Web
Analytics
Avantajele oferite de WinMENTOR ENTERPRISE - scribsoftware

Avantaje

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall
  • tehnologia Oracle încorporată asigură o gestiune optimă și lucrul la viteză maximă, indiferent de dimensiunea bazelor de date;
  • setul de servicii de implementare asociate fiecărei vânzări a programelor conferă siguranța tranziției de la o aplicație la alta cu minimum de dificultate;
  • atât analiza pre-implementare cât și implementarea propriu-zisă se fac cu colective de specialiști și printr-un sistem de distribuție de nivel național, ceea ce permite acoperirea tuturor locațiilor din țară, indiferent de numărul utilizatorilor;
  • asistența tehnică permanentă post-instalare, cu personal specializat (prin Programul de Suport Extins) oferă certitudinea utilizării aplicației la întreaga sa capacitate prin prestări de mentenanță (versiuni noi, raportare “bug”-uri) și suport tehnic la distanță, dar și prin intervenții la sediul Dvs., în funcție de situație. Variantele propuse pentru suport tehnic sunt elastice și asigură adaptarea serviciilor la nevoile reale ale utilizatorilor;
  • protejarea programului prin cheie de protecție hard asigură independență totală, deoarece programele nu mai sunt legate prin protecție software de sistemul de calcul.
  • în momentul în care se consideră că o lună este încheiată, balanţa contabilă valabilă în acel moment poate fi salvată şi păstrată ca balanţă-etalon. Această opţiune se găseşte în Liste > Mentor > Contabile şi se numeşte “Fixare balanţă-etalon pe luna curentă”. Salvarea balanţei-etalon se face şi automat la tipărirea unei balanţe generate pe toată firma. Astfel, în cazul în care din diverse motive se va redeschide luna respectivă, la reînchiderea acesteia se va compara automat balanţa-etalon cu cea rezultată la momentul respectiv. De asemenea, după generarea listei Balanţa contabilă pe toată firma (nu pe subunităţi) şi pe luna respectivă se poate opta pentru compararea balanţei curente cu cea etalon. Ca rezultat al acestei comparaţii, va fi furnizată o situaţie cu diferenţele rezultate şi una cu documentele care au cauzat aceste diferenţe.
  • se poate lucra cu mai multe firme care formează un Holding. Toate firmele din holding au nomenclatoare, plan de conturi, setări de funcţionare şi setări contabile comune. Listele se pot genera pe firme sau pe tot holdingul;
  • oricărui document i se pot asocia unul sau mai multe fişiere externe care se salvează şi arhivează în baza de date. La solicitare, aceste fişiere se pot dezarhiva (sunt aduse din baza de date Oracle şi salvate pe disc oriunde doreşte utilizatorul) şi vizualiza;
  • actualizare nomenclator Medex/Canamed: pentru firmele care lucrează în domeniul produselor farmaceutice, Casa Naţională de Asigurări de sănătate emite periodic o listă (MEDEX.XML) cu preţurile impuse ale medicamentelor şi alte caracteristici care pot fi preluate automat în nomenclatorul de articole şi în stocul existent;
  • în relaţia firmei cu banca se pot opera importuri şi exporturi de extrase de cont în anumite formate.

 

 


Citește pe Blog: