Automatizarea facturarii prin intermediul unei solutii in cloud

Automatizarea facturarii prin intermediul unei solutii in cloud

Pentru a face previziuni despre evolutia business-ului tau pe plan financiar, trebuie sa stii in orice moment in ce situatie se afla operatiunile tale. Dar pentru aceasta te bazezi pe parteneri si pe datele furnizate de ei. Ce iti trebuie de fapt este o solutie care iti poate asigura nu numai legatura cu toti partenerii tai de afaceri, ci si concordantsi fluidizarea proceselor dintre voi. Automatizare contabila integrata prin intermediul unei solutii in cloud. 

Facturarea se afla in miezul activitatii financiare a unei firme. Si este complexa pentru ca depinde nu doar de compania ta, ci si de partenerii ei. Este o provocare de zi cu zi, pe plan tehnic, organizational si juridic. A sosit momentul sa regandesti modul cum controlezi procesul de facturare din intregul tau ecosistem de business. Produsul de facturare electronica de Scribsoftware iti confera pe deplin controlul, exactitatea si conformitatea intregului lant de facturare, de la emiterea sau primirea facturii pana la inregistrarea in Cartea mare. Fie ca este vorba despre marfa, servicii, facturi de retur, autofacturi sau note de creditare/debitare, trebuie sa ne asiguram ca toate principalele formate de facturare electronica (inclusiv pe hartie) si date concorda, inclusiv in ceea ce priveste gestionarea automata a neconcordantelor si exceptiilor, astfel incat echipa ta sa se concentreze pe sarcinile mai strategice. 

Ce trebuie sa contina orice fel de factura electronica? 

Legislatia fiscala stabileste ca factura electronica este obligatoriu sa aiba 3 elemente specifice, care trebuiesc garantate de la momentul emiterii pana la sfarşitul perioadei de stocare a facturii. 

  • autenticitatea originii – respectiv identitatea furnizorului sau a emitentului facturii; 
  • integritatea continutului – respectiv faptul ca elementele obligatorii din continutul facturii nu au suferit modificari din momentul in care factura a plecat de la furnizor şi pana la expirarea celor zece ani in care trebuie pastrata factura; 
  • lizibilitatea facturii – respectiv formatul facturii asigura citirea acesteia de catre om; astfel, in cazul in care avem o factura criptata, exista şi o cheie de decriptare pe toata perioada in care trebuie pastrata factura. 

Care sunt avantajele facturii electronice? 

  • Diminuarea costurilor privind emiterea/transmiterea/arhivarea facturilor
  • Reducerea timpului de trimitere/receptionare a facturilor 
  • Cresterea procentului facturilor efectiv livrate la destinatar 
  • Reducerea timpului de identificare/accesare a facturilor 
  • Reducerea spatiului de stocare 
  • Grad inalt de siguranta privind autenticitatea sursei si integritatea continutului 
  • Protejarea mediului inconjurator 

De ce sa alegi un software ERP in Cloud pentru facturare? 

Un software ERP Cloud aduce cu sine 3 avantaje majore: 

  • Costuri reduse (economie la achizitii hardware si software) 
  • Mobilitate (accesezi datele tale oriunde si oricand) – Cu un software ERP in Cloud, poti controla, monitoriza si lucra pe datele tale de oriunde si oricand, deoarece administrarea proceselor nu mai este delegata unui computer fix, din companie, ci se deplaseaza cu tine. Pentru a lucra este suficienta o conexiune la internet. Cu o solutie in Cloud, poti oferi clientilor sau furnizorilor tai acces cu profile la sistem, in conditii de siguranta maxima.
  • Siguranta (datele tale sunt protejate cu inalte sisteme de siguranta) – Securitatea datelor in Cloud este mai mare decat a datele stocate local, pe serverele companiei. Folosim un sistem de securitate pe mai multe niveluri pentru infrastructurile responsabile de gazduirea datelor clientilor. In plus, in fiecare zi, o copie de securitate a datelor este creata ca o garantie suplimentara impotriva riscului de a fi sterse sau pierdute. 

Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne contactati telefonic sau pe mail si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru mai multe informatii, intrebari, nelamuriri, va stam la dispozitie atat prin intermediul functiei de chat de pe site, cat si telefonic sau la sediul nostru.