WinMENTOR ENTERPRISE – suport EXTINS

  • Descoperiți paleta de soluții oferite pentru mediul de afaceri.

Programul de Suport Extins pentru pachetul de programe WinMENTOR ENTERPRISE cuprinde mentenanta si suportul tehnic.

A.1. MENTENANTA

a. Versiuni noi ale programelor

Clientii WME care au optat pentru un contract de Suport Extins, beneficiaza de toate patch-urile, versiunile de update, upgrade, imbunatatirile, versiunile revizuite, cu upgrade-uri legate de actualizari legislative si/sau cu functionalitati adaugate, ulterioare actualei versiuni a pachetului de programe WinMENTOR ENTERPRISE si aparute pe durata validitatii prestarii serviciilor de Suport Extins, in mod gratuit.
Versiunile noi pot fi descarcate de pe site-urile de lucru: www.wme.ro, ftp.winmentor.ro sau ftp2.winmentor.ro, sau oricare alt site de lucru al producatorului.

b. Corectare “Bug”-uri

In cazul unor erori manifestate de programe, verificabile si reproductibile, clientii beneficiaza de suport pentru semnalarea si corectarea bug-urilor.
Dupa ce bug-urile au fost corectate, solutia poate fi una temporara (ex.: executabil intermediar), sau sub forma de versiune noua a programelor, cu includerea eventuala unor instructiuni de configurare si utilizare pentru implementarea modalitatii de corectare a bug-ului.

A.2. SUPORTUL TEHNIC
Imediat dupa incheierea perioadei destinate implementarii programelor, clientii beneficiaza de suport tehnic prin email si telefon (prin solutii on-demand remote support).

Înapoi...

Contactați-ne

Metoda de contact *

Citește pe Blog: