Web
Analytics
WinMENTOR: program de gestiune si contabilitate | scribsoftware

WinMENTOR – Program de gestiune și contabilitate


​PROMOTIA lunii  APRILIE



Pentru orice configuraţie (nouă sau de upgrade) WinMENTOR clasic, cumpărată în intervalul 01-30.04.2019, iepuraşul de Paşte va înapoiază taxa pe valoarea adăugată.

Condiţiile comerciale ale acestei campanii vizează doar licenţele de WinMENTOR achiziţionate în intervalul specificat mai sus şi această ofertă nu poate fi cumulată cu o altă promoţie sau reducere.


Promotie Paste WinMENTOR

WinMENTOR este conceput pentru a respecta cerințele pieței actuale, oferind un acces prompt și simplu la toate resursele disponibile.

ecrane WinMENTOR

SERVICII INTERGRATE

Stocarea, analiza și raportarea rapidă a informațiilor, permite astfel posturilor manageriale accesul rapid la informațiile contabile și de gestiune.

INTERCONECTIVITATE

Conectivitatea aplicației cu periferice de gestiune aduce în prim plan simplitatea culegerii datelor inițiale și ușurința în transmiterea informațiilor și în manevrarea datelor contabile și de gestiune.

ÎMBUNATATIRE CONTINUA

Colaboratorii și clienții noștri, fără excepție, prin efortul lor, conjugat cu dorința noastră de a crea un instrument puternic de gestionare a informațiilor, au contribuit și contribuie permanent la perfecționarea continuă a pachetului de programe.

Suport Tehnic

Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea, utilizarea aplicaţiei WinMENTOR – vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email suport@scribsoftware.ro sau la numărul de telefon 0729 905 555.


  • ​Achizitii
  • ​​INTERNE
  • ​​vânzări
  • ​STOcuri
  • ​parteneri
  • ​stocuri
  • ​comerical
  • ​productie
  • ​salarii
  • ​imobilizari

Permite calculul automat al amortizării mijloacelor fixe și obiectelor de inventar aflate în gestiunile societății utilizatorului în regim liniar, accelerat sau degresiv. Facilități de calcul: posibilitatea modificării duratei de utilizare a mijlocului fix în timpul ciclului de amortizare, posibilitatea reevaluării amortizării mijloacelor fixe și a valorii de inventar, etc.

Rapoarte ce pot fi vizualizate din aplicație: Registru inventar (mai multe variante), Fişa mijlocului fix cu toate informaţiile legate de data intrării, valoare, durată rămasă, valoare rămasă, amortizare lunară, etc.


Doresti mai multe detalii despre WinMentor?
Stabileste o intalnire cu un consultant de al nostru pentru a intelege mai bine avantajele aduse firmei de către pachetului WinMentor.


WinMENTOR este destinat utilizării de către firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, producție industrială și agricolă, construcții, audit financiar-contabil, alimentație publică, servicii, etc.

  • ​DISTRIBUTIE
  • ​RETAIL
  • ​PRODUCTIE
  • RESTAURANT
  • SERVICE AUTO

Aplicația vă poate ajuta în:

  • a avea un control eficient al stocurilor prin oferirea de rapoarte clare și actuale a situației stocurilor fie că sunt în depozit, puncte de lucru sau la terți;
  • urmărirea produselor prin coduri de bare, contribuie la eliminarea erorilor de operare frecvente în cazul în care identificarea produselor se face manual;
  • situația comenzilor primite de la clienți și nelivrate. Este importanta onorarea fiecărei comenzi primite, deoarece contribuie la imaginea firmei și la creșterea veniturilor.
  • identificarea corectă a necesarul de aprovizionat pe baza comenzilor de la clienți, a stocului minim și maxim, a comenzilor lansate către furnizori și a stocurilor disponibile în firmă.
  • gestionarea limitelor de credit acordate clienților și avertizarea sau blocarea atunci când limita setată este depășită;
  • existența unui mecamism de avertizare în cazul în care prețul este mai mic decât prețul de achiziție;
  • a determina sumele ce urmează să fie plătite către furnizori, salariați, etc și a ceea ce urmează să fie încasat de la clienți;
  • aveți informații permanent legate de cantitățile vândute, volumul vânzărilor și a profitabilității realizate pe clase de produse, producători, UM, alte caracterisitici (culoare, lungime, etc);
  • identificarea vânzărilor făcute de fiecare agent în parte, discounturile acordate, profitabilitatea agentului;
  • să automatizați procese prin integrarea cu aplicații de gestiune a depozitului (receptie, picking, urmărire pe serii – loturi, locații, etc) sau cu o aplicație de management a forței de vânzare ( comenzile sunt culese de către agenți de pe telefoane sau tablete, pot să emită facturi, chitanțe, avize. Pot să-și vadă soldurile clienților proprii și să-și urmarească statistici proprii legate de activitatea desfășurata).

Avantajele utilizării WinMentor

SISTEM INTEGRAT

de gestiune-contabilitate care permite generarea în timp real a situaţiilor financiar-contabile şi a informaţiilor necesare managementului în procesul decizional;

APLICATIA ESTE ADAPTABILA SPECIFICULUI ACTIVITATII

desfăşurate de către dumneavostră. În aplicaţie există peste 700 de constante (configurări) de funcţionare, această capabilitate a aplicaţiei permitând, în cadrul procesului de implementare și pe perioada de exploatare, configurarea aplicaţiei conform specificului activităţii desfăşurate

CONTABILITATEA

reflectă fidel şi în timp real informaţiile din toate modulele aplicaţiei: Gestiune, Trezorerie, Salarii, Productie, Mijloace Fixe, Case de marcat (bonuri fiscale),etc.;

GENEREAZĂ

automat înregistrările contabile aferente documentelor primare operate. În cadrul procesului de implementare, sub directa coordonare a conducătorului departamentului finanaciar-contabil se definesc înregistrările contabile ce se doresc a fi generate ulterior automat de către aplicaţie, fără să fie necesare exporturi suplimentare între modulele acesteia;

ACTUALIZĂRI GRATUITE LA MODIFICARILE LEGISLATIVE

WinMENTOR este una dintre putinele aplicatii financiar- contabile care oferă actualizări gratuit ale programului pentru întreaga durată de utilizare a aplicației.

și multe altele ...

În ultimul timp am devenit sociabili. Daca ti-a placut pagina, spune si altora de ea. Mulțumim! 

x Close

Like Us On Facebook