• Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

a apărut o nouă versiune WinMENTOR(851.09), vă invităm să descoperiți modificările aduse de această versiune.
Liste:
Mentor:

  • A fost corectata generarea listei “Registrul de banca – lei”.

Salarii:

  • Lista “Contributii” din meniul SALARII a fost modificata in sensul detalierii contributiilor la nivel de contract angajat inregistrat in conditii de salarizare.

Mentor:

  • INTRARI – A fost modificat numarul de zecimale afisate pentru stocuri, in cazul livrarii din stoc a retururilor.
  • FACTURI IESIRE – A fost corectata listarea facturii.
  • TREZORERIE – Corectat posibilitatea utilizarii chitantierelor pentru tranzactiile de casa.

Casa de marcat:

  • CASE OFFLINE SAPEL – Se trateaza configurarea constantei “ImplicitPeClase” la selectarea articolelor din nomenclator.

Salarii:

  • ALTE DREPTURI/PENALIZARI – A fost corectata procedura de calcul a venitului brut, din venitul net precizat de utilizator.
  • CALCUL SALARII – A fost corectata procedura de calcul a contributiilor.
  • SERVICE (pentru versiunea WME) – A fost adaugata optiunea de actualizare a constantelor.

Service:

  • REFACERE STOCURI SOLDURI – Corectie pentru tratarea tranzactiilor de iesire in custodie, in cazul bazelor de date ce au depasit 60.000 de parteneri si sedii de livrare.

WMAdmin:

  • CREARE JOB-URI – A fost corectata procedura in sensul introducerii posibilitatii de a fi create de orice user nu doar de Master.
  • DIVERSE – Au fost introduse doua optiuni noi: Deblocare firme si Creare nethasp.ini. Prima optiune deblocheza firmele in cazul in care executia server-ul a fost inchis fortat. A doua optiune permite crearea fisierului “nethasp.ini” prin indicarea Ip-ului calculatorului pe care se gaseste cheia pentru MentorAdminC (client).
  • FUNCTIONARE GENERALA – A fost optimizata afisarea mesajelor privind starea de executie a JOB-urilor.

WMEdi:

  • FORMAT DOCPROCESS2 – A fost dezvoltata posibilitatea realizarii exportului in format .xml a livrarilor catre client pe avize de expeditie.

Versiunea 852.10 (17.01.2018)

Liste:
Mentor:

  • Registrul de casa se poate genera de la data, la data. Posibilitatea este utila in stabilirea diferentelor dintre TVA-ul incasat si cel platit, prin intermediul tranzactiilor cu numerar (desigur in urma reconfigurarii listei).

Mentor:

  • CONSTANTE GENERALE TVA – S-au adaugat patru constante noi: “Split TVA: data inceperii aplicarii”, “Split TVA: data incetarii aplicarii”, “Split TVA: cont bancar TVA (Lei)”, “Split TVA: cont bancar TVA (valuta)”. Denumirea lor nu mai necesita explicatii suplimentare privind utilizarea.
  • NOMENCLATOR Cassa&Banca – In interfata pentru inregistrarea conturilor bancare s-a adaugat campul “Tip”, ce poate lua valorile: nedefinit, TVA, card, pos, util in dezvoltarea procedurilor legate de SPLIT TVA.
  • NOMENCLATOR PARTENERI – In grila conturilor bancare se va putea specifica contul implicit pentru TVA.
  • FACTURI IESIRE – S-au introdus noi constante specifice de listare FIRMA:
    Cont TVA (Lei), Banca TVA (Lei), Cont TVA valuta, Banca TVA valuta, Moneda cont TVA valuta.

Salarii:

  • CONSTANTE NOI PERSONAL/SALARIZARE – Incepand cu ianuarie 2018, impozitul pentru veniturile zilierilor se calculeaza tinand cont de procentul precizat in constanta “Procent impozitare venituri zilieri” din sectiunea ZILIERI.
  • Tot incepand cu ianuarie 2018 cota de cheltuieli deductibile si procentul de impozitare a veniturilor din activitati independente se vor completa automat in contractele de “venituri profesionale”, noi adaugate, pe baza noilor constante: “Cota implicita cheltuieli deductibile” si “Procent implicit impozitare venituri din activitati independente”.
  • DEDUCERI GENERALE – Incepand cu luna ianuarie 2018 interfata se modifica. Pentru calculul corect al salariilor va trebui sa actualizati grila deducerilor utilizand: fisierele DEDGEN si DEDGEN1 puse la dispozitia dumneavoastra ca arhiva separata in kit sau utilizand aplicatia WMAdmin.
  • INDEXARE SALARII – A fost actualizata procedura de indexare a salariilor prin introducerea plajei de salarii curente pentru care se face indexarea si posibilitatea selectarii tipului de venit pentru care sa se aplice (impozabil, neimpozabil). Procedura permite, inaintea actualizarii propriuzise a bazei de date, afisarea salariatilor pentru care urmeaza sa se realizeze indexarea si eventuala reevaluare a noilor salarii tarifare ce urmeaza a fi actualizate.
  • CONDITII DE SALARIZARE – A fost actualizat calculul salariului tarifar brut din net conform noilor configurari ale contributiilor angajatilor.
  • ALTE DREPTURI/PENALIZARI – A fost actualizat calculul veniturilor brute din net ca mai sus.
  • CALCUL SALARII – A fost actualizat in vederea calcularii contributiilor angajatului conform noilor configurari (baza de calcul minima egala cu salariul minim).
  • MODIFICARE PARAMETRI CONTRACTE VENITURI PROFESIONALE – Deoarece incepand cu ianuarie 2018 se modifica modul de stopare la sursa a veniturilor din activitati independente, in ceea ce priveste procentul de impozitare si excluderea contributiilor din stopaj, a fost modificata interfata procedurii de actualizare a contractelor de venituri profesionale, ce se lanseaza in executie dand clik dreapta de mouse in view-ul mare al contractelor.

WMAdmin:

  • CONTRIBUTII – Actualizarea se poate face prin modificarea parametrilor contributiilor selectate sau prin modificarea contributiilor selectate si stergerea contributiilor neselectate. Ultimul caz sterge referintele la contributiile sterse din nomenclator, din configurarea conditiilor de salarizare, precum si din configurarea indemnizatiilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contactați-ne

Metoda preferată de contact *

Citește pe Blog: