestiuni, procent de închiriere, transferuri așteptate, mentenanță în curând, mentenanță depășită, planificare pentru mentenanță, rezervări confirmate, rezervări neconfirmate, rezervări nefacturate, rezervări neînchise, preluări în data de analiză, predări în data de analiză.

Pentru eșalonul de conducere este disponibil un dashboard decizional, unde se pot urmări – pe lângă informații operaționale – și următoarele: venituri așteptate, venituri acumulate, sume încasate, sume restante.

Analizele prin diagrame Gantt furnizeaza imagini intuitive despre desfășurarea activității de închiriere după criterii diverse. Tipul de rezervare – customer, abonament, courtesy, shuttle, transfer, uz intern, reparații – este evidențiat prin culori.

Modulul de listare este complet și permite interogarea bazei de date prin rapoarte configurabile 100% de către utilizator. Orice raport poate fi analizat prin filtrare după informațiile dorite de utilizator, poate fi listat sau exportat în diverse formate standard (XLSX, PDF, HTML).

Aplicația este disponibilă în limbile română și în engleză.

 

WinMENTOR ENTERPRISE Salarii

Este o aplicaţie separată, integrată nativ cu WME®. Permite gestionarea unui număr nelimitat de salariaţi, începând de la datele primare, calculul salariilor și generarea declaraţiilor obligatorii.

Munca utilizatorului este ușurată prin automatizarea calculelor privind: contribuţii angajat/angajator, sporuri/reţineri, drepturi în natură, concedii medicale, concedii de odihnă.

Transmiterea salariilor către bănci se poate realiza în mod automat prin generarea fișierelor specifice agreate de fiecare bancă în parte.

Se poate ţine evidenţa zilierilor / contractelor privind veniturile profesionale.

Notele contabile automate aferente salariilor operate în acest modul se pot importa în WME®. Se preiau notele contabile atât pentru calculul salariilor cât și pentru plata acestora.

Înregistrările contabile se pot importa centralizat pe formaţii sau desfășurat pe formaţii și angajaţi, în funcţie de necesităţi și de nivelul de detaliere dorit.

Acest modul este actualizat în permanenţă pentru a ţine pasul cu schimbările atât de dinamice din legislaţia românească. Adăugând gradul ridicat de configurabilitate a listelor specifice, rezultă un instrument ideal pentru optimizarea activităţii de evidenţă a personalului și calcul al salariilor.

Este o aplicaţie integrată care permite vizualizarea rapoartelor WME® în format HTML prin intermediul unui browser de web.

Modulul permite ca de pe un browser web să se înregistreze și consulte oferte şi comenzi, să se verifice solduri parteneri şi să se genereze încasări de către agenţi.

Este un modul separat, integrat, care permite transmiterea comenzilor de la clienţi online prin intermediul unui browser web direct în baza de date WME®.

567

Integrari cu solutii

34

Implementari

118

Module configurate

Suport TEHNIC WinMentor Enterprise

Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea sau utilizarea aplicaţiei WinMENTOR ENTERPRISE:

 

email: suport@scribsoftware.ro

telefon: 0729 905 555.

Interesat de WinMENTOR ENTERPRISE ?

Stabileste o intalnire cu un consultant ScribSoftware pentru a intelege mai bine avantajele aduse firmei de către pachetul WinMentor Enterprise.

 

Solicita WinMentor Demo!

Etapele pre-implementarii unei solutii ERP:

 
  • Studierea funcţionării afacerii
  • Identificarea şi descrierea obiectivelor implementării şi a aşteptărilor viitorului utilizator
  • Analiza cererilor specifice ale utilizatorului
  • GAP Analysis – evaluarea diferenţelor dintre performanţa reală şi performanţa potenţială a soluţiei informatice
  • Ajustarea soluţiei informatice până la finalizarea variantei optime
contacteaza-ne acum

WintMENTOR ENTERPRISE te ajuta in:

  • ANALIZA PRELIMINARA
    Primul pas în implementarea unei soluții ERP este înțelegerea obiectivelor companiei în managementul afacerii și concentrarea eforturilor pe îmbunătățirea proceselor și procedurilor de afaceri care vor fi integrate în IT.

    Este esențial ca atât implementatorul, cât și utilizatorul să înțeleagă pe deplin ce se încearcă prin acest proiect și cu ce costuri: timp, bani și resurse umane. De asemenea, este necesar să se ia în considerare rentabilitatea investiției, detaliile proiectului și planul de comunicare pentru toți utilizatorii implicați: managementul de vârf, managementul operațional, toți membrii personalului de la toate nivelurile organizației, sponsori etc.

    Un alt aspect foarte important este proiectarea corectă și completă a sistemului IT pentru o anumită organizație; definirea corectă a particularităților este o condiție pentru succesul proiectului.

  • ANALIZA SI ADAPTARI
    Faza de analiza a procesului de implementare a unei solutii ERP este vitala pentru succesul proiectului. Este nevoie de timp și de o cunoaștere aprofundată a tuturor operațiunilor companiei.

    Analiza proceselor și procedurilor care concurează cu funcționarea normală a unei companii oferă concluzii vitale cu privire la măsura în care un sistem IT poate asigura coerența între obiectivele de afaceri stabilite de management și capacitatea sistemului ERP de a asigura buna funcționare a proceduri în vederea realizării celor doi P – profitabilitate şi productivitate.

    Pentru a putea face față implementării integrale a unei aplicații ERP, este necesar să începeți cu o soluție software ERP standard care să fie mai potrivită obiectivelor companiei. Această soluție va fi apoi modelată pentru a genera un instrument de lucru perfect adaptat.

  • IMPLEMENTARE WINMENTOR ENTERPRISE

    Procesul de implementare include următorii pași:
     
    Administrarea WinMENTOR ENTERPRISE (WME)
    Constantele WME
    Contabilitate generală
    Furnizori și clienți (parteneri)
    Stocuri
    Trezorerie
    Liste și Rapoarte
    Verificări pentru a certifica finalizarea implementării
  • PROGRAM EXTINS DE SUPORT

    Programul de asistență extinsă pentru pachetul WinMENTOR ENTERPRISE include întreținere și asistență tehnică.

     

  • ÎNTREȚINERE

    Noile versiuni ale programelor: Clienții WME care au optat pentru un contract Extensive Support, beneficiază de toate patch-urile, actualizările, upgrade-urile, îmbunătățirile, versiunile revizuite, cu upgrade-uri legate de actualizări legislative și/sau funcționalități adăugate, în urma versiunii actuale a WinMENTOR. Pachetul programului ENTERPRISE și eliberat în perioada de valabilitate a Serviciului de asistență extinsă, gratuit.

    Noile versiuni pot fi descărcate de pe site-urile de lucru: www.wme.ro, ftp.winmentor.ro sau ftp2.winmentor.ro, sau orice alt site al producătorului.
    Remedierea erorilor: În cazul erorilor de programare verificabile și deterministe, clienții primesc asistență pentru raportarea și corectarea erorilor.

    Odată ce erorile au fost corectate, soluția poate fi temporară (de exemplu, executabil intermediar) sau ca o nouă versiune a programelor, inclusiv posibile instrucțiuni de configurare și utilizare pentru implementarea remedierii erorilor.

  • SUPORT TEHNIC
    Imediat după încheierea perioadei de implementare a programului, clienții primesc suport tehnic prin e-mail și telefon (prin soluții de asistență la distanță la cerere).

Află avantajele oferite de soluția integrată financiar-contabilă pentru managementul afacerii – WinMENTOR. Solicită o întâlnire gratuită!