Tineti pasul cu timpurile moderne si investiti corect intr-un CRM

software crm

Dupa doi ani de pandemie si de nebunie planetara, nu cred ca ar mai fi cineva care sa nu stie de existenta unui software de gestionare a relatiei cu clientii, mai ales ca, solutiile informatice au fost cele mai cautate in aceasta perioada. Orice manager si orice fel de companie are ca prioritate aflarea si cunoasterea cat mai detaliata a nevoilor clientilor, de aceea un instrument CRM este nu doar util, dar vital acestora.

Inainte de a achizitiona o astfel de soluie, fiecare companie ar trebui sa inteleaga importanta unui instrument CRM, care poate colecta date de la clientii si potentialii lor clienti si poate utiliza informatiile in beneficiul departamentului de vanzari, ajuta la strategia de afaceri si dezvoltarea companiei in general, deoarece in caz contrar, investitia nu va fi ceeea ce isi doreste..

Multe companii sau departamente ale unei companii pot beneficia de un instrument software CRM personalizat, de la marketing digital si resurse umane la imobiliare, eCommerce, turism etc, deoarece fiecare afacere in parte este diferita, iar procesul clientilor, de asemenea.

Un instrument CRM personalizat ofera analize exacte, corecte, concrete si excelente pentru a fi atinse obiectivele comerciale, in timp ce un software CRM existent pe care il puteti cumpara este de obicei destul de simplu si are nevoie de multe upgradeuri ulterioare, care sunt destul de costisitoare si pot ingreuna activitatea.

Aplicatiile CRM personalizate sunt proiectate pentru cerintele specifice ale fiecaruia. Primiti exact ceea ce aveti nevoie, fara functii sau addon-uri inutile. Aplicatia este dezvoltata pe baza fluxului de lucru cu care echipa voastra este deja familiarizata, instruirea acestora necesita mai putin timp.

 
crm

A title

Image Box text

De ce ar trebui sa investiti intr-o aplicatie CRM personalizata?

  • Buget mic
  • Functionalitati personalizate
  • Timp scurt de training
  • Integrare usoara
  • Procese de afaceri automatizate
  • Caracteristici personalizate

Caracteristici software pe care trebuie sa le aiba fiecare CRM

Managementul contactelor – Aceasta functie stocheaza si gestioneaza datele despre clientii dvs., cum ar fi nume, e-mailuri, numere de telefon, adrese etc. Va ajuta, de asemenea, sa pastrati un istoric al interactiunilor din trecut cu acestia intr-un mod rapid si organizat.

Managementul potentialilor clienti – Importati cu usurinta prospectii si clientii, individual sau in masa, din surse prin care i-ati contactat: campanii e-mail, reclame, social media etc.

Managementul taskurilor – Automatizati rapid sarcinile fiecarui utilizator din CRM, cum ar fi setarea mementourilor de apel, e-mailuri, follow-ups, deadline-uri si multe altele.

Managementul ofertelor – Conceput pentru a face o prezentare generala a tuturor ofertelor dvs., pentru a vedea starea acestora, caror persoane le sunt atribuite, progresul vanzarilor si pentru a le gestiona in diferite etape.

Automatizarea marketingului – Dezvoltati campanii de marketing personalizate pentru a va informa clientii despre produse noi, noutati despre compania dvs., trimiteti felicitari si urari, trimiteti oferte etc.

Integrari de instrumente externe – Puteti obtine potentialul maxim al CRM-ului dvs. personalizat prin integrarea altor aplicatii in CRM, cum ar fi aplicatia de e-mail, calendarul, aplicatiile de contabilitate etc. Integrarea acestora economiseste mult timp si resurse, nu este nevoie sa comutati intre aplicatii sau sa folositi in exces metoda copy-paste.

Gestionarea facturilor – A avea un instrument incorporat pentru facturare va economiseste, de asemenea, mult timp si resurse. Puteti automatiza facturarea clientilor dvs., puteti genera chitante, puteti avea rapoarte detaliate ale tuturor facturilor dvs. si puteti adauga diferite cursuri valutare, politici fiscale etc.

Rapoarte si analize – Va ajuta sa aveti o imagine de ansamblu a fluxurilor de lucru si a progresului. Un instrument puternic cu filtre personalizate, cu toate datele relevante pentru afacerea dvs., care pot fi exportate in excel si alte formate.

Scribsoftware va prezinta cateva solutii CRM (Customer Relationship Management – gestionarea relatiilor cu clientii) pentru orice tip de afacere, de la depozite, la imobiliare, eCommerce, turism, HoReCa  si multe altele. Solutiile CRM prezentate de compania noastra te vor ajuta sa-ti imbunatatesti relatiile cu clientii, sa le indeplinesti mai bine nevoile clientilor existenti si in acelasi timp sa gestionezi mai multe conturi. Putem integra functionalitati de Marketing, Vanzari, Support si Inventar, intr-un singur sistem. Solutiile noastre CRM sunt usor de folosit si faciliteaza automatizarea proceselor de business si colaborarea dintre toti membrii echipei tale implicati pe parcursul vanzarii.

Astazi CRM-urile se afla in centrul oricarei afaceri in crestere si din acest motiv, industria de gestionare a relatiei cu clientii creste foarte repede. Accesul in timp real la datele clientilor prin solutii mobile si cloud sunt urmatoarele tendinte pentru CRM.

CRM mobil

Mai multe companii si angajatii lor accepta utilizarea unui instrument CRM daca acesta poate fi accesat de oriunde, de pe un dispozitiv mobil, foarte multe echipe si companii imbunatatindu-si productivitatea utilizand un CRM mobil. In urma unor statistici nationale si internationale s-a constatat ca o companie care utilizeaza un CRM mobil isi atinge obiectivele de vanzare.

Folosirea unui instrument CRM de pe un laptop sau dispozitiv desktop este inca mare, dar smartphone-urile si tabletele castiga teren foarte repede, ceea ce inseamna ca tot mai multi utilizatori isi folosesc acum software-ul CRM de pe mai multe dispozitive.

CRM in cloud

Utilizarea CRM de pe mai multe dispozitive si locatii a condus la o crestere a solutiilor CRM bazate pe cloud, cum ar fi SoftONE Cloud CRM. In acest fel, ele devin mai rapide si mai sigure de utilizat pentru toata lumea. Aceasta tendinta va continua sa creasca in urmatoarele luni si ani.

Inteligenta artificiala

Inteligenta artificiala si machine learning-ul pot prezice comportamentul utilizatorului si va ajuta sa generati lead-uri mai calificate. Integrarea unor astfel de tehnologii cu un instrument CRM este ceva cu siguranta interesant si care trebuie urmarit cu atentie.

Tineti pasul cu timpurile moderne si investiti corect intr-un CRM

A title

Image Box text

CRM-ul este in acest moment cea mai rapida piata de software cu cea mai incredibila ascensiune in preferintele managerilor. Software-ul CRM personalizat se afla in top-ul investitiilor IT, foarte multe intentionand sa investeasca mai mult in sistemele informationale, deoarece numai asa pot tine pasul cu concurentii.

Cererea de instrumente CRM a crescut anul trecut, in special in industrii precum retail lucru care de altfel nu este deloc surprinzator deoarece industria de retail a fost poate una dintre cele mai afectate industrii in anii trecuti, iar concurenta pietei este una dura. Astfel, cererea de solutii CRM personalizate a crescut semnificativ.

Alaturi de Scribsoftware puteti sa va imbunatatiti modul in care interactionati cu clientii. Un CRM eficient va economiseste timp si va ajuta sa cresteti volumul si valoarea vanzarilor. Daca articolul nostru v-a fost de folos si doriti sa treceti la un alt nivel al discutiei, echipa noastra va asteapta la sediu sau sa ne contactati telefonic, pe mail sau chat, pentru a gasi impreuna cu dumneavoastra, solutia cea mai eficienta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *