Afacerile se manifesta in ultima vreme pe un front al schimbarilor extraordinar de rapide, iar felul in care intelegem sa obtinem, sa administram si sa folosim informatia poate schimba radical modul in care ne raportam la piata de afaceri
Cand vine vorba despre detinerea unei afaceri, exista multe avantaje pentru tine ca antreprenor. Poti face ceea ce iti place in fiecare zi, iti servesti clientii cum preferi tu, in functie de propria ta viziune si esti propriul tau sef. Odata cu aceste avantaje vine si o lista intreaga de responsabilitati. Gasirea celor mai buni furnizori, incheierea rapoartelor, inventare si multe alte sarcini care iti dau batai de cap.
Asa cum am specificat chiar la inceputul articolului, faptul ca traim intr-o perioada in care tehnologia intervine peste tot in jurul nostru, este un plus si pentru munca noastra de zi cu zi, eficientizand-o. In cazul unei afaceri care are un rulaj de marfa mai mare, o aplicatie software gestiune stocuri poate fi exemplul cel mai concludent al profitabilitatii si eficientizarii activitatii si implicit a afacerii noastre.
Un soft de gestiune ne va ajuta sa:
- administram totul mai eficient;
- sa crestem vanzarile companiei;
- eficientizam activitatea;
- sa avem coordonare eficienta;
- sa avem control asupra stocurilor.
De ce ar trebui sa folosim un soft pentru gestiunea stocurilor? Avantajele sunt foarte multe, dar noi ne vom opri asupra a 5 dintre ele.
-
Eficientizarea activitatilor
In aceeasi masura potrivit pentru magazin, restaurant, service auto sau orice alta activitate de retail sau en gros, softul de gestiune contribuie major la calcularea stocurilor de marfa si la o evidenta optima a incasarilor si vanzarilor. Utilizand un soft de gestiune performant si optim gandit pentru eficientizarea activitatilor, antreprenorii au acces la rapoarte specifice, pot sa emita rapid facturi fiscale si alte elemente de formularistica similare si le pot trimite la timp partenerilor si clientilor mail – softul va face acest lucru extrem de simplu.
-
Evidenta clara a stocurilor
Este foarte important sa stii in fiecare moment ce produse ai disponibile pe stoc. De ce? Pentru ca eviti riscul de a ramane fara un produs pentru care ai cerere mare. Eviti riscul de a avea supra-stoc la un produs pe care nu reusesti sa il vinzi. Mai mult, daca ai produse perisabile, trebuie sa stii cand e momentul sa le incluzi intr-o promotie pentru a le vinde repede.
Cu un program gestiune stocuri, iti poti administra comenzile de la furnizori in functie de vanzarile dintr-o anumita perioada. Astfel, cumperi exact cat ai nevoie pentru a vinde tot la capacitate maxima.
-
Creste profitul
Optimizarea afacerii tale cu un program gestiune stocuri iti creste profitul si te ajuta sa lucrezi mai eficient. Lucrul acesta este demonstrabil din mai multe perspective.
In primul rand, atunci cand iti alimentezi stocul cu produse pentru care exista cerere mare, sigur ca si rulajul de marfa va creste. Deci vor creste si vanzarile. Atata timp cat depozitul este ocupat cu produse care stau pe rafturi luni intregi si tu nu iti dai seama de asta, creezi un blocaj care pune frana vanzarilor.
In al doilea rand, un soft de gestiune stocuri preia din sarcinile angajatilor, astfel ca ei se pot ocupa de alte activitati productive pentru afacerea ta. O solutie software de acest tip se bazeaza foarte mult pe automatizare. Astfel, receptia produselor se face mult mai repede si mai usor decat inainte. La fel se intampla si cu generarea listei de inventar si cu emiterea de rapoarte de vanzari. Asta inseamna ca se preia presiunea unor taskuri repetitive de pe angajatii tai. Ei se pot ocupa de alte lucruri care iti cresc direct profitul.
-
Inventar fara eroare
Realizarea inventarului este unul dintre acele procese care necesita timp si presiune ca totul sa iasa bine. Inventarul de la sfarsitul anului poate deveni o grija in minus daca te bazezi pe un software gestiune stocuri eficient. Cum? Simplu! Receptia produselor se face prin scanare si nu prin adaugare manuala, astfel stocul este incarcat corect de fiecare data. Lista de inventar este generata automat si este bazata pe receptiile, vanzarile si retururile de la ultimul inventar pana in prezent. Practic, stii exact cate produse trebuie sa ai in stoc. In ziua inventarului tu doar trebuie sa le scanezi si sa le numeri. De la sine inteles este ca inventarul dureaza mult mai putin decat ar dura fara o solutie software pe care sa te bazezi. Astfel, activitatea nu iti va fi blocata zile la rand, iar tu vei putea sa reiei vanzarile in timp util.
Daca ai o afacere cu mai multe puncte de lucru raspandite in mai multe zone/orase, un program de gestiune stocuri te va ajuta sa le controlezi pe fiecare in parte, chiar si de la distanta. Vei cunoaste in detaliu situatia incasarilor si performanta echipei tale accesand rapoartele generate automat de soft.
-
Ofera controlul de la distanta al afacerii
Un program gestiune stocuri cum este SoftONE ofera in mod optional antreprenorilor controlul total al afacerii, chiar si de la distanta. Poti accesa rapoarte sau situatii direct de pe telefonul mobil. Astfel, iti poti face o idee clara despre situatia afacerii tale. Avand in vedere ca managerii au responsabilitati care nu le permit sa fie prezenti la birou de fiecare data, aplicatia mobila ofera securitate sporita. Ea permite transferul rapoartelor in alte aplicatii de contabilitate si ofera avertizari in functie de limitele setate.
SoftONE Cloud ERP face parte din noua generatie de software business in Cloud, fiind o solutie ce permite inovarea proceselor operationale.
Aplicatia ofera o serie de beneficii unice, caracteristice pentru orice organizatie moderna: flexibilitate in operare, automatizarea proceselor operationale, adaptare in functie de nevoile fiecarei companii sau acces la resursele companiei de oriunde, in timp real.
Utilizand cele mai avansate servicii si solutii in Cloud, oferite de platforma Microsoft Azure, Soft1 Cloud Series 5 garanteaza maximum de securitate si este disponibil prin achizitia unui abonament, fara a fi nevoie investitii in echipamente hardware suplimentare.
Datorita functionalitatilor complexe, precum Management Financiar, Productie, Activitati Comerciale, Operatiuni si CRM si datorita integrarii native cu aplicatii Web&Mobile sau Instrumente de Raportare, aplicatia sustine organizatiile sa obtina avantajele de care au nevoie pentru a se diferentia de competitie.
Aplicatia dedicata managerilor le ofera acestora posibilitatea de a efectua reduceri sau majorari de pret direct de pe telefonul mobil. Solutia informatica e intuitiva, fluida si usor de folosit.
O solutie eficienta de gestiune a stocurilor achizitionata de la Scribsoftware se pliaza cu usurinta pe specificul oricarui tip de afacere, deoarece noi stam alaturi de client pana gasim impreuna, solutiaperfecta.Daca vrei sa afli mai multe sau vrei sa vezi daca solutia noastra ti se potriveste, ne poti contacta oricand la suport@scribsoftware.ro pentru a gasi impreuna cea mai buna varianta pentru afacerea dumneavoastra.