Versiune nouă aplicaţia WinMENTOR 715.04 (10.05.2013)
A aparut o noua versiune ale aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 715.04 [10.05.2013], care aduce o serie de corectii si imbunatatiri ale aplicatiei:
Versiunea 715.04 [10.05.2013] Liste, Mentor: ● Jurnalele de cumparari/vanzari: a fost tratat cazul CEC-urilor incasate de la furnizor pentru facturile returnate si al retururilor CEC-urilor girate. ● In lista stocurilor la moment s-a adaugat coloana “Ultimul pret de achizitie”. ● S-a adaugat in “Fisa de cont” coloana “Denumire partener” care se completeaza atunci cand in interfata se completeaza cu “Da” flag-ul: “Aduc si codul fiscal al partenerului?”. Liste, Comercial: ● In lista “Necesar de aprovizionat 2” din meniul “Stocuri” a fost inclusa coloana “Furnizor” (utila in cazul in care un articol este aprovizionat dintr-o singura sursa si exista in stoc la data generarii listei).
Mentor: ● NOMENCLATOR PARTENERI – S-a completat validarea stergerii inregistrarilor cu verificarea existentei respectivului partener in lista facturilor generate de la casa de marcat, precum si in lista transferurilor in custodie. ● SELECTIE ARTICOLE COMERCIALIZABILE (FACTURABILE) – A fost introdus butonul de selectie “+” portocaliu pe interfetele urmatoarelor tranzactii: bon consum, nota predare, transfer, modificare pret, diminuare stoc, marire stoc, monetare, avize la subunitati, comenzi furnizori, comenzi catre subunitati, comenzi de la subunitati. ● TRANZACTII IESIRI – S-a actualizat completarea codului fiscal al partenerului de pe generatoarele de iesiri pe tranzactii. ● TRANZACTII IESIRI – S-a corectat generarea facturilor in format .pdf in ceea ce priveste dimensiunea generata.
Comercial: ● CONTRACTE COMERCIALE CLIENTI – S-a modificat modul de ordonare a generarii facturilor pentru contractele de abonamente adaugandu-se denumirea partenerului la modalitatea Agent/Adresa sediu. Noua ordonare este: Agent/Adresa sediu/ Partener. ● OFERTE CLIENTI – La introducerea cantitatii minime se afiseaza pe fereastra, stocul existent si ultimul pret de achizitie. Service: ● INITIALIZARE SOLDURI PARTENERI – S-a corectat modul de inregistrare a soldurilor corespunzatoare avansurilor facturate, in valuta. ● INCHIDERE LUNA – S-a corectat stingerea obligatiilor mai mici ca 0,01 ca urmare a utilizarii constantei: “Inchidere de luni: anulez obligatii de plata/incasare mai mici de 0.01″. Service Auto: ● SELECTIE ARTICOLE COMERCIALIZABILE (FACTURABILE) – A fost introdus butonul de selectie “+” portocaliu pe interfata comenzii (fereastra consumului de piese de schimb).
Pentru suport tehnic legat de instalarea, configurarea, utilizarea aplicatiei WinMENTOR – contactati-ne la adresa de email suport@scribsoftware.ro sau la telefon 0372 916 838.