Web
Analytics
WinMENTOR ENTERPRISE - Pre-analiza - scribsoftware

WinMENTOR ENTERPRISE – Pre-analiza

  • Descoperiți paleta de soluții oferite pentru mediul de afaceri.

Primul pas în implementarea unei soluții ERP îl reprezintă înțelegerea obiectivelor unei companii în conducerea afacerilor și concentrarea eforturilor către îmbunătățirea proceselor și procedurilor de business ce vor fi integrate informatic.

Este esențial ca atât implementatorul cât și utilizatorul să înțeleagă pe deplin ce anume se încearcă să se realizeze prin acest proiect și cu ce costuri: timp, bani și resurse umane. De asemenea, e necesar să se ia în considerare randamentul investiției, detaliile proiectului și planul de comunicare pentru toți utilizatorii implicați: managementul de vârf, managementul operațional, toți membrii personalului de la toate nivelurile organizației, etc.

Un alt aspect foarte important este proiectarea corectă și completă a sistemului informatic pentru o anume organizație; definirea corectă a particularităților reprezintă o condiție a succesului proiectului.

Implementarea unui proiect de sistem informatic care are în centru o aplicație de tip ERP presupune și un proces consistent de pregătire a personalului, pe baza unei versiuni de test a aplicației, cu date reale ale companiei. Mediul de testare ales va simula modul în care managementul va controla afacerea cu ajutorul aplicației ERP. Această etapă le permite viitorilor utilizatori să-și facă o idee exactă despre cum va arăta și se va folosi programul și să se familiarizeze cu interfața de lucru.

Etapele pre-implementarii unei soluții ERP:

  • studierea funcționării afacerii;
  • identificarea și descrierea obiectivelor implementării și a asteptărilor viitorului utilizator;
  • analiza cererilor specifice ale utilizatorului;
  • GAP Analysis – evaluarea diferențelor dintre performanța reală și performanța potențială a soluției informatice;
  • ajustarea soluției informatice până la finalizarea variantei optime.
Înapoi...

Citește pe Blog: