Web
Analytics
WME Analytics - scribsoftware

WME Analytics

WME Analytics este un modul al suitei de aplicații ERP – WM Enterprise. Bazat pe platforma Qlik® , beneficiază integral de nivelul ridicat de performanță a motorului de indexare asociativă a datelor, QIX, tehnologie brevetată de Qlik și aflată la cea de-a doua generație.

Business Intelligence

Modelul asociativ Qlik permite utilizatorilor să testeze orice asociere posibilă între datele lor, în toate sursele din care acestea provin, pentru o vedere de ansamblu, mai clară decât informa țiile parțiale oferite de instrumente bazate pe interogare sau ierarhice.

Utilizând WME Analytics se pot consolida date provenite din diverse zone de activitate ale companiei, explorând diverse moduri de asociere a d atelor în analize multi-departamentale.

Business Intelligence

Câteva caracteristici tehnice

  • folosește un model de tip “ in-memory”, care permite analiza datelor atât la nivel agreg at cât și la nivel de detaliu fărăconsum suplimentar de resurse. Qlik Sense oferă astfel o putere de calcul și o performanță dinamică de mare viteză pentru un număr mare de utilizatori, pe volume masive de date.
  • interfața web-based, dezvoltatăîn HTML 5, oferă o operare intuitivă; designul receptiv adaptează inteligent vizualizările, datele și funcționalitatea pentru orice dispozitiv, fie el laptop, tabletă sau smartphone.
  • se pot reprezenta un număr foarte mare de dimensiuni, iar orice valoare a oricărei dimensiuni sau orice măsurăpoate constitui un punct de plecare pentru o nouă analiză;
  • oferăo singură arhitectură pentru analize interactive, iar toate obiectele grafice se actualizează instantaneu, indiferent de profunzimea sau direcția analizei;
  • se pot tipări analize grafice, foi de lucru și scenarii direct în .PPT și .PDF și se pot exporta date către Excel, pe baza selecțiilor curente.

WME Analytics este furnizat împreună cu un set de analize de bază, set ce poate fi personalizat în funcție de specificul activității utilizatorului. În setul de bază pot intra analize precum:

  • analiza vânz ărilor (istoric, sezonalitate, vânz ări în teritoriu, performanța reprezentanților de vânzări, etc.);
  • analiza vânzărilor pe anul selectat;
  • analiza vânzărilor din anul curent comparativ cu anul trecut;
  • analiza achizițiilor din anul curent comparativ cu anul trecut;
  • analiza Adaos vs Vânzări;
  • analiza vechimii stocurilor;
  • evoluția stocurilor;
  • analiza încasărilor de la clienti și a plăților la furnizori, cash flow;